Deze opdracht is recent binnengekomen en wordt zo snel mogelijk bijgewerkt. Neem alvast contact op met onze adviseur voor meer informatie over de opdracht.
Logo van (DASTwente) Regio Twente
Logo van (DASTwente) Regio Twente

Adviseur juridische zaken

(DASTwente) Regio Twente

De Hofte 7, 7471 DK Goor, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen

Begindatum:

1 jan 2022

Einddatum:

31 dec 2022

Uren per week:

32

Publicatiedatum:

10 jan 2022
Opdracht tarief Geen maximum Opdracht uren 32
Juridisch Adviseur 32 – 36 uur
Met focus op gezondheids- & privacy recht voor de Corona afdeling

Wat ga je doen
  • Persoonskenmerken
    • Je bent een stevige persoonlijkheid die uitgaat van zelfstandigheid en assertiviteit en de samenwerking opzoekt wanneer nodig;
    • Je geeft praktisch en professioneel advies aan managers en andere medewerkers van de corona-afdeling, zelfstandig en in afstemming met collega-juristen en geeft hier opvolging aan;
    • Je haalt kennis uit de organisatie zo nodig zelf op;
    • Eisen
      • Ervaring op zorg gerelateerde (/corona) vraagstukken
      • Wat bieden we
        • \u003Cp>Daarnaast kun je een Job Alert instellen om dagelijks interessante opdrachten binnen een door jou gekozen vakgebied te ontvangen.\u003C/p>",{"faq_group_id":27,"id":441,"faq_question":442,"faq_answer":443,"sequence_number":55},26,"Kan ik mijn reis- en verblijfkosten bij jullie in rekening brengen? ","\u003Cp>De bedragen die zijn opgenomen in onze aanbiedingen zijn altijd All-in (inclusief reis-, verblijf en overige kosten) en exclusief BTW. Reis-, verblijf- en overige kosten kunnen alleen aan ons worden gedeclareerd op het moment dat onze opdrachtgever hiervoor een vergoeding biedt.\u003C/p>",{"faq_group_id":27,"id":27,"faq_question":445,"faq_answer":446,"sequence_number":58},"Kun je meer informatie geven over een opdracht?","\u003Cp>Alle aan ons beschikbare informatie is te vinden in de opdrachtbeschrijving.\u003C/p>",{"faq_group_id":27,"id":51,"faq_question":448,"faq_answer":449,"sequence_number":61},"Wanneer ben ik geschikt voor een opdracht?","\u003Cp>Je bent een geschikte kandidaat wanneer je aan alle eisen voldoet die in de opdrachtomschrijving staan. \u003Cbr>\u003Cbr>Eisen vormen hierbij knock-out criteria: Indien je niet aan een eis voldoet, dan kunnen wij je helaas niet aanbieden.\u003C/p>",{"faq_group_id":27,"id":64,"faq_question":451,"faq_answer":452,"sequence_number":64},"Waar kan ik de benodigde documenten uploaden om mijn inschrijving op een opdracht compleet te maken (bijv. motivatiebrief, een aangepast cv, etc.)?","\u003Cp>Naar aanleiding van jouw inschrijving via onze website, nemen wij contact met je op om de aanbieding op een opdracht compleet te maken.\u003Cbr>\u003Cbr>Omdat per opdrachtgever de benodigde documentatie verschilt om een geldige aanbieding te doen, sturen wij deze in een aparte mail naar je toe.\u003C/p>",{"faq_group_id":27,"id":61,"faq_question":454,"faq_answer":455,"sequence_number":134},"Kan ik mij ook inschrijven zonder overheidservaring te hebben opgedaan?","\u003Cp>Zeker! Tenzij overheidservaring onderdeel is van de eisen van een opdracht, helpen wij je graag bij het doen van een aanbieding.\u003Cbr>\u003Cbr>Let op: Het ontbreken van enige ervaring binnen de overheidssector vermindert de kans op succes.\u003C/p>",{"faq_group_id":27,"id":58,"faq_question":457,"faq_answer":458,"sequence_number":246},"De opdracht waarop ik mij wil inschrijven is gesloten. Wat kan ik doen?","\u003Cp>Wanneer een opdracht op onze website vermeld staat als “verlopen”, dan betekent dit dat de digitale kluis van de opdrachtgever voor het doen van een aanbieding is gesloten.\u003Cbr>\u003Cbr>Het nasturen van een aanbieding is helaas niet mogelijk. Wij kunnen je in dit geval niet helpen om alsnog in aanmerking te komen voor de opdracht.\u003C/p>",{"faq_group_id":27,"id":55,"faq_question":460,"faq_answer":461,"sequence_number":462},"Wat is de kans dat ik een opdracht gegund krijg?","\u003Cp>De kans op gunning is niet alleen afhankelijk van een geschikt CV en een sterke motivatie (hierbij kunnen wij je goed helpen!), maar ook van de hoeveelheid concurrentie voor een opdracht en het hebben van een ‘klik’ met de opdrachtgever.\u003Cbr>\u003Cbr>Over het algemeen kunnen wij zeggen dat je een zeer goede kans maakt op gunning van de opdracht wanneer je:\u003C/p>\u003Cul>\u003Cli>\u003Cp>naast de eisen, ook aan alle wensen voldoet\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>al ervaring hebt opgedaan in precies dezelfde functie \u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>al ervaring hebt bij een gelijkwaardige opdrachtgever (bijv. indien de opdracht bij een gemeente openstaat, je al eerder ervaring hebt opgedaan bij een gemeente)\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>je een prettig kennismakings-/selectiegesprek met de opdrachtgever hebt\u003C/p>\u003C/li>\u003C/ul>",9,{"faq_group_id":27,"id":462,"faq_question":464,"faq_answer":465,"sequence_number":218},"Behoren jullie tot de overheid?","\u003Cp>Nee, wij zijn een adviesbureau en intermediair die professionals helpt aan een volgende opdracht bij de overheid.\u003Cbr>\u003Cbr>Voor meer informatie over onze organisatie, bekijk de \u003Ca target=\"_blank\" rel=\"noopener noreferrer nofollow\" href=\"https://www.opdrachtoverheid.nl/over/\">\u003Cu>Over Ons-pagina\u003C/u>\u003C/a>.\u003C/p>",{"faq_group_id":27,"id":246,"faq_question":467,"faq_answer":468,"sequence_number":469},"Kan ik mij door jullie laten detacheren?","\u003Cp>Ja, het is mogelijk om bij ons in dienst te komen om een opdracht uit te voeren. De opdrachten waarbij dit kan zijn specifiek aangegeven met een \u003Ca target=\"_blank\" rel=\"noopener noreferrer nofollow\" href=\"https://www.opdrachtoverheid.nl/?contractvorm=loondienst\">\u003Cstrong>In loondienst\u003C/strong>\u003C/a>-tag. Bij deze opdrachten kan je ook gemakkelijk je te verwachten maandelijks brutosalaris berekenen met onze handige rekentool op basis van jouw gewenste uurtarief.\u003Cbr>\u003Cbr>Mocht je momenteel een dienstverband invullen bij een bedrijf, dan kunnen wij (met akkoord van jouw werkgever) jou ook via jouw huidige werkgever aanbieden op opdrachten op onze website.\u003C/p>",11,{"faq_group_id":27,"id":471,"faq_question":472,"faq_answer":473,"sequence_number":93},28,"Hoe contracteren jullie mij als zelfstandige?","\u003Cp>Wij contracteren zelfstandigen op basis van een door de Belastingdienst goedgekeurde modelovereenkomst van Tussenkomst. Om jou te contracteren als zelfstandige hebben wij nodig:\u003C/p>\u003Cul>\u003Cli>\u003Cp>De bedrijfsgegevens van jouw onderneming\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Een KvK-uittreksel van jouw onderneming\u003C/p>\u003C/li>\u003C/ul>\u003Cp>Daarnaast dien je ook te beschikken over een dekkende beroeps- en bedrijfsaansprakelijkheidsverzekering.\u003C/p>",{"faq_group_id":27,"id":475,"faq_question":476,"faq_answer":477,"sequence_number":67},29,"Hoe contracteren jullie een advies- of detacheringsbureau?","\u003Cp>Wij stellen een raam- en deelovereenkomst op waarin onder andere de afspraken worden vastgelegd over inlenersaansprakelijkheid. Om een advies- of detacheringsbureau te contracteren hebben wij nodig:\u003C/p>\u003Cul>\u003Cli>\u003Cp>De bedrijfsgegevens van de onderneming waar de professional in loondienst is\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Een KvK-uittreksel van de onderneming waar de professional in loondienst is\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Een G-rekeningovereenkomst van de onderneming waar de professional in loondienst is\u003C/p>\u003C/li>\u003C/ul>\u003Cp>Daarnaast dient het advies- of detacheringsbureau ook te beschikken over een dekkende beroeps- en bedrijfsaansprakelijkheidsverzekering.\u003C/p>",{"id":55,"faq_group_name":479,"faq_group_description":480,"sequence_number":51,"include_in_vacancy_detail":7,"faqs":481},"Contracteren","Voor zelfstandigen (zzp/freelance)",[482,483],{"faq_group_id":55,"id":84,"faq_question":472,"faq_answer":473,"sequence_number":27},{"faq_group_id":55,"id":484,"faq_question":442,"faq_answer":443,"sequence_number":51},30,{"id":58,"faq_group_name":486,"faq_group_description":487,"sequence_number":55,"include_in_vacancy_detail":7,"faqs":488},"Loondienst","In loondienst",[489,493,497,498,502,506],{"faq_group_id":58,"id":490,"faq_question":491,"faq_answer":492,"sequence_number":27},31,"Wat verklaart het verschil tussen het bruto maandsalaris dat jullie mij aanbieden en de omzet die jullie op mijn opdracht factureren?","\u003Cp>Het bruto maandsalaris dat wij op de website aangeven betreft het maximale bruto maandsalaris dat wij als organisatie bereid zijn te dragen ten opzichte van het uurtarief waarvoor wij jou aanbieden bij onze opdrachtgevers.\u003Cbr>\u003Cbr>Er zit hierbij inderdaad een verschil tussen de omzet die op de opdracht wordt geboekt en het bruto maandsalaris dat wordt uitgekeerd. Met dit verschil betalen wij alle kosten die bij een dienstverband komen kijken, waaronder onder andere de vaste werkgeverslasten behorende bij het bruto maandsalaris, zijnde vakantiegeld (8%) en vakantiedagen (10%), de premie van het collectieve nabestaandenpensioen, en sv-premies; en daarnaast premies voor verzekeringen zoals de beroeps- en bedrijfsaansprakelijkheidsverzekering, de ziekteverzuimverzekering en arbodienstverlening, en niet te vergeten onze bureaukosten (het team van Opdracht Adviseurs en de financiële en salarisadministratie). Ook dragen wij het risico op doorbetaling bij ziekte.