Deze opdracht is recent binnengekomen en wordt zo snel mogelijk bijgewerkt. Neem alvast contact op met onze adviseur voor meer informatie over de opdracht.

senior projectmedewerker/adviseur Migratie &Integratie sociaal domein

Elderinkweg 2, 7255 KA Hengelo, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
€ 105,00 32 uur per week Gelderland

Begindatum:

1 dec 2024

Einddatum:

30 nov 2025

Uren per week:

32 uur per week

Publicatiedatum:

18 okt 2024

Omschrijving van de opdracht
Voor gemeente Bronckhorst is het belangrijk dat nieuwkomers zich hier welkom voelen en een nieuw – soms tijdelijk – ‘thuis’ krijgen. Het duurzaam bieden van goed onderdak, onderwijs, zorg, inburgering en maatschappelijke begeleiding vergt een blijvend forse inspanning. Hiervoor is het belangrijk om samen met inwoners vorm te geven aan een inclusieve samenleving. We werken nauw samen met verschillende externe organisaties en andere gemeenten in de regio Achterhoek.  

Ben jij klaar voor een uitdagende rol in een dynamische, politiek beladen omgeving? In Nederland staat dit onderwerp volop in de publieke discussie, wat zorgt voor een hectische werksfeer en hoge werkpieken. Wij zoeken een kandidaat die stevig in zijn of haar schoenen staat, snel kan schakelen en de rust weet te bewaren. Met jouw helicopterview zie je zowel de details als het grotere geheel. Breng jij de juiste mix van flexibiliteit en stabiliteit mee? Dan nodigen we je uit om ons team te versterken  

Gemeente Bronckhorst zoekt een verbindende senior projectmedewerker/adviseur Migratie & integratie (M&I) sociaal domein met ruime ervaring in een gemeentelijke organisatie. Ervaring met de thema’s Migratie & integratie zijn een pré, maar niet noodzakelijk.  Je rapporteert rechtstreeks aan de programmamanager M&I.  

Je bent verantwoordelijk voor het inrichten van, plannen van en rapporteren over de beleidskaders en programmadoelen Migratie en Integratie. Jij zorgt ervoor dat papier werkelijkheid wordt. Je adviseert over bredere vraagstukken vanuit je persoonlijke kennis en ervaring in de uitvoering van je taak Je initieert, begeleidt en voert waar nodig regie op complexe processen binnen de gemeenten én in samenwerking met externe stakeholders.  

Je bent gesprekspartner voor onze portefeuillehouders, inwoners en voor de besturen van de betrokken maatschappelijke organisaties.  

Je zorgt samen met je collega’s binnen het sociaal domein, de beleidsmedewerker M&I, projectleider huisvesting M&I en de programmamanager voor de , samenhang tussen de belangen van de gemeente en de regionale aanpak. Vanuit je kennis en ervaring ben je, zowel op inhoud als proces, een fijne sparringpartner voor je collega’s.  

Verantwoordelijkheden
Je bent verantwoordelijk voor het realiseren van de projectresultaten zoals in de opdracht omschrijving beschreven. En verantwoordelijk voor een zorgvuldige communicatie met alle stakeholders.

Beschikbaarheid
De kandidaat is uiterlijk 1 december 2024 inzetbaar tot en met 30 november 2025 voor 32 uur per week. Dit criterium is een eis. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd met 2 x 1 jaar. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.

Eisen

  • Je voegt een cv van maximaal 3 pagina's A4 toe waaruit aantoonbaar blijkt dat je over de gevraagde eisen beschikt. Daarnaast ontvangen wij graag een motivatiebrief waarin je aan geeft waarom je van toegevoegde waarde bent voor dit project van maximaal 1 A4. Denk aan de competenties zie verder in de

  • Verwacht werk- en denkniveau is Hbo. Je beschikt aantoonbaar over een Hbo-diploma. Benoem de naam van het opleidingsinstituut, de plaats, de afstudeerrichting en het afstudeerjaar.

Wensen

  • Externe beschikt over aantoonbare ervaring in complexe samenwerking met verschillende belanghebbenden (portefeuillehouders, inwoners en voor de besturen van samenwerkende organisaties) externe kan ten minste 3 praktijkvoorbeelden beschrijven waarin ervaring blijkt (5 punten) externe kan 2 praktijkvoorbeelden beschrijven waaruit ervaring blijk (3 punten) externe kan 0 praktijkvoorbeelden beschrijven waaruit ervaring blijkt (o punten) (40%)

  • Je hebt aantoonbaar minimaal 5 jaar gemeentelijke ervaring in het sociale domein in de afgelopen 7 jaar. 5 jaar ( 5 punten), 3 jaar (3 punten) geen (0 punten) (30%)

  • Je hebt aantoonbaar minimaal 3 jaar ervaring in een senior projectmedewerker /adviseur functie in de afgelopen 5 jaar. 3 jaar (5 punten), 2 jaar (3 punten) geen (0 punten) (30%)

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Nikki Nowack via 06 43 36 34 25 / nikki.nowack@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Nikki Nowack
Nikki Nowack
Opdracht Adviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.