Communicatiemedewerker

De Misse 6, 5384 BZ Heesch, Nederland

Sluit over 5 dagen
80 24 Noord-Brabant

Begindatum:

7 apr 2025

Einddatum:

31 dec 2025

Uren per week:

24

Publicatiedatum:

8 apr 2025
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst
Kijkende naar de inhoud van deze opdracht en de wet DBA, kan je deze opdracht alleen uitvoeren als je in loondienst bent. Je kunt ervoor kiezen om bij ons in loondienst te gaan om deze opdracht uit te voeren of via een extern advies- of detacheringsbureau (met akkoord van jouw huidige werkgever). Wij maken voor de betaling van facturen van advies- en detacheringsbureaus gebruik van een G-rekening.
Wil jij ook deze opdracht direct via ons uitvoeren?
Dit is mogelijk! Wij bieden je een projectovereenkomst aan, waardoor je de opdracht in loondienst bij Opdracht Overheid kunt uitvoeren. Bereken hieronder jouw bruto maandsalaris.
Wat zijn de voordelen?
Rekentool
Voor welk uurtarief mogen wij jou aanbieden?
Hoeveel uur per week wil je werken?
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst

Organisatie
Bernheze, een unieke gemeente. Klein genoeg voor overzicht, groot genoeg voor uitdaging: dát is Bernheze. We zijn een groene gemeente die bestaat uit 5 woonkernen. Ongeveer 200 medewerkers werken samen met bedrijven, instellingen en 32.000 inwoners. We omarmen moedige initiatieven vanuit de kern en de werkvloer, dit zorgt voor mooie kansen om te verzilveren. Hier heb je impact. Want hoe kleiner de schaal, hoe zichtbaarder het resultaat. We staan midden in de samenleving, net als ons gemeentehuis. Tijdens een lunchwandeling loop je zo het prachtige buitengebied of het centrum van Heesch in met volop winkelaanbod. Hybride werken doen we al jaren, op basis van vertrouwen in elkaar. Vertrouwen maakt dat we kunnen bouwen. Samen, met aandacht en moed.

Omschrijving van de opdracht
Je gaat je bezig houden met het beheren van de social media kanalen van de gemeente en help je de web-manager met het optimaliseren van de online content. Daarnaast vervul je een ondersteunende en adviserende rol (4 uur per week) voor de projectgroep omgevingswet. Hier is al een communicatieplan voor geschreven. Het is aan jou om daar invulling aan te geven.

  • Beheren van de website en socialmediakanalen van de gemeente

  • Schrijven en plaatsen van content die past bij het kanaal, middel en de doelgroep

  • Optimaliseren van pagina’s (URL’s, SEO) en analyseren van prestaties (SiteImprove)

  • Meedenken over online marketing en content

  • Invulling geven aan het communicatieplan programma omgevingswet

Kandidaat omschrijving
Ben jij een proactieve communicatiemedewerker met een hands-on mentaliteit? We zoeken voor verschillende onderwerpen versterking. Zo ga je je bezig houden met het beheren van de social media kanalen van de gemeente en help je de web manager met het optimaliseren van de online content. Daarnaast vervul je een ondersteunende en adviserende rol (4 uur per week) voor de projectgroep omgevingswet. Hier is al een communicatieplan voor geschreven. Het is aan jou om daar invulling aan te geven.

Je hebt een MBO/HBO werk- en denkniveau binnen het vakgebied communicatie en enige ervaring. Bovendien heb je aantoonbare ervaring met de inzet van moderne communicatiemiddelen (websites, social media).

Competenties:

  • Proactief en praktisch ingesteld

  • Iemand die zelfstandig aan de slag gaat en denkt in oplossingen

  • Geïnteresseerd in (online) marketing

  • Handig met social media, websites en contentbeheer

Daarnaast beschik je over:

  • Ervaring met CMS-systemen

  • Kennis van SEO en analyseprogramma’s

  • Proactief en uitvoerend projectcommunicatie

  • Affiniteit met social ads en retargeting

  • Oog voor doelgroepgerichte communicatie

Eisen

1. Wij vragen om in deze offerte een all-in tarief te offreren. Dit betekent onder andere inclusief reiskosten woon-werkverkeer.

Gunningscriteria

  1. Ervaring met CMS-systemen, SEO en analyseprogramma's.
    Weging: 35 %

  2. Aantoonbare ervaring en affiniteit met social ads en re-targeting
    Weging: 25 %

  3. Je bent voor 24 uur per week beschikbaar. Bij voorkeur op maandag, woensdag en donderdag.
    Weging: 15 %

  4. Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen interviews afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze interviews worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria.
    Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen interviews afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze interviews worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria.
    Er zal tijdens het interview beoordeeld worden of kandidaat relevante recente werkervaring heeft, kennis heeft van de gevraagde programma's en systemen en beschikbaar is voor 24 uur.
    Weging: 10 %

Aanvullende informatie

  • Je werkt 24 uur per week op kantoor, bij voorkeur op maandag, woensdag en donderdag

  • Met de Top-3 kandidaten wordt een gesprek aangegaan waarin o.a. zal worden getoetst of de kandidaat voldoet aan het kandidaatsprofiel en aan de gestelde minimumeisen. Daarnaast zal worden beoordeeld welke kandidaat het beste aansluit bij datgene wat de opdrachtgever zoekt in een kandidaat (competenties, aansluiten bij de organisatie, het team, etc.). Het gesprek is onderdeel van de beoordeling. De gesprekken vinden plaats op donderdag 15 mei 2025 in de ochtend.
    Mocht uit deze gespreksronde geen geschikte kandidaat naar voren komen, dan wordt bezien of er op basis van de eerste selectieronde met de daaropvolgende kandidaten gesprekken plaatsvinden.

  • De kandidaat aan wie de opdracht voorlopig wordt gegund, dient voor definitieve gunning een actuele Uniform Europees Aanbestedingsdocument (voorheen Eigen Verklaring) te overleggen. Wordt deze niet of niet tijdig overlegd, dan gaan wij over tot gunning aan de tweede kandidaat in rang.

Let op!: Deze opdracht is niet geschikt voor ZZP'ers.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Nikki Nowack via 06 43 36 34 25 / nikki.nowack@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Nikki Nowack
Nikki Nowack
Opdracht Adviseur