\u003C/p>",{"faq_group_id":58,"id":494,"faq_question":495,"faq_answer":496,"sequence_number":51},27,"Wanneer wordt mijn vakantiegeld uitgekeerd?","\u003Cp>Op het moment dat je een opdracht in loondienst bij Opdracht Overheid uitvoert, bouw je 8% vakantiegeld op over de door jou gewerkte uren. De in de afgelopen maand opgebouwde verlofdagen en vakantiegeld nemen wij iedere maand direct mee in de salarisafrekening.\u003C/p>",{"faq_group_id":58,"id":222,"faq_question":442,"faq_answer":443,"sequence_number":55},{"faq_group_id":58,"id":499,"faq_question":500,"faq_answer":501,"sequence_number":58},24,"Wat is de Wet DBA?","\u003Cp>De wet Deregulering Beoordeling Arbeidsrelaties (DBA) is bedoeld om zzp’ers en opdrachtgevers duidelijkheid te geven over de aard en structuur van mogelijke arbeidsrelaties. \u003Ca target=\"_blank\" rel=\"noopener noreferrer nofollow\" href=\"https://www.opdrachtoverheid.nl/artikel/de-wet-dba-uitgelegd-hoe-heeft-deze-wet-invloed-op-mij-als-zzper/25-04-2024/27/\">Lees hier meer over de Wet DBA.\u003C/a>\u003C/p>",{"faq_group_id":58,"id":503,"faq_question":504,"faq_answer":505,"sequence_number":61},23,"Wat is een G-rekening?","\u003Cp>Een G-rekening is een door de Belastingdienst geblokkeerde rekening, die alleen gebruikt kan worden om btw-verplichtingen, loonheffingen en omzetbelasting te betalen aan de Belastingdienst. Op het moment dat jouw organisatie aan haar plichten richting de Belastingdienst heeft voldaan, kan het overgebleven bedrag op de G-rekening worden gedeblokkeerd en beschikbaar worden gemaakt voor de reguliere betaalrekeningen van de onderneming.\u003C/p>\u003Cp> Voor meer informatie over de G-rekening, zie ook deze \u003Ca target=\"_blank\" rel=\"noopener noreferrer nofollow\" href=\"https://www.belastingdienst.nl/wps/wcm/connect/nl/betalenenontvangen/content/g-rekening\">webpagina van de Belastingdienst\u003C/a>.\u003C/p>",{"faq_group_id":58,"id":507,"faq_question":508,"faq_answer":509,"sequence_number":64},22,"Ik wil niet bij jullie in dienst komen, zijn er andere opties?","\u003Cp>Kies een nieuwe opdracht op onze website. De opdrachten die geschikt zijn voor uitvoering door freelancers kunnen \u003Ca target=\"_blank\" rel=\"noopener noreferrer nofollow\" href=\"https://www.opdrachtoverheid.nl/?contractvorm=freelance\">hier\u003C/a> gemakkelijk worden gevonden. We kijken uit naar je volgende inschrijving!\u003C/p>",{"id":51,"faq_group_name":511,"faq_group_description":511,"sequence_number":58,"include_in_vacancy_detail":7,"faqs":512},"Voor advies- en detacheringsbureaus",[513,516,517,520,524],{"faq_group_id":51,"id":218,"faq_question":514,"faq_answer":515,"sequence_number":27},"Hoe maak ik een account aan als advies- en/of detacheringsbureau, zodat ik verschillende kandidaten kan inschrijven?","\u003Cp>Je kunt het reguliere \u003Ca target=\"_blank\" rel=\"noopener noreferrer nofollow\" href=\"https://www.opdrachtoverheid.nl/registreren\">aanmeldformulier\u003C/a> gebruiken om een account aan te maken. Nadat je een account hebt aangemaakt, kies je bij het inschrijven op een opdracht voor de optie \u003Cem>In loondienst bij een andere partij \u003C/em>en selecteer je de gewenste kandidaat. \u003Cbr>\u003Cbr>Heb je de kandidaat nog niet eerder via ons platform aangeboden? Dan volstaat het invullen van de voor- en achternaam om de nieuwe kandidaat te registreren. Wij nemen na de inschrijving contact op om het juiste cv op te vragen.\u003C/p>",{"faq_group_id":51,"id":93,"faq_question":504,"faq_answer":505,"sequence_number":51},{"faq_group_id":51,"id":67,"faq_question":518,"faq_answer":519,"sequence_number":58},"Waarom vragen jullie om een G-rekening?","\u003Cp>Onze organisatie dient zich te houden aan de richtlijnen van de Wet Ketenaansprakelijkheid (WKA). Door gebruik van de G-rekening advies- en detacheringsbureaus worden aansprakelijkheidsrisico’s beperkt, hetgeen van vitaal belang is voor onze positie als inleenbureau.\u003C/p>\u003Cp>KBenP Professional Match is SNA gecertificeerd. Naast financiële risico’s vervallen ook onze accreditaties op het moment dat wij facturen voortkomend uit onze inleenovereenkomsten niet middels een G-rekening betalen.\u003C/p>",{"faq_group_id":51,"id":521,"faq_question":522,"faq_answer":523,"sequence_number":58},14,"Hoe vraag ik een G-rekening aan?","\u003Cp>Een G-rekening kan worden aangevraagd via de Belastingdienst. Voor meer informatie, zie ook deze \u003Ca target=\"_blank\" rel=\"noopener noreferrer nofollow\" href=\"https://www.belastingdienst.nl/wps/wcm/connect/bldcontentnl/themaoverstijgend/programmas_en_formulieren/aanvraag_g_rekening\">webpagina van de Belastingdienst\u003C/a>.\u003C/p>",{"faq_group_id":51,"id":78,"faq_question":525,"faq_answer":526,"sequence_number":61},"Moet mijn organisatie in het bezit zijn van een G-rekening bij aanvang van de opdracht?","\u003Cp>Op het moment dat de organisatie waar jij in loondienst bent nog niet in het bezit is van een G-rekening, dan zullen wij het factuurbedrag dat wij over zouden maken naar de G-rekening tijdelijk reserveren op onze eigen rekening. Zodra de G-rekening is geopend en wij de G-rekeningovereenkomst hiervan ontvangen, maken wij de gereserveerde bedragen over naar de G-rekening.\u003C/p>",{"team":528,"id":93,"firstName":94,"lastName":95,"jobTitle":70,"email":96,"telephoneNumber":97,"linkedInUrl":98,"photo":99,"sequence_number":55,"vacancy_categories":100,"unavailable":7,"team_id":27,"group_id":27,"team_member_availability":101,"team_member_unavailability":117},{"groups":529,"id":27,"team_name":404,"primary_contact":96,"secondary_contact":167,"contract_manager":196,"finance_contact":256,"whatsapp_number":144,"message_of_the_day":405,"motd_from":406,"motd_to":407,"team_photo":408,"contacts_unavailable_from":8,"contacts_unavailable_to":8},[530,531,532,533,534],{"id":27,"group_name":28,"group_title":29,"sequencenumber":27},{"id":55,"group_name":189,"group_title":190,"sequencenumber":51},{"id":58,"group_name":250,"group_title":250,"sequencenumber":55},{"id":61,"group_name":278,"group_title":279,"sequencenumber":58},{"id":64,"group_name":376,"group_title":376,"sequencenumber":61},{"team":536,"id":151,"firstName":165,"lastName":166,"jobTitle":70,"email":167,"telephoneNumber":168,"linkedInUrl":169,"photo":170,"sequence_number":64,"vacancy_categories":171,"unavailable":7,"team_id":27,"group_id":27,"team_member_availability":172,"team_member_unavailability":187},{"groups":537,"id":27,"team_name":404,"primary_contact":96,"secondary_contact":167,"contract_manager":196,"finance_contact":256,"whatsapp_number":144,"message_of_the_day":405,"motd_from":406,"motd_to":407,"team_photo":408,"contacts_unavailable_from":8,"contacts_unavailable_to":8},[538,539,540,541,542],{"id":27,"group_name":28,"group_title":29,"sequencenumber":27},{"id":55,"group_name":189,"group_title":190,"sequencenumber":51},{"id":58,"group_name":250,"group_title":250,"sequencenumber":55},{"id":61,"group_name":278,"group_title":279,"sequencenumber":58},{"id":64,"group_name":376,"group_title":376,"sequencenumber":61},{"team":544,"id":82,"firstName":193,"lastName":194,"jobTitle":195,"email":196,"telephoneNumber":197,"linkedInUrl":198,"photo":199,"sequence_number":27,"vacancy_categories":8,"unavailable":7,"team_id":27,"group_id":55,"team_member_availability":200,"team_member_unavailability":216},{"groups":545,"id":27,"team_name":404,"primary_contact":96,"secondary_contact":167,"contract_manager":196,"finance_contact":256,"whatsapp_number":144,"message_of_the_day":405,"motd_from":406,"motd_to":407,"team_photo":408,"contacts_unavailable_from":8,"contacts_unavailable_to":8},[546,547,548,549,550],{"id":27,"group_name":28,"group_title":29,"sequencenumber":27},{"id":55,"group_name":189,"group_title":190,"sequencenumber":51},{"id":58,"group_name":250,"group_title":250,"sequencenumber":55},{"id":61,"group_name":278,"group_title":279,"sequencenumber":58},{"id":64,"group_name":376,"group_title":376,"sequencenumber":61},{"team":552,"id":84,"firstName":253,"lastName":254,"jobTitle":255,"email":256,"telephoneNumber":257,"linkedInUrl":258,"photo":259,"sequence_number":27,"vacancy_categories":8,"unavailable":7,"team_id":27,"group_id":58,"team_member_availability":260,"team_member_unavailability":276},{"groups":553,"id":27,"team_name":404,"primary_contact":96,"secondary_contact":167,"contract_manager":196,"finance_contact":256,"whatsapp_number":144,"message_of_the_day":405,"motd_from":406,"motd_to":407,"team_photo":408,"contacts_unavailable_from":8,"contacts_unavailable_to":8},[554,555,556,557,558],{"id":27,"group_name":28,"group_title":29,"sequencenumber":27},{"id":55,"group_name":189,"group_title":190,"sequencenumber":51},{"id":58,"group_name":250,"group_title":250,"sequencenumber":55},{"id":61,"group_name":278,"group_title":279,"sequencenumber":58},{"id":64,"group_name":376,"group_title":376,"sequencenumber":61},"31643363442",[561,565,570,574,578,582,587,591,595,599],{"vacancy_category":562,"team_members":563},"15",[564],{"id":93,"firstName":94,"lastName":95,"jobTitle":70,"email":96,"telephoneNumber":97,"linkedInUrl":98,"photo":99,"sequence_number":55,"vacancy_categories":100,"unavailable":7,"team_id":27,"group_id":27,"team_member_availability":101,"team_member_unavailability":117},{"vacancy_category":566,"team_members":567},"16",[568,569],{"id":93,"firstName":94,"lastName":95,"jobTitle":70,"email":96,"telephoneNumber":97,"linkedInUrl":98,"photo":99,"sequence_number":55,"vacancy_categories":100,"unavailable":7,"team_id":27,"group_id":27,"team_member_availability":101,"team_member_unavailability":117},{"id":32,"firstName":33,"lastName":34,"jobTitle":35,"email":36,"telephoneNumber":37,"linkedInUrl":38,"photo":39,"sequence_number":27,"vacancy_categories":40,"unavailable":7,"team_id":27,"group_id":27,"team_member_availability":41,"team_member_unavailability":65},{"vacancy_category":571,"team_members":572},"22",[573],{"id":93,"firstName":94,"lastName":95,"jobTitle":70,"email":96,"telephoneNumber":97,"linkedInUrl":98,"photo":99,"sequence_number":55,"vacancy_categories":100,"unavailable":7,"team_id":27,"group_id":27,"team_member_availability":101,"team_member_unavailability":117},{"vacancy_category":575,"team_members":576},"24",[577],{"id":140,"firstName":141,"lastName":142,"jobTitle":70,"email":143,"telephoneNumber":144,"linkedInUrl":145,"photo":146,"sequence_number":61,"vacancy_categories":147,"unavailable":7,"team_id":27,"group_id":27,"team_member_availability":148,"team_member_unavailability":163},{"vacancy_category":579,"team_members":580},"18",[581],{"id":140,"firstName":141,"lastName":142,"jobTitle":70,"email":143,"telephoneNumber":144,"linkedInUrl":145,"photo":146,"sequence_number":61,"vacancy_categories":147,"unavailable":7,"team_id":27,"group_id":27,"team_member_availability":148,"team_member_unavailability":163},{"vacancy_category":583,"team_members":584},"19",[585,586],{"id":140,"firstName":141,"lastName":142,"jobTitle":70,"email":143,"telephoneNumber":144,"linkedInUrl":145,"photo":146,"sequence_number":61,"vacancy_categories":147,"unavailable":7,"team_id":27,"group_id":27,"team_member_availability":148,"team_member_unavailability":163},{"id":151,"firstName":165,"lastName":166,"jobTitle":70,"email":167,"telephoneNumber":168,"linkedInUrl":169,"photo":170,"sequence_number":64,"vacancy_categories":171,"unavailable":7,"team_id":27,"group_id":27,"team_member_availability":172,"team_member_unavailability":187},{"vacancy_category":588,"team_members":589},"25",[590],{"id":140,"firstName":141,"lastName":142,"jobTitle":70,"email":143,"telephoneNumber":144,"linkedInUrl":145,"photo":146,"sequence_number":61,"vacancy_categories":147,"unavailable":7,"team_id":27,"group_id":27,"team_member_availability":148,"team_member_unavailability":163},{"vacancy_category":592,"team_members":593},"20",[594],{"id":32,"firstName":33,"lastName":34,"jobTitle":35,"email":36,"telephoneNumber":37,"linkedInUrl":38,"photo":39,"sequence_number":27,"vacancy_categories":40,"unavailable":7,"team_id":27,"group_id":27,"team_member_availability":41,"team_member_unavailability":65},{"vacancy_category":596,"team_members":597},"11",[598],{"id":151,"firstName":165,"lastName":166,"jobTitle":70,"email":167,"telephoneNumber":168,"linkedInUrl":169,"photo":170,"sequence_number":64,"vacancy_categories":171,"unavailable":7,"team_id":27,"group_id":27,"team_member_availability":172,"team_member_unavailability":187},{"vacancy_category":600,"team_members":601},"14",[602],{"id":151,"firstName":165,"lastName":166,"jobTitle":70,"email":167,"telephoneNumber":168,"linkedInUrl":169,"photo":170,"sequence_number":64,"vacancy_categories":171,"unavailable":7,"team_id":27,"group_id":27,"team_member_availability":172,"team_member_unavailability":187},[],{"userData":8,"access_token":8,"refresh_token":8,"activationSuccessful":7,"loading":7},{"loading":7,"jobAlertCategoriesLoading":7,"userDetails":8,"jobAlertCategories":606,"jobAlertSnoozeDate":8,"proxyCandidates":607,"enrolments":608},[],[],[],{"loading":7,"favourites":610},[],{"loading":7,"statsLoading":7,"vacancies":612,"relatedVacancies":642,"pageSize":222,"offset":12,"loadMoreVacancies":7,"loadMoreLoading":7,"queryData":768,"defaultSearchFilters":788,"numberOfCheckboxFiltersApplied":12,"vacanciesCount":807,"vacancyCategories":811,"selectedLocation":8,"selectedRate":8,"selectedHours":8},[613],{"tenders_enriched":8,"vacancies_location":614,"organization_location":622,"tender_categories":623,"opdracht_overheid_url":624,"tender_documents":625,"tender_category_obj":84,"tender_id":626,"tender_name":627,"tender_buying_organization":617,"tender_phase":628,"tender_date":629,"tender_source":630,"tender_url":631,"tender_perceel":8,"tender_description":632,"tender_active":7,"tender_document":633,"tender_last_seen":634,"tender_first_seen":635,"tender_start_date":636,"tender_end_date":637,"tender_tariff":638,"tender_hours_week":639,"tender_description_html":640,"publish":6,"exclusive":8,"oim_vacancy":7,"contract_type":8,"web_key":641,"Dynamics_id":8,"tender_overview":8,"tender_requirements":8,"tender_competences":8,"tender_team":8,"tender_interview":8,"tender_number_of_professionals":8,"tender_other_information":8,"tender_job_location":8,"tender_maximum_tariff":8,"tender_no_max_tariff":7,"tender_min_hours":8,"tender_max_hours":8,"tender_description_tk":8,"tender_approved_in_cms":7,"tender_hybrid_working":8,"vacancy_metadescription":8,"org_location_id":8,"tender_category":84},{"latitude":615,"longitude":616,"tender_buying_organization":617,"company_address":618,"company_name_google":617,"postcode":619,"province":620,"place_id_google":617,"avatar":621,"exclusive":7,"summary":8,"description":8,"meta_description":8,"publish":7,"company_display_name":8},"52.233347","6.584312","(DASTwente) Regio Twente","De Hofte 7, 7471 DK Goor, Nederland","7471 DK","Overijssel","blob_64JA5NZYH4PQLDG8ZAJKP50RC2JUM1TU.",{},[],"https://www.opdrachtoverheid.nl/inhuuropdracht/DASTwente-Regio-Twente/Adviseur-juridische-zaken/EF387EC7-9A5F-488A-8259-03A600C2FB1D",[],"inhuurdesk_a1J2p000009FcxkEAC","Adviseur juridische zaken","Distributieproces gestart","2022-01-20 00:00:00","inhuurdesk","https://staffingdesk-com.force.com/a1J2p000009FcxkEAC","Juridisch Adviseur 32 36 uur Met focus op gezondheids- & privacy recht voor de Corona afdelingWat ga je doen Je gaat ondersteunen en adviseren op diverse juridische vraagstukken die voortkomen vanuit Corona; Deze betreffen de wettelijke taken van de GGD, de samenwerking met regionale en landelijke zorgpartners, de contacten met clienten over hun gegevens, de borging van privacy en informatieveiligheid in de IT-systemen, de archivering van documenten en algemene vragen als bedrijfsjurist; Persoonskenmerken Je bent een stevige persoonlijkheid die uitgaat van zelfstandigheid en assertiviteit en de samenwerking opzoekt wanneer nodig; Je geeft praktisch en professioneel advies aan managers en andere medewerkers van de corona-afdeling, zelfstandig en in afstemming met collega-juristen en geeft hier opvolging aan; Je haalt kennis uit de organisatie zo nodig zelf op; Sterk in zowel mondelinge als schriftelijke communicatie en in staat tot kernachtig adviseren. Eisen Kennis en ervaring als juridisch adviseur vooral op het gebied van gezondheids- & privacy recht; Ervaring op zorg gerelateerde (/corona) vraagstukken Op locatie Twentehuis in Enschede aanwezig kunnen zijn (minimaal 2 dagen per week)Minimaal 5 jaar werkervaring als juridisch adviseurJe kunt een VOG overhandigen; Kennis en ervaring van het publieke domein is een pre Wat bieden we Werkzaamheden gedurende 2022 voor 32 tot 36 uur per week","Inhuurdesk_Aanvraag_SRQ157085.pdf","2022-01-19","2022-01-10","2022-01-01","2022-12-31","Geen maximum ","32","\u003Cdiv class='sfdc_richtext' id='j_id0:j_id1:j_id116:j_id341:j_id644:j_id662:j_id664j_id0:j_id1:j_id116:j_id341:j_id644:j_id662:j_id664_00ND0000005baHZ_div'>\u003Cspan style='font-size: 10pt;'>\u003Cspan style='font-family: Arial,sans-serif;'>\u003Cb>\u003Cspan style='font-size: 12.0pt;'>Juridisch Adviseur 32 – 36 uur \u003C/span>\u003C/b>\u003C/span>\u003C/span>\u003Cbr/>\u003Cspan style='font-size: 10pt;'>\u003Cspan style='font-family: Arial,sans-serif;'>\u003Ci>Met focus op gezondheids- & privacy recht voor de Corona afdeling\u003C/i>\u003C/span>\u003C/span>\u003Cbr/>\u003Cbr/>\u003Cspan style='font-size: 10pt;'>\u003Cspan style='font-family: Arial,sans-serif;'>\u003Cb>Wat ga je doen\u003C/b>\u003C/span>\u003C/span>\n\u003Cul>\u003Cli style='margin-left: 8px;'>\u003Cspan style='font-size: 10pt;'>\u003Cspan style='font-family: Calibri,sans-serif;'>\u003Cspan style='>Je gaat ondersteunen en adviseren op diverse juridische vraagstukken die voortkomen vanuit Corona; \u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/li>\u003Cli style='margin-left: 8px;'>\u003Cspan style='font-size: 10pt;'>\u003Cspan style='font-family: Calibri,sans-serif;'>\u003Cspan style='>Deze betreffen de wettelijke taken van de GGD, de samenwerking met regionale en landelijke zorgpartners, de contacten met cliënten over hun gegevens, de borging van privacy en informatieveiligheid in de IT-systemen, de archivering van documenten en algemene vragen als bedrijfsjurist;  \u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/li>\u003C/ul>\n\u003Cbr/>\u003Cspan style='font-size: 10pt;'>\u003Cspan style='font-family: Arial,sans-serif;'>\u003Cb>Persoonskenmerken \u003C/b>\u003C/span>\u003C/span>\n\u003Cul>\u003Cli style='margin-left: 8px;'>\u003Cspan style='font-size: 10pt;'>\u003Cspan style='font-family: Calibri,sans-serif;'>\u003Cspan style='>\u003Cspan style='color: black;'>Je bent een stevige persoonlijkheid die uitgaat van zelfstandigheid en assertiviteit en de samenwerking opzoekt wanneer nodig; \u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/li>\u003Cli style='margin-left: 8px;'>\u003Cspan style='font-size: 10pt;'>\u003Cspan style='font-family: