Beleidsmedewerker Gezondheid en Maatschappelijke ondersteuning

De Misse 6, 5384 BZ Heesch, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
95 24 Noord-Brabant

Begindatum:

1 jan 2025

Einddatum:

31 mei 2025

Uren per week:

24

Publicatiedatum:

25 nov 2024

Omschrijving van de opdracht
Klein genoeg voor overzicht, groot genoeg voor uitdaging: dát is Bernheze. We zijn een groene gemeente die bestaat uit 5 woonkernen. Ongeveer 200 medewerkers werken samen met bedrijven, instellingen en 32.000 inwoners. We omarmen moedige initiatieven vanuit de kern en de werkvloer, dit zorgt voor mooie kansen om te verzilveren. Hier heb je impact. Want hoe kleiner de schaal, hoe zichtbaarder het resultaat. We staan midden in de samenleving, net als ons gemeentehuis. Tijdens een lunchwandeling loop je zo het prachtige buitengebied of het centrum van Heesch in met volop winkelaanbod. Hybride werken doen we al jaren, op basis van vertrouwen in elkaar. Vertrouwen maakt dat we kunnen bouwen. Samen, met aandacht en moed. 

Voor het beleidsteam Zorgzame gemeente zoeken we een 

BELEIDSMEDEWERKER Gezondheid en Maatschappelijke ondersteuning

24 uur
Gemeente Bernheze zet zich in om mensen met elkaar in verbinding te brengen en te ondersteunen wanneer nodig. We willen dat iedereen zich gezond en veerkrachtig voelt, of je nu jong bent of wat ouder. 

Wat ga je doen?
Je gaat je als beleidsmedewerker bezighouden met gezondheidsbeleid in de volle breedte van het woord, en Diverse taken op het gebied van maatschappelijke ondersteuning en voorveld WMO.  Je zorgt ervoor dat het standpunt van Bernheze regionaal goed gehoord wordt en je gaat aan de slag met de verbinding tussen Passend onderwijs en jeugdhulp. Daarnaast onderhoudt je contacten met ONS Welzijn over de uitvoering van onafhankelijke cliëntondersteuning en met andere partijen zoals onze lokale KBO’s. Eveneens ondersteun je initiatieven in hun bijdragen binnen het beleidsterrein kunst en cultuur.

Kandidaatomschrijving
Je houdt je graag bezig met het maken van verbindingen tussen mensen en organisaties. Uiteraard draai jij je hand niet om voor:

  • Het schrijven van nota’s, adviezen voor bestuurders en stukken voor de planning- en control-cyclus.

  • Het organiseren en bijwonen van de verschillende lokale / regionale overleggen.

  • Het meenemen van de verschillende lokale verenigingen en partijen in de visie van het Integraal Meerjarenbeleidsplan Sociaal Domein 2023-2028 en komen tot concrete uitvoeringsafspraken.

Kortom, je houdt van afwisseling en bent breed geïnteresseerd.

Wat verwachten we van jou?

  • Je bent een enigszins ervaren beleidsmedewerker met affiniteit met het sociaal domein, die het leuk vindt om de uitvoering van beleid tot stand te brengen en beleid te ontwikkelen en monitoren.

  • Je bent een sterke communicator en kunt goed samenwerken met verschillende partijen. Jij schakelt makkelijk met en tussen collega’s van de Wmo (beleid en uitvoering) gezondheid, inwoners en bestuurders.

  • Je hebt een resultaatgerichte instelling, levert maatwerk voor onze inwoners binnen de bedoeling van de wetten en regels en weet dit te combineren met een daadkrachtige werkwijze.

Voor de invulling van deze functie zal een Verklaring Omtrent Gedrag (VOG) worden opgevraagd.

Interviewplanning

Denk jij interessant? 
Laat het ons weten en stuur een CV en korte motivatie. Heb je nog vragen bel gerust even met Roel (interim teamcoach) via 0412-45 88 88 hij beantwoordt al je vragen. Worden wij blij van jouw CV en motivatie, dan mag je verwachten dat wij op 17 december met jou in gesprek willen. 

Belangrijk: deze opdracht is niet geschikt voor ZZP'ers.

Dienstencategorie
Andere diensten

CPV code
79000000-4 - Zakelijke dienstverlening: juridisch, marketing, consulting, drukkerij en beveiliging

Eisen

  • Opleiding / Werk- en denkniveau: Uit het CV blijkt duidelijk aantoonbaar dat de kandidaat een HBO of WO studie heeft afgerond

  • Geoffreerd tarief is all-in: Wij vragen om in deze offerte een all-in tarief te offreren. Dit betekent onder andere inclusief reiskosten woon-werkverkeer.

Gewend om in een politieke omgeving te werken
Uit het CV blijkt duidelijk aantoonbaar dat de kandidaat in de afgelopen tien jaren minimaal drie jaar werkervaring heeft bij de gemeentelijke overheid.

Wet-DBA
Deze opdracht is niet geschikt voor ZZP'ers.?

Gevraagde documenten
Aanleveren na gunning

  • Verklaring Omtrent Gedrag

Gunningscriteria

Weging prijsdeel: 35 %

Motivatiebrief
Bij deze opdracht wordt om een motivatiebrief gevraagd. Deze weegt mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze motivatiebrief wordt beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria.

Goede motivatiebrief waarin goed de werkzaamheden en functie-eisen naar voren komt. 

Weging: 15 %

Aantoonbare ervaring met het beleidsterrein
Afgelopen tien jaren minimaal drie jaar werkervaring heeft bij de gemeentelijke overheid.

Weging: 25 %

Interview
Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen interviews afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze interviews worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria.

max 3 sollicitanten

Weging: 25 %

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Nikki Nowack via 06 43 36 34 25 / nikki.nowack@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Nikki Nowack
Nikki Nowack
Opdracht Adviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.