Bekijk de opdracht ook op opdrachtinformatiemanagement.nl voor aanvullende ondersteuning binnen het vakgebied Informatiemanagement.

Medewerker Informatie & Inning

Lammenschansweg 144, 2321 JX Leiden, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
60 32-36

Begindatum:

20 mrt 2025

Einddatum:

30 jun 2025

Uren per week:

32-36

Publicatiedatum:

6 mrt 2025
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst
Kijkende naar de inhoud van deze opdracht en de wet DBA, kan je deze opdracht alleen uitvoeren als je in loondienst bent. Je kunt ervoor kiezen om bij ons in loondienst te gaan om deze opdracht uit te voeren of via een extern advies- of detacheringsbureau (met akkoord van jouw huidige werkgever). Wij maken voor de betaling van facturen van advies- en detacheringsbureaus gebruik van een G-rekening.
Wil jij ook deze opdracht direct via ons uitvoeren?
Dit is mogelijk! Wij bieden je een projectovereenkomst aan, waardoor je de opdracht in loondienst bij Opdracht Overheid kunt uitvoeren. Bereken hieronder jouw bruto maandsalaris.
Wat zijn de voordelen?
Rekentool
Voor welk uurtarief mogen wij jou aanbieden?
Hoeveel uur per week wil je werken?
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst

Organisatie
De Belastingsamenwerking Gouwe-Rijnland (BSGR) is een samenwerkingsverband op het gebied van belastingen tussen het hoogheemraadschap van Rijnland en de gemeenten: Bodegraven-Reeuwijk, Gouda, Katwijk, Leiden, Leiderdorp, Oegstgeest, Velsen, Voorschoten, Waddinxveen, Wassenaar en Zoeterwoude. Wij voeren de heffing en invordering van meerdere lokale belastingen uit namens onze deelnemende gemeentes. Dit alles doen wij aan de hand van onze kernwaardes: betrouwbaar, transparant, flexibel en verantwoordelijkheid. De BSGR is een professionele, informele organisatie met korte lijnen en een goed sfeer. 

Opdrachtomschrijving
Voor de afdeling I&I zijn we op zoek naar een ervaren medewerker Informatie en Inning:

  • Deze functie kent – na een uitzendperiode van ongeveer 3 maanden – de intentie om een vast contract aan te bieden. De functie is ingedeeld in salarisschaal 7 (Cao SGO). De inschaling vindt plaats op basis van jouw vooropleiding, kennis en ervaring;

  • Je kunt beschikken over een vrij te besteden individueel keuzebudget (IKB) van 17,05%;

  • We bieden flexibele werktijden en mogelijkheid tot thuiswerken.

Verantwoordelijkheden
Als medewerker I&I bestaan jouw werkzaamheden onder anderen uit:

  • zelfstandig afhandelen van telefonische klantcontacten;

  • beoordelen en afspraken maken voor betalingsregelingen;

  • verwerken en uitzoeken van betalingen, verzoek- en bezwaarschriften en beoordelen restituties;

  • uitvoeren loonvorderingen;

  • beoordelen en afhandelen van kwijtscheldingsverzoeken;

  • schuldhulpverlening, bewindvoering en budgetbeheer (eventueel VTLB berekeningen);

  • incidenteel verrichten van baliewerkzaamheden, in ontvangst nemen van betalingen en te woord staan van bezoekers etc. 

Beschikbaarheid
De kandidaat is inzetbaar vanaf uiterlijk 1 april 2025 tot en met 30 juni 2025 voor 32-26 uur per week. Daarna is de intentie een dienstverband via de BSGR aan te bieden. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend. De inwerkperiode zal op kantoor plaatsvinden. Na deze periode bestaat de mogelijkheid om thuis te werken met dien verstande dat 50% van de tijd op kantoor wordt ingepland.

Eisen

  1. Je voegt een cv van maximaal 2 pagina's A4 toe.

  2. Je beschikt minimaal over een afgeronde MBO-opleiding.

  3. Je beschikt over minimaal 3-5 jaar aantoonbare en recente werkervaring op het gebied van afhandeling van klantcontacten, mail- en postverwerking

  4. Deze opdracht wordt uitgezet in de vorm van een zogenaamde detavast overeenkomst ook wel bekend onder ‘uitgestelde werving & selectie’. Inschrijvers bieden de kandidaten aan vanuit een uitzend- of detacheringsovereenkomst; de uitzend-/detacheringsperiode bedraagt ongeveer 3 maanden.

  5. Het maximum uurtarief is € 60,-.

Gunningscriteria / wensen

  1. Je beschikt over minimaal een afgeronde MBO-opleiding aangevuld met relevante en vakgerichte cursussen of opleiding (duidelijk blijkend uit het cv).
    20%

  2. Je beschikt over minimaal 3 jaar aantoonbare relevante werkervaring op het gebied van schuldhulpverlening en beschermingsbewind – opgedaan in de afgelopen 5 jaar (duidelijk weergeven in de toelichting).
    40%

  3. Je beschikt over aantoonbare kennis van berekening beslagvrije voet.
    10%

  4. De uitzendperiode van 3 maanden wordt opgevolgd door indiensttreding bij de BSGR. De hoogte van de eenmalige fee is onderdeel van de gunningscriteria (deze duidelijk vermelden in de toelichting).
    30%

  5. Voorkeur gaat uit naar 36 uur per week.

Competenties

  • Een communicatief vaardige medewerker die zichzelf zowel mondeling als schriftelijk goed kan uitdrukken;

  • Een klantgerichte denker die zijn standpunt overtuigend kan overbrengen;

  • Een pro-actieve en flexibele collega;

  • Goede analytische en communicatieve vaardigheden.

Aanvullende informatie

  • De interviews zullen ingepland worden op dinsdag 18 maart en woensdag 19 maart 2025.

  • Onder een CV verstaan wij een overzicht van de werkervaring van de kandidaat. Dit in het Nederlands gesteld en bij voorkeur in PDF-formaat van maximaal 2 pagina's A4. De BSGR behoudt zich het recht voor om aanbiedingen terzijde te leggen indien er overmatig veel taal- en/of spelfouten in het CV en/of referentie voorkomen of wanneer deze onvolledig zijn. In het CV dient te allen tijde een vermelding van de functienaam, start- en einddatum van de werkzaamheden en aantal gewerkte uren per week te zijn vermeld.

  • Mogelijk kan de kandidaat gevraagd worden een recente referentie op te geven

  • Er zijn 1-2 professionals nodig.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Nikki Nowack via 06 43 36 34 25 / nikki.nowack@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Nikki Nowack
Nikki Nowack
Opdracht Adviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.