Calibri,sans-serif;'>\u003Cspan style='>\u003Cspan style='color: black;'>Je geeft praktisch en professioneel advies aan managers en andere medewerkers van de corona-afdeling, zelfstandig en in afstemming met collega-juristen en geeft hier opvolging aan; \u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/li>\u003Cli style='margin-left: 8px;'>\u003Cspan style='font-size: 10pt;'>\u003Cspan style='font-family: Calibri,sans-serif;'>\u003Cspan style='>\u003Cspan style='color: black;'>Je haalt kennis uit de organisatie zo nodig zelf op; \u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/li>\u003Cli style='margin-left: 8px;'>\u003Cspan style='font-size: 10pt;'>\u003Cspan style='font-family: Calibri,sans-serif;'>\u003Cspan style='>Sterk in zowel mondelinge als schriftelijke communicatie en in staat tot kernachtig adviseren. \u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/li>\u003C/ul>\n\u003Cbr/>\u003Cspan style='font-size: 10pt;'>\u003Cspan style='font-family: Arial,sans-serif;'>\u003Cb>Eisen\u003C/b>\u003C/span>\u003C/span>\n\u003Cul>\u003Cli style='margin-left: 8px;'>\u003Cspan style='font-size: 10pt;'>\u003Cspan style='font-family: Calibri,sans-serif;'>\u003Cspan style='>Kennis en ervaring als juridisch adviseur vooral op het gebied van gezondheids- & privacy recht; \u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/li>\u003Cli style='margin-left: 8px;'>\u003Cspan style='font-size: 10pt;'>\u003Cspan style='font-family: Calibri,sans-serif;'>\u003Cspan style='>\u003Cspan style='color: black;'>Ervaring op zorg gerelateerde (/corona) vraagstukken \u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/li>\u003Cli style='margin-left: 8px;'>\u003Cspan style='font-size: 10pt;'>\u003Cspan style='font-family: Calibri,sans-serif;'>\u003Cspan style='>Op locatie Twentehuis in Enschede aanwezig kunnen zijn (minimaal 2 dagen per week)\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/li>\u003Cli style='margin-left: 8px;'>\u003Cspan style='font-size: 10pt;'>\u003Cspan style='font-family: Calibri,sans-serif;'>\u003Cspan style='>Minimaal 5 jaar werkervaring als juridisch adviseur\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/li>\u003Cli style='margin-left: 8px;'>\u003Cspan style='font-size: 10pt;'>\u003Cspan style='font-family: Calibri,sans-serif;'>\u003Cspan style='>Je kunt een VOG overhandigen; \u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/li>\u003Cli style='margin-left: 8px;'>\u003Cspan style='font-size: 10pt;'>\u003Cspan style='font-family: Calibri,sans-serif;'>\u003Cspan style='>Kennis en ervaring van het publieke domein is een pré \u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/li>\u003C/ul>\n\u003Cbr/>\u003Cspan style='font-size: 10pt;'>\u003Cspan style='font-family: Arial,sans-serif;'>\u003Cb>Wat bieden we\u003C/b>\u003C/span>\u003C/span>\n\u003Cul>\u003Cli style='margin-left: 8px;'>\u003Cspan style='font-size: 10pt;'>\u003Cspan style='font-family: Calibri,sans-serif;'>\u003Cspan style='>Werkzaamheden gedurende 2022 voor 32 tot 36 uur per week \u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/li>\u003C/ul>\n\u003Cbr/>\u003Cbr/> \u003C/div>","EF387EC7-9A5F-488A-8259-03A600C2FB1D",[643,691,739],{"tenders_enriched":8,"vacancies_location":644,"organization_location":655,"tender_categories":656,"opdracht_overheid_url":665,"tender_documents":666,"tender_category_obj":222,"tender_id":667,"tender_name":668,"tender_buying_organization":647,"tender_phase":628,"tender_date":669,"tender_source":670,"tender_url":671,"tender_perceel":8,"tender_description":672,"tender_active":6,"tender_document":673,"tender_last_seen":674,"tender_first_seen":674,"tender_start_date":675,"tender_end_date":676,"tender_tariff":8,"tender_hours_week":677,"tender_description_html":678,"publish":6,"exclusive":8,"oim_vacancy":7,"contract_type":679,"web_key":680,"Dynamics_id":681,"tender_overview":682,"tender_requirements":683,"tender_competences":684,"tender_team":685,"tender_interview":686,"tender_number_of_professionals":8,"tender_other_information":687,"tender_job_location":8,"tender_maximum_tariff":8,"tender_no_max_tariff":6,"tender_min_hours":688,"tender_max_hours":689,"tender_description_tk":8,"tender_approved_in_cms":7,"tender_hybrid_working":8,"vacancy_metadescription":690,"org_location_id":8,"tender_category":222},{"latitude":645,"longitude":646,"tender_buying_organization":647,"company_address":648,"company_name_google":647,"postcode":649,"province":650,"place_id_google":647,"avatar":651,"exclusive":7,"summary":652,"description":653,"meta_description":654,"publish":6,"company_display_name":647},"51.587288","4.783341","Gemeente Breda","Claudius Prinsenlaan 10, 4811 DJ Breda, Nederland","4811 DJ","Noord-Brabant","blob_RIP50OFUT42KEPGA8RGNCKUKTSFVB9KZ.","Breda is een stad in de provincie Noord-Brabant en telt 188.078 inwoners. Daarmee is Breda in grootte de derde gemeente van Noord-Brabant is en de negende gemeente van Nederland.","\u003Cp>Ontdek Gemeente Breda, waar jouw talenten volop benut worden. Hier heb je de vrijheid om niet alleen veel te doen, maar ook écht veel te betekenen. In de 9e grootste stad van Nederland voel je de directe impact van jouw inspanningen in Breda en onze organisatie. Maak het verschil in een warme, betrokken sfeer. Jouw proactiviteit draagt bij aan de vooruitgang van onze stad en je eigen groei. \u003Cbr>\u003Cbr>Er is hier veel te doen én je mag hier veel doen. Stop alles wat je bent in alles wat je doet en help zo onze mooie stad en jezelf vooruit. Jouw karakter maakt Breda. \u003C/p>","Ontdek Gemeente Breda als zzp'er: bruisende stad, diverse opdrachten, samenwerking, innovatie en persoonlijke groei. Vind jouw nieuwe inhuuropdracht hier!",{},[657,661],{"tender_category_obj":658,"id":660},{"id":222,"type":659},"Vergunning en Handhaving",36533,{"tender_category_obj":662,"id":664},{"id":84,"type":663},"Juridisch",36534,"https://www.opdrachtoverheid.nl/inhuuropdracht/Gemeente-Breda/Senior-Medewerker-Publiekszaken/3A35EC49-B2A5-4004-B572-12841613B4FA",[],"flexwestbrabant_a1JQw00000APJGDMA5","Senior Medewerker Publiekszaken","2025-11-09 19:00:00","flexwestbrabant","https://flexwestbrabant.my.site.com/vmsvisualforce/jrequest_view?id=a1JQw00000APJGDMA5","Senior Medewerker PubliekszakenDe afdeling Publiekszaken van de Gemeente Breda is verantwoordelijk voor het verstrekken Zou van een groot aantal producten en diensten. Jij hebt hier als Senior Medewerker Publiekszaken een belangrijke rol in. Klanten en medewerkers kunnen bij jou terecht met vragen die o.a. gaan over de burgerlijke stand, internationaal privaatrecht of het verkrijgen van de Nederlandse nationaliteit. Dit is een unieke kans voor een enthousiaste en ervaren dienstverlener!Wat ga je doen? Je verricht complexere werkzaamheden op het gebied van burgerlijke stand en kan deze ook uitleggen bij de rechtbank indien gevraagd.Je past internationaal privaatrecht toe bij verschillende onderdelen van je werk.Je behandelt eerste vestigingen van buiten de EU.Je voert complexe mutaties en correcties uit in de BRP en RNIJe bent verantwoordelijk voor de beoordeling van brondocumentendossiers en verzorgt geheel zelfstandig de correspondentie naar bijvoorbeeld advocaten en rechtbank.Je behandelt verzoeken tot naturalisatie en optieJe neemt verklaringen onder ede of belofte af.Je draagt bij aan het continue verbeteren van onze klantgerichte processen.Je levert een bijdrage aan de zelfevaluatie. We zoeken jou! We zoeken een ervaren senior medewerker burgerzaken in een gelijkwaardige rol met minimaal 2 jaar werkervaring. Je hebt bij voorkeur opleidingen of modules gevolgd van de Publieksacademie (diplomalijn 4 en 6).Je bent communicatief zowel mondeling als op schrift sterk in het Nederlands en Engels.Je kunt in veranderende omstandigheden snel schakelen, bent analytisch sterk en neemt verantwoordelijkheid voor je werk en het team.Je bent een teamspeler die prettig communiceert en makkelijk feedback geeft en ontvangt.Je functioneert goed in een hectische omgeving en bent in staat het hoofd koel te houden.Je bent representatief, vriendelijk, enthousiast en positief ingesteld.Je bent minimaal 4 dagen per week beschikbaar, waaronder woensdag of de donderdagavond. Wie zijn wij?De afdeling Publiekszaken is een van de meest zichtbare afdelingen van de Gemeente Breda en staat direct in verbinding met de Bredase inwoners, bedrijven en instellingen. Samen met team Klant Contact Centrum (KCC) zorgt team Balie ervoor dat klanten zich welkom en geholpen voelen.Je bent als ervaren medewerker burgerzaken onderdeel van een gemeleerd team van ongeveer 100 collegas. Het team kenmerkt zich door een grote diversiteit aan leeftijd, ervaring en achtergrond.De afdeling levert top-dienstverlening via de balie, telefoon, post, e-mail, webdiensten en sociale media. Publiekszaken draagt ook bij aan het voorkomen en bestrijden van fraude.Lees meer over de Gemeente Breda.","Flexwestbrabant_Aanvraag_SRQ160374.pdf","2025-10-30","2025-11-17","2026-03-17","36","\u003Cdiv class=\"sfdc_richtext\" id=\"j_id0:j_id1:j_id143:j_id410:j_id757:j_id775:j_id777j_id0:j_id1:j_id143:j_id410:j_id757:j_id775:j_id777_00NF0000008jCqp_div\">\u003Cspan style=\"font-size: 11pt;\">\u003Cspan style=\"\">\u003Cspan style=\"font-family: Aptos,sans-serif;\">\u003Cb>\u003Cspan style=\"font-size: 12.0pt;\">\u003Cspan style=\"\">\u003Cspan style=\"font-family: Inter;\">Senior Medewerker Publiekszaken\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/b>\u003Cbr/>\u003Cbr/>\u003Cspan style=\"font-family: Inter;\">De afdeling Publiekszaken van de Gemeente Breda is verantwoordelijk voor het verstrekken Zou van een groot aantal producten en diensten. Jij hebt hier als Senior Medewerker Publiekszaken een belangrijke rol in. Klanten en medewerkers kunnen bij jou terecht met vragen die o.a. gaan over de burgerlijke stand, internationaal privaatrecht of het verkrijgen van de Nederlandse nationaliteit. Dit is een unieke kans voor een enthousiaste en ervaren dienstverlener!