thumbnail
thumbnail

Medewerker IT servicedesk

Gemeente Drimmelen

Park 1, 4921 BV Made, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
65
36 Noord-Brabant

Begindatum:

1 jan 2024

Einddatum:

30 apr 2024

Uren per week:

36

Publicatiedatum:

20 nov 2023

Organisatie
De gemeente Drimmelen is de voortuin van Nationaal Park de Biesbosch in West- Brabant. De zes kernen – Drimmelen, Made, Hooge Zwaluwe, Lage Zwaluwe, Terheijden en Wagenberg – liggen in een typisch land- en tuinbouwgebied, waarin natuur en recreatie sterk zijn vertegenwoordigd. In Drimmelen bevindt zich de grootste uitgegraven jachthaven van Europa. Terheijden en Lage Zwaluwe hebben een gezellige dorpshaven en van Terheijden naar Lage Zwaluwe loopt een cultuurhistorisch dijklint. Watersporters, fietsers en wandelaars komen hier dus ruimschoots aan hun trekken.

IT Servicedesk medewerker
Wil jij bijdragen aan de effectiviteit en kwaliteit van de informatiemanagementdiensten van de Gemeente Drimmelen? Ben je op zoek naar een uitdagende functie waarin je verantwoordelijk bent voor het registreren, oplossen en communiceren van serviceverzoeken en incidenten? Dan is de rol van Helpdeskmedewerker bij ons team BIS (Beheer Informatie Systemen) iets voor jou!
Als helpdeskmedewerker ben je een essentieel onderdeel van ons team BIS. Je rapporteert hiërarchisch aan de Manager Middelen en functioneel aan de teamcoördinator. Je speelt een cruciale rol in het bieden van uitstekende ondersteuning aan onze interne collega’s, maar soms ben je ook het eerste contactpunt voor o.a. ICT-leveranciers. Door het registreren van serviceverzoeken, incidenten en wijzigingsverzoeken draag je direct bij aan de effectiviteit, continuïteit en kwaliteit van onze informatievoorziening.

Taken en verantwoordelijkheden:

  • Registreren van serviceverzoeken en incidenten, en ervoor zorgen dat alle benodigde informatie nauwkeurig wordt vastgelegd volgens de procesafspraken in de tools planon en topdesk;

  • Op basis van 'best effort' verzoeken en incidenten direct oppakken en oplossen;

  • Registreren van de gehanteerde oplossing en zorgen voor een juiste afhandeling;

  • Indien nodig, doorverwijzen van niet direct opgeloste verzoeken naar de juiste oplosgroep of aanspreekpunt volgens het incidentbeheerproces. Dit kunnen eigen collega’s functioneel beheer binnen het team zijn of collega’s van onze ICT dienverlener Breda of de consultant bij een externe softwareleverancier;

  • Actief communiceren met gebruikers over de voortgang en afhandeling van hun verzoeken;

  • Zorgen voor duidelijke communicatie naar de indieners over de manier waarop de afhandeling plaatsvindt;

  • Contactpersoon voor de werkplekbeheheerders ICT dienstverlener Breda die twee dagen per week op locatie werkzaam zijn;

  • Begeleiding indienst en uitdienst proces (verzoeken in behandeling nemen, uitvoeren en bewaken van de interne opvolging)

Wat voor achtergrond heeft onze ideale collega?

  • Een ICT-gerichte opleiding op mbo-niveau of vergelijkbaar werk- en denkniveau

  • Ervaring met Servicemanagement processen en methodes zoals ITIL en ISM

  • (Globale) kennis van bedrijfsvoeringsprocessen binnen een gemeente

  • Inzicht in hoe informatiesystemen de bedrijfsvoering van een gemeente ondersteunen

  • Kennis van de gemeentelijke organisatiestructuur

  • Bekendheid met de diensten van leveranciers van technisch beheer

Welke persoonseigenschappen heeft onze nieuwe collega?

  • Een assertieve en creatieve persoonlijkheid

  • Analytisch vermogen om complexe problemen op te lossen

  • Uitstekende contactvaardigheid en klantgerichte instelling

  • Goede mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid

Eisen

  • Kandidaat beschikt over een ICT-gerichte opleiding op MBO-niveau of vergelijkbaar werk en denkniveau. Dit moet blijken uit de CV.

  • Kandidaat is beschikbaar voor 36 uur per week en akkoord met de verdeling van de uren als volgt:
    ma 8, di 8, wo 8, do 8, vr 4 uur

  • Kandidaat kan alle dagen op locatie werken.

  • Het maximum uurtarief is €65,00. U gaat akkoord dat u kandidaat niet boven dit tarief wordt aangeboden. Let op, het tarief is een all-in tarief, zoals opgenomen in de algemene inhuurvoorwaarden.

Wensen

  • Kandidaat heeft recente werkervaring in een vergelijkbare functie. Dit moet blijken uit de CV.

  • Kandidaat is werkzaam geweest binnen een gemeentelijke organisatie en heeft dan ook globale kennis van gemeentelijke processen en hoe informatiesystemen deze ondersteunen. Dit moet blijken uit het CV.

  • Kandidaat heeft ervaring van ITIL processen en de bijbehorende toolings Planon en Topdesk. Dit moet ook blijken uit het CV.

  • Kandidaat beschikt over goede communicatieve vaardigheden, zowel mondeling als schriftelijk. Dit wordt getoetst in een persoonlijk gesprek.

  • Kandidaat beschikt over een analytisch denkvermogen. Dit wordt getoetst in een persoonlijk gesprek.

  • Kandidaat beschikt over een klantgerichte/dienstverlenende instelling. Dit wordt getoetst in een persoonlijk gesprek.

Meer informatie
Voor meer informatie omtrent de inschrijfprocedure en verdere afhandeling, bekijk de Hoe werkt het pagina. Heb je een vraag? Neem direct contact op met Leya Schoonderwoerd via leya.schoonderwoerd@kbenp.nl of via 06 436 079 99.

Tot uiterlijk 1 werkdag voor de sluitingsdatum is het mogelijk om te reageren op deze inhuuropdracht.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Britt Emmen via 06 39 84 53 67 / britt.emmen@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Britt Emmen
Britt Emmen
Opdracht Adviseur

Ben jij de Medewerker IT servicedesk die deze organisatie zoekt?

Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.