thumbnail
thumbnail

Personal Assistant

Eusebiusbuitensingel 53, 6828 HZ Arnhem, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
€ 65,00
28-36 uur per week Gelderland

Begindatum:

28 mrt 2023

Einddatum:

7 aug 2023

Uren per week:

28-36 uur per week

Publicatiedatum:

24 jan 2023

Personal Assistant: 28-36 uur per week

Wat ga je doen?
Als Personal Assistant ga je ondersteuning geven aan een programmamanager van gemeente Arnhem.  
De basistaken zijn:

  • Je bent een sparringpartner. Een onmisbare spilfiguur binnen het bedrijf;

  • Je bent het eerste aanspreekpunt. Met een stevige ervaring als PA.

  • Je bewaakt de administratieve organisatie;

  • Je bereidt vergaderingen voor en je zorgt voor verslaglegging;

  • Je stelt prioriteiten bij de afhandeling van binnenkomende mail, brieven etc.

Taken en verantwoordelijkheden
Plannen & organiseren en ondersteunen zit in je bloed, daar bestaat geen twijfel over. Net als snel kunnen schakelen en initiatief nemen. Je maakt makkelijk verbinding binnen en buiten de organisatie. Je bent bestuurlijk sensitief én samenwerkingsgericht. Daarnaast ben je flexibel, communicatief sterk in woord en schrift, nauwkeurig en resultaatgericht je beschikt over een gezonde dosis humor. Maak het leuk!

Organisatie
De gemeenten Arnhem, Renkum en Rheden hebben de krachten gebundeld op het gebied van bedrijfsvoering. Deze gemeenten, samen goed voor meer dan 230.000 inwoners, hebben op 1 juli 2017 gezamenlijk De Connectie opgericht.

De afdelingen Belastingen & Basisregistraties, Administratie en Beheer & Inkoop en Aanbesteding, Facilitaire zaken & Frontoffice, Management Support, DIV en ICT zetten zich, samen met het Bedrijfsbureau, dagelijks in voor de gemeenten zodat zij zich volledig kunnen richten op de inwoners, want daar doen we het gezamenlijk voor.

Team
De afdeling Management Support is de partner voor professionele bestuurlijke en ambtelijke ondersteuning. We staan dichtbij onze partners en leveren kwaliteit, continuïteit en flexibiliteit.  De vraag naar ondersteuning verschuift steeds meer van relatief eenvoudig naar complex. Door de digitalisering vervallen steeds meer eenvoudige (handmatige) werkzaamheden. Tegelijkertijd wordt de interne en externe omgeving complexer waardoor de vraag naar professionele ondersteuning toeneemt.

Eisen

  • De kandidaat is inzetbaar vanaf 28 maart 2023 tot en met 7 augustus 2023 voor minimaal 28 tot 36 uur per week.De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.

  • U voegt een cv van maximaal 5 pagina's A4 toe. U dient gebruik te maken van het bijgevoegde template en alle gevraagde onderdelen in te vullen.

  • Minimaal 5 jaar werkervaring als Management Assistent of Personal Assistent in een vergelijkbare organisatie

  • Minimaal MBO werk- en denkniveau

Gunningscriteria

  • Kennis en ervaring met mail- en agendabeheer en notuleren

Competenties
Competenties / vaardigheden hoeven niet benoemd te worden in het CV maar dienen middels concrete voorbeelden duidelijk uit te komen tijdens het verificatiegesprek. Wanneer blijkt dat tijdens het verificatiegesprek de kandidaat niet over de gevraagde competenties / vaardigheden beschikt, zal dit leiden tot uitsluiting van de offerte.

Meer informatie
Voor vragen omtrent de inschrijfprocedure en verdere afhandeling, bekijk de footer van deze pagina of ga naar onze Hoe Werkt Het-pagina. Toch nog vragen? Neem direct contact op met Jan de Vries via 06 - 365 104 90 of per mail via jan.devries@kbenp.nl.

Tot uiterlijk 1 werkdag voor de sluitingsdatum is het mogelijk om te reageren op deze inhuuropdracht.

Documenten:

Vind jouw volgende opdracht

Kies een interessante opdracht uit en klik op inschrijven. Daarna zal een van onze adviseurs binnen 48 uur contact met je opnemen. Na telefonisch contact, beoordeelt onze adviseur jouw CV en geeft terugkoppeling of deze goed aansluit bij de inhuuropdracht (eisen en wensen) en ambitie van de opdrachtgever.

Kies een opdracht
Twijfel je of deze inhuuropdracht bij jou past?
Neem contact op met een van onze opdracht adviseurs.
Opdracht Adviseur
Jan de Vries
opdracht adviseur
ma - vr tussen 9.00 & 17.00 uur

Ben jij de Personal Assistant die deze organisatie zoekt?

Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.