\u003Cbr/>\u003Cbr/>\u003Cb>Wat ga je doen?\u003C/b>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\n\u003Cul style=\"margin-bottom: 11px;\">\u003Cli style=\"margin-bottom: 11px;\">\u003Cspan style=\"font-size: 11pt;\">\u003Cspan style=\"\">\u003Cspan style=\"\">\u003Cspan style=\"font-family: Aptos,sans-serif;\">\u003Cspan style=\"font-family: Inter;\">Je verricht complexere werkzaamheden op het gebied van burgerlijke stand en kan deze ook uitleggen bij de rechtbank indien gevraagd.\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/li>\u003Cli style=\"margin-bottom: 11px;\">\u003Cspan style=\"font-size: 11pt;\">\u003Cspan style=\"\">\u003Cspan style=\"\">\u003Cspan style=\"font-family: Aptos,sans-serif;\">\u003Cspan style=\"font-family: Inter;\">Je past internationaal privaatrecht toe bij verschillende onderdelen van je werk.\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/li>\u003Cli style=\"margin-bottom: 11px;\">\u003Cspan style=\"font-size: 11pt;\">\u003Cspan style=\"\">\u003Cspan style=\"\">\u003Cspan style=\"font-family: Aptos,sans-serif;\">\u003Cspan style=\"font-family: Inter;\">Je behandelt eerste vestigingen van buiten de EU.\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/li>\u003Cli style=\"margin-bottom: 11px;\">\u003Cspan style=\"font-size: 11pt;\">\u003Cspan style=\"\">\u003Cspan style=\"\">\u003Cspan style=\"font-family: Aptos,sans-serif;\">\u003Cspan style=\"font-family: Inter;\">Je voert complexe mutaties en correcties uit in de BRP en RNI\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/li>\u003Cli style=\"margin-bottom: 11px;\">\u003Cspan style=\"font-size: 11pt;\">\u003Cspan style=\"\">\u003Cspan style=\"\">\u003Cspan style=\"font-family: Aptos,sans-serif;\">\u003Cspan style=\"font-family: Inter;\">Je bent verantwoordelijk voor de beoordeling van brondocumentendossiers en verzorgt geheel zelfstandig de correspondentie naar bijvoorbeeld advocaten en rechtbank.\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/li>\u003Cli style=\"margin-bottom: 11px;\">\u003Cspan style=\"font-size: 11pt;\">\u003Cspan style=\"\">\u003Cspan style=\"\">\u003Cspan style=\"font-family: Aptos,sans-serif;\">\u003Cspan style=\"font-family: Inter;\">Je behandelt verzoeken tot naturalisatie en optie\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/li>\u003Cli style=\"margin-bottom: 11px;\">\u003Cspan style=\"font-size: 11pt;\">\u003Cspan style=\"\">\u003Cspan style=\"\">\u003Cspan style=\"font-family: Aptos,sans-serif;\">\u003Cspan style=\"font-family: Inter;\">Je neemt verklaringen onder ede of belofte af.\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/li>\u003Cli style=\"margin-bottom: 11px;\">\u003Cspan style=\"font-size: 11pt;\">\u003Cspan style=\"\">\u003Cspan style=\"\">\u003Cspan style=\"font-family: Aptos,sans-serif;\">\u003Cspan style=\"font-family: Inter;\">Je draagt bij aan het continue verbeteren van onze klantgerichte processen.\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/li>\u003Cli style=\"margin-bottom: 11px;\">\u003Cspan style=\"font-size: 11pt;\">\u003Cspan style=\"\">\u003Cspan style=\"\">\u003Cspan style=\"font-family: Aptos,sans-serif;\">\u003Cspan style=\"font-family: Inter;\">Je levert een bijdrage aan de zelfevaluatie.\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/li>\u003C/ul>\n\u003Cspan style=\"font-size: 11pt;\">\u003Cspan style=\"\">\u003Cspan style=\"font-family: Aptos,sans-serif;\">\u003Cb>\u003Cspan style=\"font-family: Inter;\">We zoeken jou!\u003C/span>\u003C/b>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\n\u003Cul style=\"margin-bottom: 11px;\">\u003Cli style=\"margin-bottom: 11px;\">\u003Cspan style=\"font-size: 11pt;\">\u003Cspan style=\"\">\u003Cspan style=\"\">\u003Cspan style=\"font-family: Aptos,sans-serif;\">\u003Cspan style=\"font-family: Inter;\">We zoeken een ervaren senior medewerker burgerzaken in een gelijkwaardige rol met minimaal 2 jaar werkervaring. \u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/li>\u003Cli style=\"margin-bottom: 11px;\">\u003Cspan style=\"font-size: 11pt;\">\u003Cspan style=\"\">\u003Cspan style=\"\">\u003Cspan style=\"font-family: Aptos,sans-serif;\">\u003Cspan style=\"font-family: Inter;\">Je hebt bij voorkeur opleidingen of modules gevolgd van de Publieksacademie (diplomalijn 4 en 6).\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/li>\u003Cli style=\"margin-bottom: 11px;\">\u003Cspan style=\"font-size: 11pt;\">\u003Cspan style=\"\">\u003Cspan style=\"\">\u003Cspan style=\"font-family: Aptos,sans-serif;\">\u003Cspan style=\"font-family: Inter;\">Je bent communicatief zowel mondeling als op schrift sterk in het Nederlands en Engels.\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/li>\u003Cli style=\"margin-bottom: 11px;\">\u003Cspan style=\"font-size: 11pt;\">\u003Cspan style=\"\">\u003Cspan style=\"\">\u003Cspan style=\"font-family: Aptos,sans-serif;\">\u003Cspan style=\"font-family: Inter;\">Je kunt in veranderende omstandigheden snel schakelen, bent analytisch sterk en neemt verantwoordelijkheid voor je werk en het team.\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/li>\u003Cli style=\"margin-bottom: 11px;\">\u003Cspan style=\"font-size: 11pt;\">\u003Cspan style=\"\">\u003Cspan style=\"\">\u003Cspan style=\"font-family: Aptos,sans-serif;\">\u003Cspan style=\"font-family: Inter;\">Je bent een teamspeler die prettig communiceert en makkelijk feedback geeft en ontvangt.\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/li>\u003Cli style=\"margin-bottom: 11px;\">\u003Cspan style=\"font-size: 11pt;\">\u003Cspan style=\"\">\u003Cspan style=\"\">\u003Cspan style=\"font-family: Aptos,sans-serif;\">\u003Cspan style=\"font-family: Inter;\">Je functioneert goed in een hectische omgeving en bent in staat het hoofd koel te houden.\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/li>\u003Cli style=\"margin-bottom: 11px;\">\u003Cspan style=\"font-size: 11pt;\">\u003Cspan style=\"\">\u003Cspan style=\"\">\u003Cspan style=\"font-family: Aptos,sans-serif;\">\u003Cspan style=\"font-family: Inter;\">Je bent representatief, vriendelijk, enthousiast en positief ingesteld.\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/li>\u003Cli style=\"margin-bottom: 11px;\">\u003Cspan style=\"font-size: 11pt;\">\u003Cspan style=\"\">\u003Cspan style=\"\">\u003Cspan style=\"font-family: Aptos,sans-serif;\">\u003Cspan style=\"font-family: Inter;\">Je bent minimaal 4 dagen per week beschikbaar, waaronder woensdag of de donderdagavond.\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/li>\u003C/ul>\n\u003Cspan style=\"font-size: 11pt;\">\u003Cspan style=\"\">\u003Cspan style=\"font-family: Aptos,sans-serif;\"> \u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003Cbr/>\u003Cspan style=\"font-size: 11pt;\">\u003Cspan style=\"\">\u003Cspan style=\"font-family: Aptos,sans-serif;\">\u003Cb>\u003Cspan style=\"font-family: Inter;\">Wie zijn wij?\u003C/span>\u003C/b>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003Cbr/>\u003Cspan style=\"font-size: 11pt;\">\u003Cspan style=\"\">\u003Cspan style=\"font-family: Aptos,sans-serif;\">\u003Cspan style=\"font-family: Inter;\">De afdeling Publiekszaken is een van de meest zichtbare afdelingen van de Gemeente Breda en staat direct in verbinding met de Bredase inwoners, bedrijven en instellingen. Samen met team Klant Contact Centrum (KCC) zorgt team Balie ervoor dat klanten zich welkom en geholpen voelen.\u003Cbr/>Je bent als ervaren medewerker burgerzaken onderdeel van een gemêleerd team van ongeveer 100 collega’s. Het team kenmerkt zich door een grote diversiteit aan leeftijd, ervaring en achtergrond.\u003Cbr/>De afdeling levert top-dienstverlening via de balie, telefoon, post, e-mail, webdiensten en sociale media. Publiekszaken draagt ook bij aan het voorkomen en bestrijden van fraude.\u003Cbr/>\u003Cbr/>Lees meer over de \u003Ca href=\"https://www.breda.nl/gemeente-breda-bedrijfsinformatie\" style=\"color: #467886; text-decoration: underline;\" target=\"_blank\">Gemeente Breda\u003C/a>.\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003Cbr/>\u003Cbr/> \u003C/div>","detachering","3A35EC49-B2A5-4004-B572-12841613B4FA","fb62a95d-57b5-f011-bbd3-7ced8d0d33be","De afdeling Publiekszaken van de Gemeente Breda is verantwoordelijk voor het verstrekken Zou van een groot aantal producten en diensten. Jij hebt hier als Senior Medewerker Publiekszaken een belangrijke rol in. Klanten en medewerkers kunnen bij jou terecht met vragen die o.a. gaan over de burgerlijke stand, internationaal privaatrecht of het verkrijgen van de Nederlandse nationaliteit. Dit is een unieke kans voor een enthousiaste en ervaren dienstverlener!\n\n\u003Cbr>\u003Cbr>\u003Cstrong>Wat ga je doen?\u003C/strong>\u003Cbr>\u003Cul>\n\u003Cli>Je verricht complexere werkzaamheden op het gebied van burgerlijke stand en kan deze ook uitleggen bij de rechtbank indien gevraagd.\u003C/li>\n\u003Cli>Je past internationaal privaatrecht toe bij verschillende onderdelen van je werk.