Deze opdracht is recent binnengekomen en wordt zo snel mogelijk bijgewerkt. Neem alvast contact op met onze adviseur voor meer informatie over de opdracht.
Word jij onze nieuwe collega? Voor ons team zijn we op zoek naar een enthousiaste harde werker die van aanpakken houdt. Wil jij tijdelijk onderdeel zijn van een dynamisch team dat zich blijft ontwikkelen? Lees dan hieronder de volledige vacature van:
Klantmanager levensonderhoud en Bijzondere Bijstand (36 uur p/w)
Hoe ziet jouw werkdag eruit? Je begint je werkdag thuis of op kantoor. Na een bak koffie en een praatje, ga je naar je werkplek. Je start met het bekijken van de aanvragen die zijn binnengekomen in het kader van de Participatiewet en IOAW. Als klantmanager beheer je een eigen caseload. Je beoordeelt de aanvragen, je voert rechtmatigheidsonderzoeken en dienstverlenende gesprekken (telefonisch of persoonlijk), je schrijft rapportages, je handelt de aanvraag levensonderhoud af en je verwerkt alle verkregen informatie in de systemen. Een aantal keer per week ga je naar een (digitaal) overleg met interne- of externe partijen. In interne overleggen spar je met je collega’s over (verdachte) situaties die jullie hebben gesignaleerd. Gaan we hier aanvullend onderzoek naar doen en is eventueel de inschakeling van je collega’s van Sociale Recherche nodig? Na een drukke maar voldane werkdag ga je rond 17.00 terug naar huis met een tevreden gevoel. Na een thuiswerkdag sluit je de computer af en je kunt daarna gelijk gaan sporten, relaxen op de bank of lekker gaan koken.
Wie ben jij? Voor ons team zijn wij op zoek naar een enthousiaste collega met minimaal hbo werk- en denkniveau. Jij weet van aanpakken en houdt van een uitdaging. Je hebt ervaring met complexe aanvragen levensonderhoud, met het doorvoeren van mutaties en met het opstellen van beschikkingen. Je hebt kennis van de relevante wet- en regelgeving ( Participatiewet alsmede voorliggende voorzieningen). Ervaring met suite is een pré.
Belangrijk is dat je oog hebt voor de klant en over inlevingsvermogen beschikt. Daarnaast beschik je over goede communicatieve vaardigheden en gesprekstechnieken die je inzet tijdens (soms lastige) gesprekken met je klanten.
Wie zijn wij? Je gaat werken voor de ISD Brabantse Wal op de locatie Bergen op Zoom. ISD staat voor Integrale Sociale Dienst. Het is een samenwerkingsverband tussen de gemeenten Bergen op Zoom, Steenbergen en Woensdrecht. De ISD voert verschillende taken uit op het gebied van sociale zekerheid. Binnen de ISD kom je te werken in een collegiaal team met 10 collega’s. Het is een klantgericht team met ontzettend loyale collega’s, waar iedereen hard werkt om klanten te helpen met al hun vragen.
Wat bieden wij? Wij bieden een veelzijdige en uitdagende functie in een organisatie met een prettige werksfeer in een dynamische werkomgeving. De gewenste startdatum is zo snel als mogelijk.
Sollicitatie- en selectieprocedure
Tijdens de sollicitatieprocedure kan een screening plaatsvinden.
Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Leya Schoonderwoerd via 06 43 60 79 99 / leya.schoonderwoerd@kbenp.nl.
Delen:
Contact
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.