Administratief medewerker Wmo / Jeugd

Raadhuisplein 2, 3771 ER Barneveld, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
€ 70,00 32 - 36 Gelderland

Begindatum:

1 mrt 2025

Einddatum:

30 sept 2025

Uren per week:

32 - 36

Publicatiedatum:

9 jan 2025
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst
Kijkende naar de inhoud van deze opdracht en de wet DBA, kan je deze opdracht alleen uitvoeren als je in loondienst bent. Je kunt ervoor kiezen om bij ons in loondienst te gaan om deze opdracht uit te voeren of via een extern advies- of detacheringsbureau (met akkoord van jouw huidige werkgever). Wij maken voor de betaling van facturen van advies- en detacheringsbureaus gebruik van een G-rekening.
Wil jij ook deze opdracht direct via ons uitvoeren?
Dit is mogelijk! Wij bieden je een projectovereenkomst aan, waardoor je de opdracht in loondienst bij Opdracht Overheid kunt uitvoeren. Bereken hieronder jouw bruto maandsalaris.
Wat zijn de voordelen?
Rekentool
Voor welk uurtarief mogen wij jou aanbieden?
Hoeveel uur per week wil je werken?
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst

Opdracht omschrijving
Ben jij de drijvende kracht die onze gemeente vooruit helpt? Binnen het team bedrijfsvoering en juridische zaken Samenleving ben je samen met de medewerkers van het team verantwoordelijk voor de ondersteuning van verschillende processen binnen het aandachtsgebied samenleving. Denk hierbij aan de Wmo, Jeugdwet, Participatiewet, schuldhulpverlening, veiligheid en publiekszaken. Je bent iemand die goed overzicht kan houden, secuur werkt en flexibel inzetbaar is. Je hebt een scherp oog voor details en weet overzicht te houden bij een breed en afwisselend takenpakket.

Wat ga je doen?

  • Je verzorgt de administratie voor Wmo en de Jeugdwet en je bent dé sparringpartner voor diverse administratieve vraagstukken binnen het sociaal domein.

  • Je verwerkt berichten van en naar zorgaanbieders en instellingen via het berichtenverkeer en zorgt voor een tijdige en zorgvuldige afhandeling.

  • Je ontwikkelt en onderhoudt de lokale Wmo monitor, dashboards en cijfermatige (periodieke) managementrapportages op het gebied van Wmo en jeugd. Je voert analyses uit en signaleert afwijkingen in rapportages.

  • Je hebt een ondersteunende rol en werkt actief samen met de gespreksvoerders, beleidsmedewerkers en de financieel adviseur.

Verantwoordelijkheden
Zie opdracht omschrijving.

Beschikbaarheid
De kandidaat is inzetbaar vanaf 1 maart 2025 tot en met 30 september 2025 voor 32 - 36 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd. In deze opdracht kan er sprake zijn schijnzelfstandigheid, als gevolg daarvan werken we niet rechtstreeks met ZZP'ers, maar via een loondienstverhouding met de gemeente Barneveld of via een detacheringsbureau. Bij tijdelijke indiensttreding geldt een salarislimiet van schaal 8 CAO gemeenten. Inschaling is afhankelijk van kennis en ervaring, hiervoor wordt een apart arbeidsvoorwaardengesprek gepland. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.

Eisen

  • Je voegt een cv van maximaal 3 pagina's A4 toe. In de cv neem je privé e-mailadres en mobiel telefoonnummer van de kandidaat op. De kennismakingsgesprekken vinden fysiek op het gemeentehuis plaats. De kandidaat die wordt geselecteerd, wordt gevraagd een VOG te overleggen.

  • Minimaal een afgeronde mbo niveau 4 opleiding (MEAO, financieel, administratief).

  • Je hebt minimaal 4 jaar werkervaring als administratief medewerker Wmo en/of Jeugd binnen een gemeente.

  • Je hebt minimaal 2 jaar ervaring met het werken met de Suites voor het sociaal domein.

Wensen

  • Kennis van Excel (40%)

  • Ervaring met Key2finance (40%)

  • Goede communicatieve vaardigheden, zowel mondeling als schriftelijk (20%)

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Sybren Hindriks via 06 43 53 65 77 / sybren.hindriks@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Sybren Hindriks
Sybren Hindriks
Opdracht Adviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.