Deze opdracht is recent binnengekomen en wordt zo snel mogelijk bijgewerkt. Neem alvast contact op met onze adviseur voor meer informatie over de opdracht.

Administratief ondersteuner Juridische zaken & Communicatie

Jelmeraweg 1, 9162 EA Ballum, Nederland

Sluit over 21 dagen
90 20 - 24 uur Friesland

Begindatum:

1 nov 2025

Einddatum:

30 apr 2026

Uren per week:

20 - 24

Publicatiedatum:

10 sept 2025

Omschrijving

Opdracht omschrijvingBij de gemeente Ameland werken we met mensen, voor mensen. Of het nu gaat om zorg, onderwijs, verkeer, ruimtelijke ordening of een schone en duurzame gemeente; elke dag bouwen wij aan een fijne en veilige omgeving voor onze inwoners, ondernemers en gasten. Wil jij jouw talenten benutten en een waardevolle bijdrage leveren aan de gemeente Ameland om op deze wijze onze unieke Waddengemeente ook in de toekomst zelfstandig en volwaardig te kunnen laten zijn? Dan is de gemeente Ameland op zoek naar jou!

Het managementteam is op zoek naar externe ondersteuning in de functie van Administratief ondersteuner Juridische zaken & Communicatie.

Verantwoordelijkheden

Administratieve ondersteuning zoals dossierbeheer, termijnbewaking en het verzenden en op route brengen van brieven, voorstellen en adviezen.Bijhouden van de gezamenlijke mailbox, het zaaksysteem, de contractendatabank en de content-kalender.Coordinatie van Woo-verzoeken.Contactpersoon voor officiele publicaties via DROP.Plaatsen van berichten op sociale media, website en de gemeentelijke huis-aan-huis informatiebrief.

Eisen

  • Aantoonbare werkervaring als ondersteuner/medewerker op het gebied van administratie en communicatie.
  • Minimaal twee dagen in de week fysiek aanwezig - locatie Ameland
  • Minimaal een relevante opleiding op MBO+/HBO niveau
  • Kennis en ervaring in de rol van administratief ondersteuner binnen juridische en communicatieve processen.

Wensen en competenties

Wensen

  • Bekendheid met Meta, Drupal en Canva is een pre.

Competenties

Niet bekend

Organisatie en team

Bij de gemeente Ameland werken we met mensen, voor mensen. Of het nu gaat om zorg, onderwijs, verkeer, ruimtelijke ordening of een schone en duurzame gemeente; elke dag bouwen wij aan een fijne en veilige omgeving voor onze inwoners, ondernemers en gasten. Wil jij jouw talenten benutten en een waardevolle bijdrage leveren aan de gemeente Ameland om op deze wijze onze unieke Waddengemeente ook in de toekomst zelfstandig en volwaardig te kunnen laten zijn? Dan is de gemeente Ameland op zoek naar jou!

Het managementteam is op zoek naar externe ondersteuning in de functie van Administratief ondersteuner Juridische zaken & Communicatie.

Gespreksinformatie

De kandidaat is inzetbaar vanaf 1 november 2025 tot en met 30 april 2026 voor 20 - 24 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.

Overige informatie

Benodigd aantal professionals:

U voegt een cv van maximaal 5 pagina's A4 toe. U dient gebruik te maken van het bijgevoegde template en alle gevraagde onderdelen in te vullen.U voegt een bijlage toe (bijlage 1) met uw motivatie om deze opdracht te kunnen/willen invullen. Bereidheid het eventuele 'toetsend' interview aan te gaan.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Susan Peschier via 06 43 36 34 42 / susan.peschier@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Susan Peschier
Susan Peschier
Opdracht Adviseur