Deze opdracht is recent binnengekomen en wordt zo snel mogelijk bijgewerkt. Neem alvast contact op met onze adviseur voor meer informatie over de opdracht.
Logo van Bunnik
Logo van Bunnik

Adviseur Evenementen en Horeca

Bunnik

Singelpark 1, 3984 NC Odijk, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen

Begindatum:

Z.S.M.

Einddatum:

1 aug 2024

Uren per week:

18 tot 24 uur

Publicatiedatum:

28 dec 2023
Opdracht tarief €85Opdracht uren 18 tot 24 uur

Organisatie
Gemeente Bunnik is een veelzijdige en ambitieuze gemeente die zich graag als een krachtige partner opstelt in regionale netwerken. Al onze medewerkers leveren hun bijdrage aan de Bunnikse kwaliteit in een groene, gezonde en slimme regio. Dat doen wij aan de hand van het collegeprogramma ‘Bunnik bouwen voor elkaar’ waarin voor de komende jaren de belangrijkste opgaven voor gemeente Bunnik staan geformuleerd.

Werken bij gemeente Bunnik betekent steengoed zijn in je vak. We worden geïnspireerd en uitgedaagd door de rol van de lokale overheid in het midden van de samenleving. We durven nieuwe wegen te bewandelen, houden van aanpakken en kunnen snel inspelen op relevante geluiden in onze samenleving. In dialoog zoeken we naar oplossingen. Dat doen we met inwoners, ondernemers en de partners in de regio.

Opdracht
Je beoordeelt de complexe aanvragen op grond van de APV en bijzondere wetten en adviseert over eventuele aanpassingen. Je voert procedures en regelingen uit. Je bent belast met advisering inzake Drank- en Horecawet, Zondagswet, Winkeltijdenwet en Wet op de kansspelen. Je verstrekt gevraagd of ongevraagd beleidsadviezen op APV en bijzondere wetgeving. Je interpreteert de adviezen van de netwerkpartners (ODRU, Politie, Veiligheidsregio, provincie en andere gemeenten). Je beoordeelt de bestuurlijke en-of politieke gevoeligheid van de aanvragen. Je denkt mee in het opstellen van de gemeentelijke regels, zoals evenementenvergunningenbeleid.

Vereisten / knock-outcriteria
1. Afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau;
2. Een maximum uurtarief van € 85,- exclusief btw, inclusief reiskosten woon-werk en Fee Flextender;
3. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als adviseur evenementen en horeca bij een gemeentelijke organisatie;

Gunningscriteria
4. Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring met advisering op APV en Bijzondere wetten en Drank- en Horecawet, Zondagswet, Winkeltijdenwet en Wet op de kansspelen, licht dit toe in het cv (45 punten);
5. Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar op bestuurlijke – en politieke sensitiviteit met betrekking tot de uitvoering van de opdrachtbeschrijving, licht dit toe doormiddel van een voorbeeld (25 punten);
6. Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 3 jaar met Bibob-onderzoeken (20 punten);
7. Aantoonbare werkervaring met een het Mozard-zaaksysteem (10 punten).

Competenties

  • Je bent klant-, resultaat- en kwaliteitsgericht;

  • Je bent sociaal- en communicatief vaardig, zowel mondeling, als schriftelijk;

  • Je bent creatief in het vinden van oplossingen en past dit ook toe;

  • Je denkt en werkt in oplossingen en/of mogelijkheden;

  • Je bent bekend met digitaal werken;

  • Je kan goed zelfstandig werken, maar je bent daarnaast ook een netwerker, zowel binnen de organisatie als daarbuiten, ofwel je bent in staat verbindingen te leggen;

  • Je bent organisatie- en bestuurlijk sensitief en werkt graag samen;

  • Je bent besluitvaardig, je stelt prioriteiten en je werkt gestructureerd;

  • Je bent integer en bereidt een integriteitsverklaring te ondertekenen.

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 8. Deze functieschaal is (eventueel) verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

Fee Flextender
Flextender brengt voor deze opdracht € 2,50 per gewerkt uur in rekening bij de winnende leverancier.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt flexibel vervuld, dat wil zeggen in nader overleg met elkaar worden de werkdagen bepaald. Hybride werken is mogelijk.

Planning
De gesprekken bij de gemeente zijn gepland op woensdag 10 januari 2024 van 13.00 uur tot 17.00 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op dinsdag 9 januari 2024 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze aanvraag.

Voor de zzp'er
De aanbestedende dienst kan om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) verzoeken.

Meer informatie
Voor meer informatie omtrent de inschrijfprocedure en verdere afhandeling, bekijk de Hoe werkt het pagina. Heb je een vraag? Neem direct contact op met Hibo Abdi via hibo.abdi@kbenp.nl of via 06 433 634 42

Tot uiterlijk 1 werkdag voor de sluitingsdatum is het mogelijk om te reageren op deze inhuuropdracht.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Susan Peschier via susan.peschier@kbenp.nl.
Contact
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Onze adviseurs staan je graag persoonlijk te woord op maandag t/m vrijdag tussen 09:00 en 17:00 uur. Je kunt jouw vraag alvast stellen via de contactpagina of kom terug op een ander tijdstip!
Opdracht Adviseur
Sluiten
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.