\u003C/li>\n\u003Cli>Je behandelt eerste vestigingen van buiten de EU.\u003C/li>\n\u003Cli>Je voert complexe mutaties en correcties uit in de BRP en RNI\u003C/li>\n\u003Cli>Je bent verantwoordelijk voor de beoordeling van brondocumentendossiers en verzorgt geheel zelfstandig de correspondentie naar bijvoorbeeld advocaten en rechtbank.\u003C/li>\n\u003Cli>Je behandelt verzoeken tot naturalisatie en optie\u003C/li>\n\u003Cli>Je neemt verklaringen onder ede of belofte af.\u003C/li>\n\u003Cli>Je draagt bij aan het continue verbeteren van onze klantgerichte processen.\u003C/li>\n\u003Cli>Je levert een bijdrage aan de zelfevaluatie.\u003C/li>\n\u003C/ul>","\u003Cul>\n\u003Cli>Uw kandidaat beschikt over minimaal een afgeronde Hbo opleiding. Dit moet blijken uit het cv.\u003C/li>\n\u003Cli>Uw kandidaat heeft minimaal 2 jaar ervaring in een gelijkwaardige rol als senior medewerker burgerzaken. Dit moet blijken uit het cv.\u003C/li>\n\u003Cli>Uw kandidaat is minimaal 4 dagen per week beschikbaar, waaronder de woensdag- of donderdagavond. Dit moet blijken uit het cv.\u003C/li>\n\u003Cli>Uw kandidaat beschikt over de ervaring van zelfevaluatie; controle van persoonslijsten. Dit moet blijken uit het cv.\u003C/li>\n\u003Cli>Uw kandidaat heeft ervaring in het toepassen van internationaal privaatrecht bij verschillende onderdelen van het werk. Dit moet blijken uit het cv.\u003C/li>\n\u003Cli>Uw kandidaat heeft ervaring met het verrichten van complexere werkzaamheden op het gebied van burgerlijke stand en kan deze ook uitleggen bij de rechtbank indien gevraagd. Dit moet blijken uit het cv.\u003C/li>\n\u003C/ul>","\u003Cstrong>Wensen\u003C/strong>\n\u003Cul>\n\u003Cli>Je hebt bij voorkeur opleidingen of modules gevolgd van de Publieksacademie (diplomalijn 4 en 6).\u003C/li>\n\u003Cli>Uw kandidaat heeft bij voorkeur een afgeronde HBO opleiding, aangevuld met relevante vakopleidingen, zoals de BABZ/MLO-BZ en HBDO-modules.\u003C/li>\n\u003Cli>Het cv is voorzien van referenties met betrekking tot (met contactgegevens) of deze kunnen op aanvraag direct aangeleverd worden.\u003C/li>\n\u003C/ul>\n\u003Cbr>\u003Cstrong>Competenties\u003C/strong>\n\u003Cul>\n\u003Cli>Je bent communicatief zowel mondeling als op schrift sterk in het Nederlands en Engels.\u003C/li>\n\u003Cli>Je kunt in veranderende omstandigheden snel schakelen, bent analytisch sterk en neemt verantwoordelijkheid voor je werk en het team.\u003C/li>\n\u003Cli>Je bent een teamspeler die prettig communiceert en makkelijk feedback geeft en ontvangt.\u003C/li>\n\u003Cli>Je functioneert goed in een hectische omgeving en bent in staat het hoofd koel te houden.\u003C/li>\n\u003Cli>Je bent representatief, vriendelijk, enthousiast en positief ingesteld.\u003C/li>\n\u003C/ul>","\u003Cstrong>Wie zijn wij?\u003C/strong>\u003Cbr>\nDe afdeling Publiekszaken is een van de meest zichtbare afdelingen van de Gemeente Breda en staat direct in verbinding met de Bredase inwoners, bedrijven en instellingen. Samen met team Klant Contact Centrum (KCC) zorgt team Balie ervoor dat klanten zich welkom en geholpen voelen.\u003Cbr>\nJe bent als ervaren medewerker burgerzaken onderdeel van een gemêleerd team van ongeveer 100 collega's. Het team kenmerkt zich door een grote diversiteit aan leeftijd, ervaring en achtergrond.\u003Cbr>\nDe afdeling levert top-dienstverlening via de balie, telefoon, post, e-mail, webdiensten en sociale media. Publiekszaken draagt ook bij aan het voorkomen en bestrijden van fraude.","De datum 12 november in de middag is gereserveerd voor persoonlijke gesprekken. Wij verzoeken u (uw kandidaat) vriendelijk hier reeds rekening mee te houden.","Aanvraagreden: Bevalling / zwangerschap",32,36,"Gemeente Breda zoekt een ervaren Senior Medewerker Publiekszaken voor een tijdelijke opdracht. Je behandelt complexe zaken rondom de burgerlijke stand en BRP.",{"tenders_enriched":8,"vacancies_location":692,"organization_location":703,"tender_categories":704,"opdracht_overheid_url":716,"tender_documents":717,"tender_category_obj":84,"tender_id":718,"tender_name":719,"tender_buying_organization":695,"tender_phase":720,"tender_date":721,"tender_source":722,"tender_url":723,"tender_perceel":8,"tender_description":724,"tender_active":6,"tender_document":725,"tender_last_seen":674,"tender_first_seen":674,"tender_start_date":726,"tender_end_date":727,"tender_tariff":8,"tender_hours_week":8,"tender_description_html":728,"publish":6,"exclusive":8,"oim_vacancy":7,"contract_type":679,"web_key":729,"Dynamics_id":730,"tender_overview":731,"tender_requirements":732,"tender_competences":733,"tender_team":734,"tender_interview":735,"tender_number_of_professionals":8,"tender_other_information":736,"tender_job_location":8,"tender_maximum_tariff":737,"tender_no_max_tariff":7,"tender_min_hours":688,"tender_max_hours":689,"tender_description_tk":8,"tender_approved_in_cms":7,"tender_hybrid_working":8,"vacancy_metadescription":738,"org_location_id":8,"tender_category":84},{"latitude":693,"longitude":694,"tender_buying_organization":695,"company_address":696,"company_name_google":695,"postcode":697,"province":698,"place_id_google":695,"avatar":699,"exclusive":7,"summary":700,"description":701,"meta_description":702,"publish":6,"company_display_name":695},"51.922987","4.479504","Gemeente Rotterdam","Coolsingel 40, 3011 AD Rotterdam, Nederland","3011 AD","Zuid-Holland","blob_AJZ7N4V3UAKZB86OJ07VC3SPHN09AI8O.","Rotterdam is een havenstad in het westen van Nederland, in de provincie Zuid-Holland. Met 600.015 inwoners is het de op een na grootste stad van Nederland qua inwoneraantal, na Amsterdam.","\u003Cp>Ga jij aan de slag voor Rotterdam, dan is de stad je inspiratiebron én je werkterrein, of je nu vaste of tijdelijke medewerker bent van gemeente Rotterdam. Bij gemeente Rotterdam is hybride werken het uitgangspunt. Hybride werken biedt niet alleen meer vrijheid om eigen werk en tijd in te delen, maar draagt ook bij aan maatwerk en een betere dienstverlening aan burgers en ondernemers. Je wilt je werk goed doen en er plezier in hebben, en gemeente Rotterdam maakt het mogelijk.\u003Cbr>\u003Cbr>Bij een stad die je elke dag uitdaagt en het beste in jou naar boven haalt, hoort een eigentijdse overheid die meebeweegt met de energie van de stad. Zo’n organisatie en werkgever wil de gemeente Rotterdam zijn. Daarom bieden we je ruimte en kansen om Rotterdam en daarmee jezelf vooruit te blijven helpen. Wij creëren de voorwaarden zodat jij de ruimte ervaart om te groeien: in de stad en binnen de eigen organisatie. Waar we samen beslissen en samen aanpakken. Ben je toe aan een nieuwe of misschien wel eerste stap in je carrière? We verwelkomen je graag bij de gemeente Rotterdam! We mogen dan een grootse organisatie zijn, maar hechten veel waarden aan laagdrempeligheid en een fijne sfeer op de werkvloer.  Elke deur staat open; we doen het echt samen. We kijken ernaar uit je te ontmoeten. \u003C/p>","Ontdek uitdagende interim en zzp opdrachten bij de Gemeente Rotterdam. Werk in het bruisende hart van Zuid-Holland en benut de kansen van deze grote organisatie",{},[705,709,712],{"tender_category_obj":706,"id":708},{"id":80,"type":707},"Informatiemanagement",36553,{"tender_category_obj":710,"id":711},{"id":84,"type":663},36554,{"tender_category_obj":713,"id":715},{"id":469,"type":714},"Beleid",36555,"https://www.opdrachtoverheid.nl/inhuuropdracht/Gemeente-Rotterdam/Privacy-Officer-cluster-SO/0F25EC9E-DCBB-4D50-8512-B0D8CE75D8B9",[],"mercell_gem_roterdam_0029200","Privacy Officer - cluster SO","Indienen offertes","2025-11-06 07:00:00","mercell_gem_roterdam","https://s2c.mercell.com/tender/179881/supplier","Jij bent van privacy van het cluster Stadsontwikkeling binnen de gemeente Rotterdam. De gemeente is constant in ontwikkeling en hier hoort een eigentijdse en veilige organisatie bij. Dankzij jouw inzet maak jij het cluster Stadsontwikkeling AVG- proof!","0029200_Privacy_Officer.docx 0029200_Integriteits_en_geheimhoudingsverklaring_Gemeente_Rotterdam.pdf 0029200_Verklaring_arbeidsverleden_Gemeente_Rotterdam_-regeling_draaideurambtenaar_20220701.pdf 0029200_Verklaring_informatiegebruik_en_geheimhouding.pdf 0029200_Bijlage_5._5%_Social_return_verplichting_2024.pdf","2025-12-01","2026-11-30","Jij bent van privacy van het cluster Stadsontwikkeling binnen de gemeente Rotterdam. De gemeente is constant in ontwikkeling en hier hoort een eigentijdse en veilige organisatie bij. Dankzij jouw inzet maak jij het cluster Stadsontwikkeling AVG- proof!\u003Cbr/> \u003Cbr>","0F25EC9E-DCBB-4D50-8512-B0D8CE75D8B9","fc5e8680-5bb5-f011-bbd3-000d3a4b8830","\u003Ch3>Waar ben jij van?\u003C/h3>\u003Cp>Jij bent van privacy van het cluster Stadsontwikkeling binnen de gemeente Rotterdam. De gemeente is constant in ontwikkeling en hier hoort een eigentijdse en veilige organisatie bij. Dankzij jouw inzet maak jij het cluster Stadsontwikkeling AVG- proof!\u003C/p>\u003Ch3>Jouw functie\u003C/h3>\u003Cp>Jij gaat als privacy officer bijdragen aan het AVG-proof maken van het cluster Stadsontwikkeling. Als privacy officer heb je met een breed aantal onderwerpen te maken. Zo wordt bijvoorbeeld om advies gevraagd voor een onderzoek met behulp van intelligente camera's naar het fietsgedrag- en gebruik in de stad. Met als doel om de stad beter in te richten op de fietser. Maar kan en mag dit en onder welke voorwaarden? Met dit soort vraagstukken krijg jij te maken. Daarnaast doe je nog veel meer:\u003C/p>\u003Cul>\u003Cli>Je adviseert (gevraagd en ongevraagd) de afdelingen van Stadsontwikkeling over hun verplichtingen op basis van het privacy beleid, de AVG, UAVG en andere relevante wet- en regelgeving.