Deze opdracht is recent binnengekomen en wordt zo snel mogelijk bijgewerkt. Neem alvast contact op met onze adviseur voor meer informatie over de opdracht.
Logo van Gemeente Haaksbergen
Logo van Gemeente Haaksbergen

Ervaren functioneel beheerder Sociaal Domein

Gemeente Haaksbergen

Blankenburgerstraat 28, 7481 EB Haaksbergen, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen

Begindatum:

1 jan 2025

Einddatum:

31 dec 2025

Uren per week:

24

Publicatiedatum:

14 nov 2024
Opdracht tarief Geen maximumOpdracht uren 24

Wie zijn we
De gemeente Haaksbergen telt ongeveer 25.000 inwoners. De gemeenschap is actief en dynamisch. De gemeente heeft een uitgestrekt, 10.550 hectare, groot buitengebied met een schitterend coulisselandschap en fraaie natuurgebieden. Haaksbergen ligt in de zuidoosthoek van Twente (provincie Overijssel) aan de Duitse grens.
De gemeente Haaksbergen heeft de ambitie een toekomstbestendige, zelfstandige netwerkgemeente te worden. Dit betekent dat Haaksbergen sterk inzet op het voeren van de eigen regie, met de uitvoering zoveel mogelijk op afstand. Het doel naast de wettelijke opgaven is de “Visie Haaksbergen 2030” te realiseren.

Opdrachtomschrijving / Wat je gaat doen
De gemeente Haaksbergen is op zoek naar twee functioneel beheerders sociaal domein.

Opdracht: Vertaling van ontwikkelingen in het sociale domein naar de juiste oplossing in de applicatie en andersom ter voorbereiding op de nieuwe medewerkers (periode: 1 jaar) 

Resultaat: 

  • Inventarisatie informatiebehoefte van gebruikers- en proceseigenaren 

  • Beheer en onderhoud van applicaties

  • Advies t.a.v. optimalisering inrichting werkprocessen, applicaties en rapportages binnen Suite en aanverwante werkzaamheden

  • Doorontwikkeling BI tooling als Qlik Sense en Cognos

  • Ondersteunen implementatie 

  • Inwerken nieuwe medewerkers

Eisen

  • Akkoord procedure en inhuurvoorwaarden (oa all-in tariefstelling wat betreft reiskosten woonwerk).

  • Bij eventuele gunning wordt er op verzoek van Opdrachtgever een VOG aangevraagd voor de kandidaat, (eventuele) kosten worden niet door Opdrachtgever vergoed.

  • De kandidaat heeft minimaal een mbo4+ opleiding afgerond.

  • De kandidaat heeft kennis van Suite 4 Sociaal domein

  • De kandidaat heeft kennis van het ontwerpen van rapportages in SQL en Cognos.

  • De kandidaat beheerst de Nederlandse taal zowel woord als geschrift.

Wensen

  • De kandidaat heeft kennis en ervaring op het gebied van SQL/PL SQL, SSD.

  • De kandidaat heeft kennis IWMO/IJ berichtenverkeer en ervaring genereren en presenteren van managementinformatie.

  • De kandidaat beschikt over onderstaande competenties. Dit kan worden getoetst in een persoonlijk gesprek.

    • Goed kunnen samenwerken - initiatief nemen

    • Goed in het beoordelen van behoeften en wensen van gebruikers en je weet deze om te zetten in praktische, innovatieve oplossingen

    • Analytisch ben je sterk en je hebt ervaring in het genereren en presenteren van managementinformatie

    • Je bent een zichtbare en proactieve persoonlijkheid die vragen durft te stellen en die anderen kan meenemen in ontwikkelingen op het vakgebied

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Susan Peschier via susan.peschier@kbenp.nl.
Contact
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Onze adviseurs staan je graag persoonlijk te woord op maandag t/m vrijdag tussen 09:00 en 17:00 uur. Je kunt jouw vraag alvast stellen via de contactpagina of kom terug op een ander tijdstip!
Opdracht Adviseur
Sluiten
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.