Jelmeraweg 1, 9162 EA Ballum, Nederland
Begindatum:
1 nov 2025Einddatum:
30 apr 2026Publicatiedatum:
10 sept 2025Opdracht omschrijvingBij de gemeente Ameland werken we met mensen, voor mensen. Of het nu gaat om zorg, onderwijs, verkeer, ruimtelijke ordening of een schone en duurzame gemeente; elke dag bouwen wij aan een fijne en veilige omgeving voor onze inwoners, ondernemers en gasten. Wil jij jouw talenten benutten en een waardevolle bijdrage leveren aan de gemeente Ameland om op deze wijze onze unieke Waddengemeente ook in de toekomst zelfstandig en volwaardig te kunnen laten zijn? Dan is de gemeente Ameland op zoek naar jou!
Het managementteam is op zoek naar externe ondersteuning in de functie van Administratief ondersteuner Juridische zaken & Communicatie.
Verantwoordelijkheden
Administratieve ondersteuning zoals dossierbeheer, termijnbewaking en het verzenden en op route brengen van brieven, voorstellen en adviezen.Bijhouden van de gezamenlijke mailbox, het zaaksysteem, de contractendatabank en de content-kalender.Coordinatie van Woo-verzoeken.Contactpersoon voor officiele publicaties via DROP.Plaatsen van berichten op sociale media, website en de gemeentelijke huis-aan-huis informatiebrief.
Niet bekend
Bij de gemeente Ameland werken we met mensen, voor mensen. Of het nu gaat om zorg, onderwijs, verkeer, ruimtelijke ordening of een schone en duurzame gemeente; elke dag bouwen wij aan een fijne en veilige omgeving voor onze inwoners, ondernemers en gasten. Wil jij jouw talenten benutten en een waardevolle bijdrage leveren aan de gemeente Ameland om op deze wijze onze unieke Waddengemeente ook in de toekomst zelfstandig en volwaardig te kunnen laten zijn? Dan is de gemeente Ameland op zoek naar jou!
Het managementteam is op zoek naar externe ondersteuning in de functie van Administratief ondersteuner Juridische zaken & Communicatie.
De kandidaat is inzetbaar vanaf 1 november 2025 tot en met 30 april 2026 voor 20 - 24 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.
U voegt een cv van maximaal 5 pagina's A4 toe. U dient gebruik te maken van het bijgevoegde template en alle gevraagde onderdelen in te vullen.U voegt een bijlage toe (bijlage 1) met uw motivatie om deze opdracht te kunnen/willen invullen. Bereidheid het eventuele 'toetsend' interview aan te gaan.