\u003C/li>\u003Cli>Je adviseert bij het actualiseren van verwerkingsregister, het opstellen van verwerkersovereenkomsten en het afhandelen van verzoeken van betrokkenen.\u003C/li>\u003Cli>Je adviseert en biedt ondersteuning bij het uitvoeren van Data Protection Impact Assessments (DPIA).\u003C/li>\u003Cli>Je bent het eerste aanspreekpunt bij datalekken, indien nodig worden deze gemeld en zo nodig treed je direct op bij calamiteiten, dit in samenwerking met de information security officer en de FG.\u003C/li>\u003Cli>Je bewaakt de verbinding tussen privacy en andere disciplines, zoals informatiebeveiliging en informatiebeheer.\u003C/li>\u003C/ul>","\u003Cul>\u003Cli>Je hebt minimaal een hbo-opleiding afgerond;\u003C/li>\u003Cli>Je hebt minimaal 3 jaar werkervaring opgedaan als privacy officer, functionaris gegevensbescherming of privacy jurist, opgedaan in de afgelopen 5 jaar;\u003C/li>\u003Cli>Je hebt de CIPP/E certificering of vergelijkbare certificering in bezit;\u003C/li>\u003Cli>Je hebt werkervaring de wet Algemene verordening gegevensbescherming (AVG).\u003C/li>\u003C/ul>","\u003Ch3>Wensen\u003C/h3>\u003Cul>\u003Cli>Je hebt de hbo-opleiding Rechten afgerond;\u003C/li>\u003Cli>Je hebt minimaal 3 jaar werkervaring opgedaan als privacy officer, functionaris gegevensbescherming of privacy jurist bij een gemeente, in de afgelopen 5 jaar;\u003C/li>\u003Cli>Je hebt minimaal 1 jaar werkervaring opgedaan bij een gemeente met meer dan 200.000 inwoners.\u003C/li>\u003C/ul>\u003Ch3>Competenties\u003C/h3>\u003Cul>\u003Cli>Zelfstandige doener met verbindende kwaliteiten\u003C/li>\u003Cli>Doortastende en proactieve houding\u003C/li>\u003Cli>Je kunt je goed verplaatsen in de ander en blinkt uit in verwachtingsmanagement\u003C/li>\u003Cli>Flexibel van geest en in staat om over de disciplines en domeinen heen te kijken\u003C/li>\u003Cli>Toont initiatief en hebt het vermogen om snel te kunnen schakelen\u003C/li>\u003Cli>Stevige persoonlijkheid en uitblinken in adviesvaardigheden\u003C/li>\u003Cli>Kernboodschappen bondig en overtuigend presenteren\u003C/li>\u003Cli>Professioneel, oplossingsgericht en zorgvuldig\u003C/li>\u003Cli>De juiste prioriteiten kunnen stellen\u003C/li>\u003C/ul>","\u003Ch3>De afdeling\u003C/h3>\u003Cp>De afdeling Directie- en Bestuursondersteuning (DBO) vormt een stevig fundament voor de directie. DBO coördineert en adviseert op besluitvorming voor het cluster Stadsontwikkeling (SO). Daarnaast is DBO ook een adviseur op het gebied van bestuurlijke strategie, bestuurlijke processen en informatievoorziening tussen het Stadhuis en SO en binnen SO. DBO functioneert binnen SO als een echte stafafdeling; in alles verbonden met de directie, het cluster en het bestuur. Naast de directiesecretarissen en directieadviseurs, maken de directiesecretaresses van de directeuren deel uit van DBO. Ook heeft de afdeling een team met een regisserende rol op het gebied van organisatiekwaliteit en organisatie-brede onderwerpen, zoals dienstverlening, privacy, integriteit, digitalisering en demand management van concern brede ondersteuning. De afdeling heeft ook een team Data & Analyse: de data experts van en voor Stadsontwikkeling. De sfeer binnen het team en de afdeling is informeel, gezellig, hardwerkend en resultaat- en oplossingsgericht.\u003C/p>\u003Ch3>Onze organisatie\u003C/h3>\u003Cp>Werken voor de gemeente Rotterdam is werken voor een stad die zichzelf steeds opnieuw uitvindt. Die bekend staat als innovatief en internationaal. Een stad ook met complexe vraagstukken en grote maatschappelijke opgaven. In deze voorhoede werk jij, voor en samen met meer dan 620.000 Rotterdammers. Bij zo'n stad hoort een eigentijdse overheid. Wij bieden je ruimte en kansen om Rotterdam en daarmee jezelf vooruit te blijven helpen. Met arbeidsvoorwaarden die dat mogelijk maken.\u003C/p>\u003Cp>Het cluster Stadsontwikkeling van de gemeente bouwt aan een sterke economie en een aantrekkelijke woonstad, met hart voor Rotterdam en de mensen die er komen, wonen en werken. Wij initiëren en begeleiden ruimtelijke en economische investeringen in Rotterdam. Daarbij zijn wij zowel publiek ontwikkelaar als kwaliteitsbewaker. Met gericht verkeersbeleid en een duurzame infrastructuur houden we Rotterdam bereikbaar. Door regels te handhaven zorgen we dat Rotterdammers veilig en aangenaam kunnen wonen. En met ons vastgoed huisvesten wij belangrijke publieke diensten en voorzieningen. Stadsontwikkeling geeft - samen met private en publieke partners - vorm aan de stad en houdt de stad in vorm.\u003C/p>","\u003Cp>Data voor verificatiegesprek: Week 46\u003C/p>\u003Cp>De kandidaten die aangeboden zijn in de inschrijvingen die het hoogst eindigen in de ranking worden uitgenodigd voor een verificatiegesprek. Dit zijn maximaal 3 kandidaten.\u003C/p>\u003Cp>Geschatte gespreksduur per gesprek: 30 - 60 minuten\u003C/p>\u003Cp>Tijdens het gesprek wordt beoordeeld in welke mate de kandidaat aan het doel van de aanbestedende dienst beantwoord.\u003C/p>","\u003Ch3>Procedure\u003C/h3>\u003Ch4>Weging\u003C/h4>\u003Cp>Op basis van de totaalscore op de subgunningscriteria wordt bepaald welke inschrijver de economisch meest voordelige inschrijving heeft gedaan. De weging van de subgunningscriteria is:\u003C/p>\u003Cul>\u003Cli>30% prijs\u003C/li>\u003Cli>70% kwaliteit\u003C/li>\u003C/ul>\u003Cp>De weging van de afzonderlijke vragen is weergegeven in de vragenlijst.\u003C/p>\u003Ch4>Inschrijvingen\u003C/h4>\u003Cp>Inschrijver kan 1 kandidaat aanbieden.\u003C/p>",100,"Gemeente Rotterdam zoekt een ervaren Privacy Officer voor het cluster Stadsontwikkeling. Help ons AVG-proof te worden. Reageer op deze inhuuropdracht!",{"tenders_enriched":8,"vacancies_location":740,"organization_location":741,"tender_categories":742,"opdracht_overheid_url":749,"tender_documents":750,"tender_category_obj":84,"tender_id":751,"tender_name":752,"tender_buying_organization":695,"tender_phase":720,"tender_date":721,"tender_source":722,"tender_url":753,"tender_perceel":8,"tender_description":754,"tender_active":6,"tender_document":755,"tender_last_seen":674,"tender_first_seen":674,"tender_start_date":756,"tender_end_date":757,"tender_tariff":8,"tender_hours_week":8,"tender_description_html":758,"publish":6,"exclusive":8,"oim_vacancy":7,"contract_type":679,"web_key":759,"Dynamics_id":760,"tender_overview":761,"tender_requirements":762,"tender_competences":763,"tender_team":764,"tender_interview":765,"tender_number_of_professionals":8,"tender_other_information":766,"tender_job_location":8,"tender_maximum_tariff":737,"tender_no_max_tariff":7,"tender_min_hours":689,"tender_max_hours":689,"tender_description_tk":8,"tender_approved_in_cms":7,"tender_hybrid_working":8,"vacancy_metadescription":767,"org_location_id":8,"tender_category":84},{"latitude":693,"longitude":694,"tender_buying_organization":695,"company_address":696,"company_name_google":695,"postcode":697,"province":698,"place_id_google":695,"avatar":699,"exclusive":7,"summary":700,"description":701,"meta_description":702,"publish":6,"company_display_name":695},{},[743,746],{"tender_category_obj":744,"id":745},{"id":469,"type":714},36562,{"tender_category_obj":747,"id":748},{"id":84,"type":663},36563,"https://www.opdrachtoverheid.nl/inhuuropdracht/Gemeente-Rotterdam/Adviseur-Warmte-cluster-SO/B1AD249C-DE1E-4F26-8294-FBF4A2F6523D",[],"mercell_gem_roterdam_0030742","Adviseur Warmte - cluster SO","https://s2c.mercell.com/tender/179808/supplier","Jij bent van het geven van adviezen over de stedelijke warmtetransitie. Met jouw expertise op het gebied van warmte en jouw kennis van het huidige en toekomstige juridische speelveld, laat jij Rotterdam ultiem gesteld staan voor haar nieuwe regierol in de warmtetransitie!","0030742_Adviseur_Warmte.docx 0030742_Integriteits_en_geheimhoudingsverklaring_Gemeente_Rotterdam.pdf 0030742_Verklaring_arbeidsverleden_Gemeente_Rotterdam_-regeling_draaideurambtenaar_20220701.pdf 0030742_Verklaring_informatiegebruik_en_geheimhouding.pdf 0030742_Bijlage_5._5%_Social_return_verplichting_2024.pdf","2023-11-27","2024-11-26","Jij bent van het geven van adviezen over de stedelijke warmtetransitie. Met jouw expertise op het gebied van warmte en jouw kennis van het huidige en toekomstige juridische speelveld, laat jij Rotterdam ultiem gesteld staan voor haar nieuwe regierol in de warmtetransitie!\u003Cbr/> \u003Cbr>","B1AD249C-DE1E-4F26-8294-FBF4A2F6523D","abe2fc2c-5cb5-f011-bbd3-000d3a4b8830","\u003Ch3>Jouw functie\u003C/h3>\n\u003Cp>Met onder andere de Wet collectieve warmte in aantocht en de Omgevingswet reeds inwerking getreden, krijgt de gemeente een nieuwe en omvangrijke rol in de warmtetransitie. Het is een grote uitdaging om op een juiste manier invulling te geven aan deze regierol zodat de Rotterdamse publieke belangen bij de warmtetransitie zo goed mogelijk geborgd worden. Het is van belang dat we als gemeente ons hier zo goed mogelijk op voorbereiden en in de tussentijd de juiste stappen blijven zetten indachtig deze nieuwe regierol.