Toezichthouder Projecten Openbare Ruimte

Johan van Den Kornputplein 10, 9934 EA Delfzijl, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
maximaal 85 36 Groningen

Begindatum:

9 okt 2023

Einddatum:

9 okt 2024

Uren per week:

36

Publicatiedatum:

12 sept 2023

Algemeen

Het team Beleid, Realisatie en Beheer Openbare Ruimte groeit steeds meer naar een opbouw met vakgroepen waarbinnen een keten van beleidsadviseur, assetmanager, assetbeheerders, werkvoorbereiders en toezichthouders gezamenlijk verantwoordelijkheid draagt voor de ontwikkeling, realisatie en het beheer van de assets binnen die vakgroep.


Opdrachtomschrijving
De assets zijn ondergebracht in 1 van de 3 vakgroepen: Groen, Afval/Grondstoffen – Water – Wegen. Samen met de assetmanager, assetbeheerder en werkvoorbereiders ben je verantwoordelijk voor de ontwikkeling, de realisatie van werken en het beheer van de assets. Als toezichthouder wordt je integraal ingezet en werk je nauw samen met de projectleiders van openbare ruimte projecten. Gezien het feit onze gemeente volop bezig is met versterkingsprojecten in het kader van de aardbevingen (gaswinning), hebben wij ook een extra grote, maar ook zeer interessante opgave in de openbare ruimte.


Wat ga je doen

  • Binnen Eemsdelta lopen veel civieltechnische projecten. Als toezichthouder ben je de ogen en oren buiten. Je bent ‘de spil’ tussen onze inwoners, het assetmanagement en de aannemers;

  • Je zorgt voor de organisatie en planning van de uitvoering van civieltechnische projecten in de openbare ruimte, inclusief de afstemming en communicatie met de omgeving;

  • Je houdt integraal toezicht op de uitvoering van werken in de openbare ruimte, zowel op kwaliteit, tijd, omgeving;

  • Je richt je op samenwerking, maar blijft positief-kritisch en doortastend;

  • Je houdt de nakoming van gemaakte afspraken in de gaten en gaat in overleg om draagvlak te creëren en bij te sturen.

Kandidaatomschrijving

Kandidaat omschrijving

  • Minimaal MBO/ HBO werk- en denkniveau in een passende civieltechnische richting;

  • Meerjarige ervaring in een vergelijkbare functie en met projectmatig werken;

  • Samenwerkingsgericht, met een goed oog voor omgevingsmanagement;

  • Uitstekende communicatieve vaardigheden;

  • Je herkent je in van onze 5 kernwaarden: Aantrekkelijk, Betrouwbaar, Dichtbij, Innovatief en Samen.

Interviewplanning

Interviewplanning

De gesprekken staan gepland in het einde van week 39. 

Toelichting op rooster

De opdracht wordt uitgezet voor gemiddeld 36 uur per week.

Dienstencategorie

Bouwkundige diensten, technische diensten, diensten van stedenbouw en landschapsarchitectuur, e.d.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Nikki Nowack via 06 43 36 34 25 / nikki.nowack@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Nikki Nowack
Nikki Nowack
Opdracht Adviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.