Projecteider Waterwegen

Croonstadtlaan 111, 3641 AL Mijdrecht, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
€95 8 Utrecht

Begindatum:

Z.S.M.

Einddatum:

1 apr 2025

Uren per week:

8

Publicatiedatum:

19 sept 2023

Organisatie
Tussen Amsterdam en Utrecht ligt gemeente De Ronde Venen. Een groene oase in een waterrijk gebied met acht kleurrijke dorpen, waar zo’n 45.000 mensen met plezier wonen en werken.
In Mijdrecht staat het gemeentehuis. De thuishaven van 300 hardwerkende en betrokken collega’s. ‘Samen voor elkaar’ echoot door de gangen. Het is de essentie van de organisatieontwikkeling die onze organisatie toekomstbestendig maakt.

Opdracht
De afdeling integraal beheer openbare ruimte is verantwoordelijk voor de totale buitenruimte in de gemeente de Ronde Venen. De afdeling voert diverse soorten werkzaamheden uit. Zoals het verzorgen van het dagelijks onderhoud en beheer van de buitenruimte. Je komt binnen de afdeling te werken in het team Ingenieursbureau. Voor de werkvoorbereiding, projectleiding, aanbestedingen en communicatie met inwoners, bestuur en belanghebbenden op het gebied van Civiele Kunstwerken, zoeken wij een ervaren projectleider.

Vereisten / knock-outcriteria
1. Afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau;
2. Minimaal 10 jaar aantoonbare werkervaring ‘als projectleider binnen de civiele techniek, waarvan minimaal 3 jaar bij gemeenten en/of een Waterschap in de afgelopen 5 jaar;
3.  ‘Bring your own device’ is van toepassing. Dit houdt in dat de kandidaat die de opdracht gegund krijgt zelf een mobiele telefoon inclusief abonnement moet meenemen voor alle zakelijke contacten. Ditzelfde geldt voor een laptop c.q. iPad.  

Gunningscriteria (weging, totaal 100 punten)
3. Aantoonbare werkervaring op het  gebied van Waterwegen (10 punten);
4. Aantoonbare werkervaring op het gebied van watermanagement Civiel, slootwerk, beschoeiingen en aanleg baggerdepots, inclusief vergunningaanvraag, in een agrarische omgeving (benoem dit duidelijk in het cv) (15 punten);
5. Aantoonbare werkervaring met het houden van aanbestedingen, contractmanagement én directievoering (benoem dit duidelijk in het cv) (15 punten);
6. Aantoonbare gebiedskennis van waterwegen en lokale agrarische contacten in de Ronde Venen (benoem dit duidelijk in het cv) (20 punten);
7. Aantoonbare werkervaring met het opstellen van bestekken en/ of een programma van eisen voor waterwegen (benoem dit duidelijk in het cv) (20 punten);
8. Uiterlijk beschikbaar per 1 oktober 2023 (10 punten);
9. Uurtarief maximaal € 95,- exclusief BTW en inclusief reiskosten woon-werk en fee Flextender (10 punten).

Competenties

  • Je kunt uitstekend projectmatig werken;

  • Door je sterke communicatieve vaardigheden en energieke karakter denk je in oplossingen;

  • Je zoekt - organisatie breed en daarbuiten– samenwerking op, vindt het vanzelfsprekend om betrokken te zijn en bereikt doelen en resultaten daardoor (ogenschijnlijk) moeiteloos;

  • Je bent tactisch goed onderlegd en je beschikt over politieke sensitiviteit;

  • Daarnaast ben je gewend in een complexe bestuurlijke omgeving te werken, waardoor je voor je projecten gaat staan en zelfstandig werkt;

  • Je bent breed georiënteerd zowel in waterwegen kunstwerken als civiel aspect;

  • Je heb een pro actieve houding;

  • Je kan creatief en out off the box denken.

Fee Flextender
Flextender brengt voor deze opdracht € 2,25 per gewerkt uur in rekening bij de winnende leverancier. 

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr.
Thuis werken eventueel in overleg.

Planning
De gesprekken bij de gemeente zijn gepland op 29 september 2023 tussen 10.30 uur en 12.00 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op 28 september 2023 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze aanvraag.

Voor de zzp'er

  • De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen.

  • Het facturatieproces van deze opdracht verloopt middels de facturatiemodule van Flextender. Indien u de opdracht gegund krijgt, ontvangt u een handleiding.

  • Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).

Meer informatie
Voor meer informatie omtrent de inschrijfprocedure en verdere afhandeling, bekijk de Hoe werkt het pagina. Heb je een vraag? Neem direct contact op met Leya Schoonderwoerd via leya.schoonderwoerd@kbenp.nl of via 06 436 079 99.

Tot uiterlijk 1 werkdag voor de sluitingsdatum is het mogelijk om te reageren op deze inhuuropdracht.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Ernst Schoneveld via 06 29 30 84 22 / ernst.schoneveld@kbenp.nl of met Nikki Nowack via 06 43 36 34 25 / nikki.nowack@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Senior Adviseur Ernst Schoneveld
Ernst Schoneveld
Senior Adviseur
Opdracht Adviseur Nikki Nowack
Nikki Nowack
Opdracht Adviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.