Gegevensbeheerder BOR (Beheer Openbare Ruimte) - (PA24-1442)

Laan Nieuwer-Amstel 1, 1182 JR Amstelveen, Nederland

Sluit over 6 dagen
85 16 Noord-Holland

Begindatum:

15 jan 2025

Einddatum:

1 jan 2026

Uren per week:

16

Publicatiedatum:

22 nov 2024

Afdeling

De afdeling Projecten en Advies Buitenruimte is verantwoordelijk voor het beleid, advisering, plannen, ontwerpen, voorbereiden en realiseren van projecten en voorzieningen in de openbare ruimte. De afdeling bestaat uit vier teams: Beleid en Advies Buitenruimte, Projectmanagement en Bedrijfsvoering, totaal circa 90 medewerkers. De organisatie bedient twee gemeentebesturen: Amstelveen en Aalsmeer.

Team

Het BOR-proces is in een nieuwe fase beland, waarin veel keuzes gemaakt worden. Denk aan de werkprocessen, koppelingen, verder professionaliseren van de vak applicatie (GeoVisia) en de verdere uitrol binnen de organisatie. Om de BOR verder uit te bouwen wilt de gemeente het gegevensbeheer verder opbouwen.

Samen met de interim gegevensbeheerder willen we het gegevensbeheer BOR verder professionali-seren en de functie opwerken tot een volwaardige functie binnen gemeente Amstelveen en Aalsmeer. De interim gegevensbeheerder zal nauw samenwerken met de adviseur assetmanagement en gegevensbeheer en de assetmanagers om deze functie op te werken. Kortom een functie waarin nog (gezamenlijk) keuzes gemaakt dienen te worden.

Opdracht

Als gegevensbeheerder BOR ben je verantwoordelijk voor het actueel en accuraat houden van de gegevens over de fysieke openbare ruimte. Samen met collega’s deze functie op werken tot een volwaardige functie binnen de gemeente. We doen dit samen, maar verwachten een proactieve benadering.

  • Je werkt samen met vakspecialisten en collega’s uit verschillende teams om ervoor te zorgen dat informatie over assets, zoals wegen, groenvoorzieningen, rioleringen en infrastructuur altijd betrouwbaar en compleet zijn.
  • Je verwerkt samen met de BGT om het GEO-areaal op orde te houden.
  • Je werkt aan de hand van revisies, inspectiegegevens, Geo-BOR berichtenverkeer en/of signaleringen het areaal bij.
  • Je hebt ervaring met het werken met Geo-beheersystemen, data en gegevensbeheer.
  • Het is een pre als je ervaring hebt met het beheersysteem GeoVisia.

De opdracht loopt van 15 januari 2025 tot 1 januari 2026. Deze verlenging wordt voor afloop van de opdracht besproken. 

LET OP: Voor deze opdrachten komen zzp-ers niet in aanmerking.
Na beoordeling van op schijnzelfstandigheid is er een indicatie van een dienstbetrekking. De werkzaamheden is een onderdeel van de bedrijfsvoering en er is leiding en toezicht (gezagsverhouding).
 

Kandidaatomschrijving

Profiel

  • Een relevante MBO/HBO opleiding met kennis van het Beheer Openbare Ruimte en daar-naast relevante kennis over Geo-informatie.
  • Ervaring met het werken in Geo-beheersystemen, data en het toepassen van analyti-sche methoden op vraagstukken rond openbare ruimte.
  • Goede communicatieve vaardigheden, zowel mondeling als schriftelijk, om dataanaly-ses op een begrijpelijke manier te presenteren aan verschillende belanghebbenden
  • Kennis van en ervaring met verschillende data-analysetools, zoals Excel of GIS-software
  • Project- en samenwerkingsvaardigheden


Competenties

· Klantgericht

· Resultaatgericht

· Omgevingsbewustzijn

· Communicatieve vaardigheden in woord en geschrift

· Flexibel

· Proactief


In Amstelveen werken we samen, zijn we betrokken en werken we oplossingsgericht. Dit zijn onze kernwaarden en passen bij de manier waarop jij je werkzaamheden uitvoert. Bovenstaande competenties worden tijdens het gesprek beoordeeld door de gemeente.

Interviewplanning

De top 3 van kandidaten wordt door de gemeente Amstelveen uitgenodigd voor een sollicitatiegesprek. De gesprekken vinden plaats op donderdag 19 december tussen 13:00 en 16:00 uur. De gesprekken vinden fysiek op het Raadhuis plaats. De kandidaat dient op deze datum en tijdsblok beschikbaar te zijn.

Toelichting op rooster

thuiswerken in overleg

Dienstencategorie

Bouwkundige diensten, technische diensten, diensten van stedenbouw en landschapsarchitectuur, e.d.
Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Nikki Nowack via 06 43 36 34 25 / nikki.nowack@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Nikki Nowack
Nikki Nowack
Opdracht Adviseur