Begindatum:
1 jul 2025Einddatum:
31 dec 2025Uren per week:
36Publicatiedatum:
7 jun 2025Bernheze, een unieke gemeente
Klein genoeg voor overzicht, groot genoeg voor uitdaging: dát is Bernheze. We zijn een groene gemeente die bestaat uit 5 woonkernen. Ongeveer 200 medewerkers werken samen met bedrijven, instellingen en 32.000 inwoners. We omarmen moedige initiatieven vanuit de kern en de werkvloer, dit zorgt voor mooie kansen om te verzilveren. Hier heb je impact. Want hoe kleiner de schaal, hoe zichtbaarder het resultaat. We staan midden in de samenleving, net als ons gemeentehuis. Tijdens een lunchwandeling loop je zo het prachtige buitengebied of het centrum van Heesch in met volop winkelaanbod. Hybride werken doen we al jaren, op basis van vertrouwen in elkaar. Vertrouwen maakt dat we kunnen bouwen. Samen, met aandacht en moed.
Voor ons team Realisatie & Beheer zoeken we een Specialist Verkeer en Infrastructuur voor 32-36 uur per week voor de periode tot 31 december 2025, waarbij de mogelijkheid bestaat tot een deta-vast constructie.
Ben jij een specialist op het gebied van verkeer en infrastructuur met een passie voor het verbeteren van de openbare ruimte? Heb je oog voor detail én overzicht, en werk je graag aan zowel fysieke projecten als gegevensbeheer? Dan zoeken wij jou!
Als Specialist Verkeer en Infrastructuur ben je verantwoordelijk voor het voorbereiden en het houden van toezicht op planmatig en klein onderhoud van wegen. Je behandelt meldingen en klachten over verkeer, wegbeheer en infrastructuur en draagt actief bij aan het verbeteren van de openbare ruimte. Daarnaast speel je een belangrijke rol in het beheren en actualiseren van gegevens over de openbare ruimte.
Je belangrijkste taken:
Over ons team
Team Realisatie & Beheer is verantwoordelijk voor de openbare ruimte in Bernheze. Het is een hecht team dat staat voor de kwaliteit van die openbare ruimte. Je werkt binnen het team nauw samen met je collega’s van beheer/toezicht en de projectleiders. Daarnaast zoek je afstemming met de collega’s van team ‘Beleid Woon- en Leefgemeente’. We benadrukken integraal werken, met respect voor ieders inbreng, gericht op onze doelstellingen: een duurzame en prettige woon-, werk- en leefomgeving, waarbij de inwoner centraal staat.
Met de Top-3 kandidaten wordt een gesprek aangegaan waarin o.a. zal worden getoetst of de kandidaat voldoet aan het kandidaatsprofiel en aan de gestelde minimumeisen. Daarnaast zal worden beoordeeld welke kandidaat het beste aansluit bij datgene wat de opdrachtgever zoekt in een kandidaat (competenties, aansluiten bij de organisatie, het team, etc.). Het gesprek is onderdeel van de beoordeling.
Mocht uit deze gespreksronde geen geschikte kandidaat naar voren komen, dan wordt bezien of er op basis van de eerste selectieronde met de daaropvolgende kandidaten gesprekken plaatsvinden.
De kandidaat aan wie de opdracht voorlopig wordt gegund, dient voor definitieve gunning een actuele Uniform Europees Aanbestedingsdocument (voorheen Eigen Verklaring) te overleggen. Wordt deze niet of niet tijdig overlegd, dan gaan wij over tot gunning aan de tweede kandidaat in rang.