Junior Beheerder Civiele Kunstwerken (detavast)

Stadhuisplein 1, 2405 SH Alphen aan den Rijn, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
Geen maximum 32 tot 36 Zuid-Holland

Begindatum:

Z.S.M.

Einddatum:

1 okt 2024

Uren per week:

32 tot 36

Publicatiedatum:

14 sept 2023

Opdracht
Als junior beheerder civiele techniek werk vanuit je binnen het team Beheer Openbare Ruimte. Je wilt het vak van beheerder leren en staat open voor een vast dienstverband bij de gemeente.

Je bent adviseur en sparringpartner van de beheerder civiele kunstwerken op het gebied van de uitvoeringstechnische haalbaarheid van grote reconstructieprojecten van het gemeentelijk ingeni-eursbureau (POR). Je ondersteunt de beheerder van de civiele kunstwerken bij de voorbereiding, aanbesteding en uitvoering van het reguliere onderhoud (conform NEN2767-4) van civiele kunst-werken.

Je werkt samen met anderen om de opgezette schetsen, (bestek)-tekeningen en (deel)ontwerpen in detail uit te werken. Naast het reguliere onderhoud adviseer je sporadisch de opzichter van de civiele kunstwerken technisch bij het afhandelen van meldingen en storingsonderhoud. Als junior beheerder ben je vanuit je vakgebied het verbindend element tussen beheer en uitvoering en zorg je voor  correcte en complete gegevens ter voorbereiding van civiele kunstwerken projecten.

Organisatie
Wij zijn een 100.000 plus gemeente, onderdeel van het regionaal samenwerkingsverband Holland Rijnland en deelnemer aan de G40. In de groen-blauwe stad midden in het Groene Hart vind je een unieke combinatie van stedelijke projecten en ruimtelijke vraagstukken in een landelijk gebied.

132,5 km², waarvan 6 km² water en 8 kernen, midden in het Groene Hart: dat is Alphen aan den Rijn.

Proberen, experimenteren en in de praktijk ontwikkelen. Wij zijn Gemeente Alphen aan den Rijn. Bij ons is het leuk werken. We leveren toonaangevende dienstverlening en zijn een wendbare organisatie. Dat wil zeggen dat we meebewegen met de ontwikkelingen in de maatschappij en continu vernieuwen. We leren door te doen. Samenwerkingsgericht, resultaatgericht, klantgericht en veranderingsbereid zijn onze kerncompetenties. Met elkaar werken we samen voor het beste resultaat voor onze inwoners.

We werken hybride, dat betekent deels op kantoor en deels vanuit huis. We verwachten dat je in de inwerkperiode dagelijks beschikbaar bent om naar kantoor te komen.

Vereisten / knock-outcriteria
1. Afgeronde opleiding op minimaal mbo niveau in de richting van civiele techniek;
2. Detavast constructie: kandidaat is bereid om bij wederzijds goedvinden na de initiële duur kosteloos bij opdrachtgever in dienst te treden (minimaal 1040 gewerkte uren).

Gunningscriteria (weging, totaal 100 punten)
3. Aantoonbare werk- of stage ervaring op het gebied van civiele kunstwerken (25 punten);
4. Aantoonbare werk- of stage ervaring bij een gemeente (30 punten);
5. Aantoonbare kennis met – Autocad (of vergelijkbaar pakket, geef dit duidelijk aan in het cv) (20 punten);
6. Afgeronde opleiding op minimaal hbo niveau in de richting van civiele techniek (25 punten).

Competenties
Je bent professioneel, resultaatgericht, communicatief en leergierig. Uiteraard kun je je mondeling en schriftelijk goed uitdrukken.

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 9, doorgroei naar 10 mogelijk.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: in overleg, ma – di – wo – do – vr.

Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op dinsdag 26 en/of 27 september 2023. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op maandag 25 september 2023 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.

Voor de zzp'er

  • De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen.

  • Het facturatieproces van deze opdracht verloopt middels de facturatiemodule van Flextender. Indien u de opdracht gegund krijgt, ontvangt u een handleiding.

  • Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).

Meer informatie
Voor meer informatie omtrent de inschrijfprocedure en verdere afhandeling, bekijk de Hoe werkt het pagina. Heb je een vraag? Neem direct contact op met Leya Schoonderwoerd via leya.schoonderwoerd@kbenp.nl of via 06 436 079 99.

Tot uiterlijk 1 werkdag voor de sluitingsdatum is het mogelijk om te reageren op deze inhuuropdracht.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Nikki Nowack via 06 43 36 34 25 / nikki.nowack@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Nikki Nowack
Nikki Nowack
Opdracht Adviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.