Deze opdracht is recent binnengekomen en wordt zo snel mogelijk bijgewerkt. Neem alvast contact op met onze adviseur voor meer informatie over de opdracht.

Medewerker toegang

Gemeente Culemborg

Ridderstraat 250, 4100 AC Culemborg, Nederland

Sluit over 3 dagen
Geen maximum 36

Begindatum:

1 sept 2025

Einddatum:

1 apr 2026

Uren per week:

36

Publicatiedatum:

27 aug 2025

Omschrijving

De huidige situatie is dat consulenten van het sociaal team burodienst draaien. Daarin staan ze inwoners en zorgaanbieders met vragen te woord, beantwoorden ze vragen en maken ze een telefonische brede analyse waarna de aanmelding wordt gerouteerd naar de juiste vakafdeling (WMO, jeugd, (school)maatschappelijk werk, schuldhulpverlening of bijzondere bijstand). Deze telefonische toegang gaan we verleggen naar het KCC. Met deze pilot gaan we dat uitvoeren en tegelijk leren hoe we dat zo goed en efficient mogelijk kunnen doen. Daarom huren we graag een ervaren intake-professional in om deze taak op te pakken en om onze KCC-medewerkers in dit pilot team op vlieghoogte te brengen om deze functie goed uit te voeren.

Taken:

  • Goede en volledige telefonische uitvraag en vullen van de analyse-velden in Suite als start van de klantreis, waardoor tijdwinst wordt geboekt in de rest van het proces.
  • Beheren van de mailbox WMO en Jeugd door de mails waar mogelijk zelf te beantwoorden. Waar dat niet mogelijk is, de aanmelding voor (her)onderzoek te routeren naar de wachtlijst van de betreffende vak afdeling of te routeren naar de al bij de inwoner betrokken consulent.
  • Met het KCC onderzoeken wat daar allemaal binnenkomt en of dat efficienter kan.
  • Brieven verzenden.
  • Evaluatieverslagen van hulpverlening opvragen en in dossier in Suite Regie hangen.

Eisen

  • Ervaring met telefonische intake en analyse.
  • Kennis van het sociaal domein.
  • Ervaring met het werken met een CRM-systeem (bijvoorbeeld Suite).
  • Goede communicatieve vaardigheden.
  • Zelfstandigheid en proactieve houding.

Wensen en competenties

Wensen

  • Ervaring met het werken in een KCC omgeving.

Competenties

  • Analytisch vermogen
  • Resultaatgericht
  • Probleemoplossend vermogen

Organisatie en team

Niet bekend

Gespreksinformatie

Niet bekend

Overige informatie

Benodigd aantal professionals:

uren:36

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Nina de Jong via 06 39 84 53 67 / nina.dejong@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Nina de Jong
Nina de Jong
Opdracht Adviseur