thumbnail
thumbnail

Beleidsmedewerker fysieke leefomgeving

Schild 1, 7461 DD Rijssen, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
Geen maximum
36 Overijssel

Begindatum:

11 dec 2023

Einddatum:

10 jun 2024

Uren per week:

36

Publicatiedatum:

17 nov 2023

Beleidsmedewerker Fysieke Leefomgeving
32-36 uur

Inleiding
Ben jij een gedreven verbinder met goede communicatieve vaardigheden? En heb je ervaring op het gebied van Ruimtelijke Ordering? Dan zijn we op zoek naar jou!

Dit ga je doen als beleidsmedewerker fysieke leefomgeving
Als beleidsmedewerker fysieke leefomgeving speel je een belangrijke rol in de uitvoering van  ons gemeentelijk beleid en inrichting van onze leefomgeving. Je werkt aan de ontwikkeling en implementatie van beleidsmaatregelen op het gebied van ruimtelijke ordering, duurzaamheid en leefbaarheid. Je andere belangrijke taken? We zetten ze graag voor je op een rij:

  • Je hebt ervaring met het doorlopen van ruimtelijke procedures;

  • Je initieert, begeleidt en evalueert procedures en projecten;

  • Je bent verantwoordelijk voor een juiste uitvoering van beleid;

  • Je draagt bij aan de uitvoering van de Omgevingswet;

  • Je geeft weloverwogen adviezen en kunt goed omgaan met tegengestelde belangen;

  • Neemt initiatief en hebt een proactieve houding;

  • Bent ambitieus, werkt integraal en met plezier.

Werken voor de gemeente Rijssen-Holten
Met ruim 400 medewerkers werken wij elke dag aan de ontwikkeling van de gemeente Rijssen-Holten. En net als al die collega’s word ook jij in onze organisatie direct vanaf je eerste werkdag aangemoedigd om je verder te ontwikkelen. Jouw (innovatieve) ideeën zijn altijd welkom - waar ze ook over gaan. Wij zijn namelijk een ondernemende gemeente die voorop durft te lopen en die een eigen koers vaart. En wij stimuleren jou om in jouw loopbaan hetzelfde te doen.

Dit is jouw nieuwe team
Rijssen-Holten is een ondernemende gemeente met een goed oog voor de belangen van inwoners en ondernemers. Die kenmerken zijn het team Ruimte Strategie en Consulenten (RSC) op het lijf geschreven. De collega’s in het team werken hybride en flexen waar mogelijk. De grote mate van zelfstandigheid en vrijheid in tijd én taakinvulling maakt het werk leuk, maar de collega’s houden er júist ook van om samen te brainstormen en elkaar te bevragen. Om in dit team mee te kunnen draaien, is het dan ook belangrijk dat je goed kunt samenwerken en dat je het lef hebt om het gesprek aan te gaan - ook buiten je eigen discipline. Verder zijn je collega’s net als jij praktisch ingesteld en denken ze in mogelijkheden. Ook buiten het werk om weten de mensen in dit team elkaar te vinden. Van een nieuwjaarsborrel tot een housewarming, een potje 30 Seconds of een rondje fietsen langs projecten in de gemeente: als je dat wilt, staat er regelmatig een gezellige activiteit in je agenda.

Dit breng je mee als beleidsmedewerker fysieke leefomgeving
Je weet als geen ander beleid om te zetten naar de juiste uitvoering en bent daarbij een communicatieve verbinder. Je staat voor een betere leefomgeving in onze gemeente en hebt affiniteit  met (digitale) ruimtelijke planning. Om deze functie verder goed te kunnen vervullen heb je verder:

  • een afgeronde hbo-opleiding, met voorkeur richting planologie of ruimtelijke ordering;

  • heb je ervaring met het doorlopen van ruimtelijke procedures;

  • durf je vanuit bestaand beleid te denken in mogelijkheden, met een scherp oog voor interne en externe belangen;

  • heb je een proactieve houding en neem je initiatief;

  • ben je analytisch sterk en beschik je over politieke-bestuurlijke sensitiviteit.

Eisen

  • Akkoord procedure en inhuurvoorwaarden (oa all-in tariefstelling wat betreft reiskosten woon- werk).

  • Bij eventuele gunning wordt er op verzoek van Opdrachtgever een VOG aangevraagd voor de kandidaat, (eventuele) kosten worden niet door Opdrachtgever vergoed.

  • Minimaal een afgeronde HBO opleiding

  • Het betreft tijdelijke invulling van een reguliere functie bij de gemeente.
    De opdracht leent zich daarom niet voor invulling op zzp-basis. Eventueel geïnteresseerde zzp'ers kunnen zich op detacheringsbasis ( = met loonuitbetaling) laten aanbieden door een bureau. Doorleenconstructies zijn nadrukkelijk niet toegestaan.

Wensen

  • Minimaal een afgeronde HBO opleiding richting planologie of ruimtelijke ordening

  • Ervaring in een vergelijkbare functie

  • Ervaring met het doorlopen van ruimtelijke procedures

  • De gesprekken vinden plaats op maandag 4 december op het Gemeentehuis in Rijssen. Hier graag rekening mee houden.

  • Competenties: Zie PDF.

Meer informatie
Voor meer informatie omtrent de inschrijfprocedure en verdere afhandeling, bekijk de Hoe werkt het pagina. Heb je een vraag? Neem direct contact op met Leya Schoonderwoerd via leya.schoonderwoerd@kbenp.nl of via 06 436 079 99.

Tot uiterlijk 1 werkdag voor de sluitingsdatum is het mogelijk om te reageren op deze inhuuropdracht.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Hibo Abdi via 06 43 36 34 42 of per mail via hibo.abdi@kbenp.nl.
Tot uiterlijk 1 werkdag voor de sluitingsdatum is het mogelijk om je in te schrijven.

Documenten:

Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Help
Contact

Vind jouw volgende opdracht

Kies een interessante opdracht uit en klik op inschrijven. Daarna zal een van onze adviseurs binnen 48 uur contact met je opnemen. Na telefonisch contact, beoordeelt onze adviseur jouw CV en geeft terugkoppeling of deze goed aansluit bij de inhuuropdracht (eisen en wensen) en ambitie van de opdrachtgever.

Kies een opdracht

Ben jij de Beleidsmedewerker fysieke leefomgeving die deze organisatie zoekt?

Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.