Stationsplein 1, 2611 BV Delft, Nederland
Publicatiedatum:
28 aug 20254. Looptijd Overeenkomst De aanvangsdatum voor de Overeenkomst is zo snel mogelijk na de gunning. Naar verwachting zullen de werkzaamheden 01-10-2025 aanvangen. De looptijd van de Overeenkomst bedraagt 48 maanden voor 16 - 20 uur per week. Daarna kan de Aanbestedende Dienst eenzijdig besluiten de Overeenkomst 0 maal te verlengen met 0 maanden. De Overeenkomst eindigt van rechtswege op 30-09-2029 zonder dat hiervoor schriftelijke opzegging door Opdrachtgever is vereist. Indien Opdrachtgever de Overeenkomst wil verlengen, maakt zij dit uiterlijk een (1) maand voor het aflopen van de Overeenkomst kenbaar aan Opdrachtnemer. De conceptovereenkomst kunt u vinden in de bijlage van deze offerteaanvraag.
5. Omschrijving werkzaamheden Als senior projectmanager stedelijke inrichting (buitenruimte/infra) ben jij de onmisbare schakel tussen beleid en uitvoering. Je weet beleidsambities op gebied van stedelijke (her)inrichting en assetmanagement (wegen, kabels en leidingen) af te stemmen en te vertalen in projecten die tot uitvoering kunnen worden gebracht. Dit doe je binnen het stedelijk gebied en in de historische binnenstad van Delft. We zoeken een omgevingsbewuste projectmanager die leiding geeft aan de technische staf en experts in het ruimtelijke domein en die plannen aan de tafel bij een bestuurder kan toelichten en onderbouwen. De opdracht: Je bent als projectmanager vooral betrokken bij het realiseren van de beleidsambitie autoluwe binnenstad (AL+) en daarmee gepaard gaande (her)inrichtingsprincipes van de openbare ruimte Je stuurt intern ontwerpers en adviseurs aan en ook een extern ontwerpbureau. Je zorgt voor de totstandkoming van de inrichtingsprincipes inclusief overleggen met interne en externe stakeholders. Je bent penvoerder t.a.v. de opleggers voor bestuurlijk portefeuille overleg, College en Raad. Binnen de projecten ben je verantwoordelijk voor het beheersen en rapporteren op de GROTIK aspecten en (mede) verantwoordelijk voor de contractbeheersing in afstemming met de programmamanager/ambtelijk opdrachtgever.
Hier vloeien de volgende taken en rollen uit voort:
Niet bekend
7.2. De matchgesprekken zijn gepland op 15-09-2025, tussen 09.00 uur en 12.00 uur. Bent u of is uw kandidaat op deze tijdstippen beschikbaar?
8. Prijs 8.1. Prijs Bij invulling van de prijs dient u de volgende algemene uitgangspunten te hanteren: Inschrijvingen die in de ogen van de Gemeente in verhouding tot de uit te voeren diensten of leveringen abnormaal laag lijken, kunnen door de Gemeente - na verificatie - terzijde worden gelegd; De op te geven prijzen dienen de volledige Opdracht te dekken als opgenomen in de Aanbestedingsstukken en als aangeboden in uw Inschrijving; Inschrijver dient netto prijzen aan te bieden exclusief btw; Het is niet toegestaan om naast de Inschrijving een korting te geven. Indien een Inschrijver toch een korting wil geven dan dient de korting verwerkt te worden in de afgegeven prijzen in zijn Inschrijving; Alle opgegeven prijzen zijn (minimaal marktconforme) all-inprijzen, dat wil zeggen: inclusief alle in de aanbestedingsstukken genoemde eisen, wensen en voorwaarden alsmede toezeggingen gedaan in de uitwerking van de Gunningscriteria. Niet in de prijzen opgenomen kosten zullen niet worden vergoed; Inschrijver neemt in de uitwerking te allen tijde de gestelde eisen uit het Programma van Eisen in acht. Inschrijver die de laagste netto prijs aanbiedt, ontvangt de hoogste score. Het is bij deze offerteaanvraag toegestaan om een lagere prijs in te dienen. Hiervoor ontvangt indiener de hoogste score. Er worden geen extra punten toegekend. De inkoper heeft het prijsbereik ingesteld tussen 115,00 en 135,00, maar het is toegestaan om een lagere prijs in te dienen.