Logo van Avres
Logo van Avres

HR adviseur

Avres

Stadhuisplein 1, 4205 AZ Gorinchem, Nederland

Sluit morgen
om 16:00

Begindatum:

17 nov 2025

Einddatum:

31 mei 2026

Uren per week:

32

Publicatiedatum:

5 nov 2025
Opdracht tarief 90Opdracht uren 32

Omschrijving

In deze rol wordt je verantwoordelijk voor een aantal afdelingen van Avres. Jij bent het aanspreekpunt voor leidinggevenden en medewerkers en geeft advies en biedt ondersteuning waar nodig. Je krijgt te maken met verschillende doelgroepen en een breed scala aan vraagstukken. Je voelt je thuis in een omgeving die dynamisch is, waar korte lijnen zijn en waar veel te doen is.

Wat ga je doen?

Met jouw advisering en ondersteuning draag je bij aan de ontwikkeling van alle medewerkers van Avres en aan Avres als aantrekkelijke werkgever.

Je richt je op medewerkers werkzaam onder de CAO Sociale Werkvoorziening en CAO aan de Slag. Belangrijk dat je ervaring hebt met werken met deze specifieke doelgroep.

Wat zijn je taken?

  • Adviseren en ondersteunen van leidinggevenden en jobcoaches.
  • Je bewaakt de uitvoering van het HR-beleid
  • Het beantwoorden van uiteenlopende HR-vragen van medewerkers op het gebied van regelgeving, arbeidsvoorwaarden en procedures
  • Het op juiste wijze afhandelen van rechtspositionele kwesties en ingewikkelde verzuimdossiers
  • Deelnemen aan periodieke overlegmomenten met leidinggevenden en jobcoaches.
  • Diverse administratieve werkzaamheden

Eisen

  • Afgeronde bachelor- of masteropleiding in de richting van HRM
  • Minimaal 3 jaar ervaring als HR-Adviseur
  • Ervaring met het werken met onze doelgroepen (CAO Sociale Werkvoorziening en Cao Aan de Slag)
  • Kennis van de cao Sociale Werkvoorziening en Cao Aan de Slag
  • In het bezit zijn van een rijbewijs

Wensen en competenties

Wensen

  • Kennis van Youforce (Visma Raet)

Competenties

  • Goede sociale vaardigheden
  • Adviesvaardigheden
  • Gezonde dosis overtuigingskracht

Organisatie en team

De opdrachtgever is Avres.

Het Team bestaat uit HR Business Partners, HR adviseurs, salarisadministratie en administratieve ondersteuning.

Gespreksinformatie

Niet bekend

Overige informatie

Benodigd aantal professionals: 1
Niet bekend
Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Susan Peschier via susan.peschier@kbenp.nl of met Nina de Jong via nina.dejong@kbenp.nl.
Contact
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contactpagina.
Opdracht Adviseur Susan Peschier
Susan Peschier
Opdracht Adviseur
Bereikbaar van 9:00 tot 17:00
Werkdagen: ma, di, wo, do, vr
Opdracht Adviseur Nina de Jong
Nina de Jong
Opdracht Adviseur
Bereikbaar van 9:00 tot 17:00
Werkdagen: ma, di, wo, do, vr