Heistraat 47, 4909 BD Oosteind, Nederland
Begindatum:
1 jan 2025Einddatum:
31 mrt 2025Uren per week:
Gemiddeld 16 uur per weekPublicatiedatum:
13 nov 2024Omschrijving van de opdracht
Het cluster bestaat uit een bestuurssecretaresse en 2 algemene secretaresses voor de managers. Incidenteel invallen tijdens hun afwezigheid kan voorkomen.
Ter overbrugging voor de definitieve invulling, zijn wij op zoek naar een tijdelijke Management- en bestuursassistent. Wij hebben voor deze invulling een voorkeurs kandidaat.
De werkzaamheden vinden in principe volledig vanuit kantoor (Geldermalsen) plaats.
Verantwoordelijkheden
Voorbereiden, notuleren en uitwerken vergaderingen.
Bijhouden planningen, actielijsten, besluitenlijsten etc.
Verzenden stukken naar interne en externe belanghebbenden.
Ondersteuning bij bijeenkomsten.
Agendabeheer directeur Avri.
Beschikbaarheid
De kandidaat is inzetbaar vanaf 1 januari 2025 tot en met 31 maart 2025 voor gemiddeld 16 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd met 2 maal 3 maanden. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.
Eisen
U voegt een cv van maximaal 5 pagina's A4 toe. U dient alle gevraagde onderdelen in te vullen.
10+ jaar werkervaring in deze functie.
Minimaal MBO+/HBO opleiding.
Wensen
Aantoonbare ervaring binnen een publieke organisatie (40%)
Aantoonbare ervaring binnen de afvalbranche (40%)
Aantoonbare ervaring met IBABS (20%)