Raadhuisplein 2, 3771 ER Barneveld, Nederland
Begindatum:
1 mrt 2024Einddatum:
31 dec 2024Uren per week:
24 - 32Publicatiedatum:
8 feb 2024Omschrijving van de opdracht
Waar ga je werken?
De gemeente Barneveld is een veelzijdige, slanke, slagvaardige en flexibele organisatie, die actief inspeelt op ontwikkelingen in de maatschappij. Dit doen we met medewerkers die trots zijn op hun vak. We zijn een middelgrote gemeente met aantrekkelijke en ambitieuze projecten en voeren veel werkzaamheden zelf uit. We houden van dynamiek, innovatie en vlot schakelen en doen de dingen graag eenvoudig en goed! Omdat de verantwoordelijkheid bij ons laag in de organisatie ligt, kun jij je ambities hier echt waarmaken. De gemeente Barneveld zoekt talenten die proactief, innovatief en creatief zijn. We houden niet van hiërarchische structuren, gaan gemakkelijk met elkaar om en werken in een open cultuur gericht op het neerzetten van prestaties.
Wat ga je doen?
Je bent eerste aanspreekpunt voor ondernemers (in de centrumgebieden) en evenementenorganisatoren; begeleidt vergunningsprocedures en informeert ondernemers over wet- en regelgeving;
Je denkt mee bij het opstellen van beleid en werkt in samenspraak met ondernemers aan de uitvoering van actieplannen;
Je bereidt bedrijfs- en werkbezoeken van het gemeentebestuur en de portefeuillehouder voor;
Je organiseert en begeleidt het schouwen van winkelcentra in samenspraak met ondernemers;
Je werkt aan relatieontwikkeling zowel extern met ondernemers als intern met de verschillende afdelingen en medewerkers;
Je coördineert de gemeentelijke subsidies voor evenementen en beheert het evenementenfonds, helpt bij evaluaties en ontwikkelt beleid ter stimuleren van evenementen.
Verantwoordelijkheden
Zie opdracht omschrijving.
Beschikbaarheid
De kandidaat is inzetbaar vanaf 1 maart 2024 tot en met 31 december 2024 voor 24-32 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.
Eisen
Je voegt een cv van maximaal 3 pagina’s A4 toe. In de cv neem je privé e-mailadres en mobiel telefoonnummer van de kandidaat op. De kennismakinggesprekken vinden fysiek op het gemeentehuis plaats. De kandidaat die wordt geselecteerd, wordt gevraagd een VOG te overleggen.
HBO werk- en denkniveau (bv. Management, Economie en Recht of Bedrijfskunde) (op cv aantoonbaar).
Enkele jaren relevante werkervaring in een soortgelijke functie (op cv aantoonbaar).
Affiniteit met openbaar bestuur en ondernemers.
Wensen
Relevante werkervaring in een soortgelijke functie binnen een gemeente. (50%)
Ervaring met wet- en regelgeving met betrekking tot evenementen en het vestigen van ondernemers binnen een gemeente. (50%)
Meer informatie
Voor meer informatie omtrent de inschrijfprocedure en verdere afhandeling, bekijk de Hoe werkt het pagina. Heb je een vraag? Neem direct contact op met Leya Schoonderwoerd via leya.schoonderwoerd@kbenp.nl of via 06 436 079 99.
Tot uiterlijk 1 werkdag voor de sluitingsdatum is het mogelijk om te reageren op deze inhuuropdracht.