Deze opdracht is recent binnengekomen en wordt zo snel mogelijk bijgewerkt. Neem alvast contact op met onze adviseur voor meer informatie over de opdracht.
DAS Inhuur van een Senior application developer & UX designer ServiceNow
Als ServiceNow-ontwikkelaar en UX-designer ben je verantwoordelijk voor het ontwerpen, ontwikkelen en implementeren van ServiceNow user experiance oplossingen voor onze klanten. Je werkt samen met klanten en andere stakeholders om het Employee Service Center van DNB naar het volgende niveau te tillen.
Verantwoordelijkheden: Ontwerpen, ontwikkelen en implementeren van ServiceNow-oplossingen met een focus op user experiance.
Je bent ook verantwoordelijk voor het testen en documenteren van de ontwikkelde oplossingen.
Begrijpen van de behoeften van klanten en andere stakeholders en deze vertalen naar ServiceNow-oplossingen.
Daarnaast ben je als senior ServiceNow Developer verantwoordelijk voor reviews van ontwikkelwerk van je teamgenoten en het helpen verbeteren van de technische skills van het team.
Werken in een agile scrum team.
Eisen
7+ jaar recente ervaring in ServiceNow ontwikkeling en UX designs
Bancaire ervaring
Uitstekende communicatieve en schriftelijke vaardigheden in de Nederlandse taal.
HBO en/of academisch werk en denk niveau.
ServiceNow - Gecertificeerde ServiceNow System Administrator
Ervaring met het werken in een scrum team
Ervaring met Figma
Startdatum: 6 oktober
Aantal uren per week: tenminste 24 uur
Wensen en competenties
Wensen
Ervaring met ServiceNow met modules ITSM, Employee Center Pro, Virtual Agent, Customer Service Management en Knowledge Management
Minimaal 1 jaar ervaring bij een complexe financiële organisatie
Ervaring met het houden van UI/UX workshops en het maken van User Persona's
Ervaring als Technical Lead
Competenties
Communicatief zeer vaardig kan op verschillende niveaus in de organisatie meepraten.
Kan op verschillende niveaus strategisch, tactisch en operationeel inzicht geven in complexe architectuur vraagstukken.
Heeft overtuigingskracht en is hierdoor in staat mensen mee te krijgen en voor zijn ideeën te winnen.
Coaching vaardigheden kan collega's coachen en opleiden.
Organisatie en team
De opdracht wordt uitgevoerd bij De Nederlandsche Bank N.V. binnen de afdeling/sectie DIT-OPS Service Management.
Gespreksinformatie
Niet bekend
Overige informatie
Benodigd aantal professionals:
Type screening: VOG, omdat: Komt niet in aanmerking met vertrouwelijke data. Initiële inhuurperiode: 12 maanden Verlengingsopties: 24 maanden Consignatie (stand-by) nodig: Nee
Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Sybren Hindriks via 06 43 53 65 77 / sybren.hindriks@kbenp.nl.
Delen:
Contact
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.