\u003C/p>\n\u003Cp>Als Adviseur Warmte ga je aan de slag binnen het Programma Warmtesysteem, Concessies en Wetgeving. De warmtetransitie is onderhevig aan (toekomstige) nieuwe wet- en regelgeving zoals het wetsvoorstel Wet collectieve warmte (Wcw) en de Omgevingswet. Je helpt met het vormgeven en naleven van onze nieuwe taken en bevoegdheden om het gewenste toekomstbeeld van het warmtesysteem te bereiken. Je helpt bij de juiste implementatie hiervan binnen de Opgave Warmte (waar ons programma deel van uitmaakt) en ondersteund bij het stimuleren hiervan binnen en buiten de afdeling Duurzaamheid. Dit doe je door de mensen hierin mee te nemen. Hierbij schakel je tussen wetgeving, beleidsontwikkelingen, maatschappelijke belangen en politiek-bestuurlijke afwegingen.\u003C/p>\n\u003Cp>Het programmateam analyseert onder meer welke juridische taken en verantwoordelijkheden voortvloeien uit de nieuwe warmtewetgeving en vertaalt deze naar concrete stappen voor de gemeente Rotterdam. Jij zorgt met het team ervoor dat dit duidelijk in kaart wordt gebracht, neemt mensen hierin mee en zorgt dat dit goed wordt geïmplementeerd. Het programmateam kijkt bij zijn analyses naar de impact op bestaande contracten, overeenkomsten en beleidskaders binnen Opgave Warmte. Hierbij adviseer jij vanuit verschillende invalshoeken welke keuzes gemaakt kunnen worden, waarbij je de publieke belangen bij de stedelijke warmtetransitie meeneemt. Wanneer de nieuwe taken en bevoegdheden door het programmateam verder zijn geïmplementeerd, zorg jij met het team ervoor dat de taken die hieruit voortvloeien ook daadwerkelijk worden uitgevoerd.\u003C/p>\n\u003Cp>Binnen het programma zijn er nog veel andere uitdagingen die de verdere ontwikkeling van het warmtesysteem raken en de samenwerkingen en contracten die we daarin aangaan. Jij bent multi-inzetbaar en helpt graag bij andere werkzaamheden binnen het programma. Het speelveld waarin de warmtetransitie zich begeeft is continu in beweging, jij kunt je goed bewegen in deze dynamische omgeving. Daarnaast neem jij snel informatie tot je en voert (hierover) gemakkelijk gesprekken met interne en externe partners. Jij vormt de schakel tussen het warmtesysteem en de juridische kaders, kansen en uitdagingen die voortkomen uit nieuwe warmtewetgeving en de Omgevingswet.\u003C/p>\n\u003Cp>Je werkt in een dynamisch team met collega's die ruime ervaring hebben binnen de warmtewereld en het juridische speelveld rondom warmte. Samen zorgen jullie ervoor dat de gemeente Rotterdam optimaal voorbereid is op haar nieuwe rol in de warmtetransitie en zorg jij ervoor dat we hier ook het meeste uithalen om de stedelijke warmtetransitie tot een succes te maken.\u003C/p>\n\u003Ch3>Taken en verantwoordelijkheden:\u003C/h3>\n\u003Cul>\n\u003Cli>Adviseren over de nieuwe taken en bevoegdheden van de gemeente binnen de warmtetransitie, waarbij je de publieke belangen rondom de stedelijke warmtetransitie altijd in beeld houdt;\u003C/li>\n\u003Cli>Enthousiasmeren van collega's over deze thema's en hen meenemen in onze veranderende gemeentelijke rol;\u003C/li>\n\u003Cli>Helpen bij het implementeren van wettelijke taken en bevoegdheden binnen de organisatie en waar nodig deze taken uitvoeren;\u003C/li>\n\u003Cli>Bewegen tussen de verschillende pijlers van het programma om gevoel te krijgen bij wat speelt en daardoor gemakkelijk in te kunnen springen wanneer nodig;\u003C/li>\n\u003Cli>Adviseren over vraagstukken die in de praktijk opspelen voor inwerkingtreding van de Wcw waarbij we de Wcw wel zo goed mogelijk in acht willen nemen;\u003C/li>\n\u003Cli>Gesprekken voeren met verschillende stakeholders zowel intern als extern op thema's rondom de veranderende (juridische) context binnen de stedelijke warmtetransitie waarin jij de gemeentelijke belangen bij de stedelijke warmtetransitie uitdraagt;\u003C/li>\n\u003Cli>Helpen bij het zorgen voor draagvlak binnen de opgave/afdeling/breder binnen of buiten de gemeente om advisering succesvol om te zetten naar gedegen (bestuurlijke) besluitvorming.\u003C/li>\n\u003C/ul>","\u003Cul>\n\u003Cli>Je hebt een juridische opleiding op wo-niveau afgerond met minimaal 3 jaar werkervaring in de juridische sector;\u003C/li>\n\u003Cli>Je hebt minimaal 1 jaar werkervaring op het gebied van de warmtetransitie;\u003C/li>\n\u003Cli>Je hebt werkervaring met advisering rondom de Omgevingsrecht en/of warmtewetgeving, waarbij je aantoonbaar kennis hebt van de ontwikkelingen die hebben plaatsgevonden/plaatsvinden op dit gebied, opgedaan in de afgelopen 5 jaar.\u003C/li>\n\u003C/ul>","\u003Ch3>Wensen\u003C/h3>\n\u003Cul>\n\u003Cli>Je hebt 1 jaar werkervaring in een gelijke of soortgelijke functie, opgedaan bij een gemeentelijke of overheidsinstelling, opgedaan in de afgelopen 2 jaar;\u003C/li>\n\u003Cli>Je bent bekend met de verschillende stakeholders (en hun rollen) en met wat er speelt in de warmtewereld, opgedaan door eerder opgedane werkervaring in dat werkveld;\u003C/li>\n\u003Cli>Je hebt werkervaring met concessies/ andersoortige afspraken/onderhandelingen of aanbestedingen met warmtebedrijven (juridische context), opgedaan in de afgelopen 3 jaar.\u003C/li>\n\u003C/ul>\n\u003Ch3>Competenties\u003C/h3>\n\u003Cp>Om te beginnen moet je het leuk vinden om niet in een gespreid bedje terecht te komen. Het onderwerp Warmte en het juridische speelveld is sterk in beweging en de maatschappelijke urgentie is groot. Het is daarom van belang dat je flexibel bent. Dit is een ideale situatie voor een zelfstandig en doortastend type. Iemand met affiniteit met de inhoud (Omgevingsrecht en/of warmtewetgevingen), de juridische context en gevoel voor het proces. Je wordt daarom enthousiast van de rechtsgebieden Omgevingsrecht en/of warmtewetgevingen. Je bent analytisch en juridisch sterk en legt hierdoor moeiteloos verbindingen met andere belangen en beleidsterreinen. Je bent goed in het vertalen van (nieuwe) wetgeving naar de praktijk en andersom waarbij je oog houdt voor de publieke belangen bij de warmtetransitie. Je hebt overzicht en voelt feilloos aan wanneer zaken om bredere afstemming vragen. Je kunt complexe vraagstukken eenvoudig uitleggen en mensen hierin goed meenemen en bent creatief in je advies om het gewenste doel te bereiken. Daarbij ben je in staat om zaken vanuit een breed perspectief te beoordelen. Vanzelfsprekend kun je zowel zelfstandig als in teamverband functioneren. Verder beheers je de Nederlandse taal goed en communiceer je duidelijk.\u003C/p>","\u003Ch3>De afdeling\u003C/h3>\n\u003Cp>Je komt terecht in een betrokken team met een sterke drijfveer om bij te dragen aan een betere toekomst. De afdeling maakt onderdeel uit van de Directie Economie & Duurzaamheid en het cluster Stadsontwikkeling en is verantwoordelijk voor regie, kennisopbouw en -deling op het thema verduurzaming. We stimuleren en initiëren nieuwe activiteiten en signaleren waar beleid schuurt. Omdat de verduurzaming van de stad van ons allemaal is, stimuleert de afdeling dat dit zo veel mogelijk in de primaire processen plaatsvindt en dat duurzaamheid van iedereen is. Hoe we dat doen? We doen dit aan de hand van ons Klimaat Actieplan Rotterdam, we ondersteunen initiatieven met het Duurzaamheidstransitiebudget en we werken samen met de stad via onder andere onze klimaataanjagers, Wijk aan zet en het burgerberaad. Daarnaast werken we op de afdeling bewust aan ons werkgeluk, houden we van een feestje vieren en maken we tijd voor elkaar in diverse soorten afdelingsactiviteiten.\u003C/p>\n\u003Ch3>Onze organisatie\u003C/h3>\n\u003Cp>Wij zijn van goede en groene groei. De stad vormgeven en in vorm houden. De skyline van Rotterdam. De diversiteit aan bedrijven en publieke instellingen. De bereikbaarheid van stad en regio. De internationale handelsgeest, ondernemerskracht, ambitie en daadkracht. Het zijn allemaal voorbeelden van hoe Stadsontwikkeling samenwerkt met bewoners en ondernemers aan de voorspoed van de stad. Sinds 2016 is daar een extra opgave bijgekomen en dat is 'groene groei': vooruitgang die klimaatvriendelijker, beter voor het milieu en op een circulaire gedachte gebouwd is. Stadsontwikkeling bouwt dus aan een sterke economie en een aantrekkelijke woonstad. Met hart voor Rotterdam en de mensen die er komen, wonen en werken.\u003C/p>\n\u003Ch3>Waar wij van zijn\u003C/h3>\n\u003Cp>Samen met Rotterdammers en verschillende partners geven we vorm aan de stad en houden we de stad in vorm. Kies jij voor Stadsontwikkeling, dan is de kans groot dat je ideeën ontwikkelt die een duidelijk stempel achterlaten op Rotterdam. Je gaat vernieuwing en vooruitgang dromen, tegelijkertijd zit je zelf aan de knoppen om groei samen met de stad te realiseren. Stadsontwikkeling is er voor mensen die behoeftes zien, de ruimte pakken, ervoor durven gaan en het waarmaken.\u003C/p>","\u003Ch3>Verificatiegesprek\u003C/h3>\n\u003Cp>Data voor verificatiegesprek: Week 46\u003C/p>\n\u003Cp>De kandidaten die aangeboden zijn in de inschrijvingen die het hoogst eindigen in de ranking worden uitgenodigd voor een verificatiegesprek. Dit zijn maximaal 3 kandidaten.\u003C/p>\n\u003Cp>Geschatte gespreksduur per gesprek: 30 - 60 minuten\u003C/p>\n\u003Cp>Tijdens het gesprek wordt beoordeeld in welke mate de kandidaat aan het doel van de aanbestedende dienst beantwoord.\u003C/p>\n\u003Ch3>Inschrijvingen\u003C/h3>\n\u003Cp>Inschrijver kan 1 kandidaat aanbieden.\u003C/p>","\u003Ch3>Procedure\u003C/h3>\n\u003Cp>\u003Cstrong>Weging\u003C/strong>\u003C/p>\n\u003Cp>Op basis van de totaalscore op de subgunningscriteria wordt bepaald welke inschrijver de economisch meest voordelige inschrijving heeft gedaan. De weging van de subgunningscriteria is:\u003C/p>\n\u003Cul>\n\u003Cli>20% prijs\u003C/li>\n\u003Cli>80% kwaliteit\u003C/li>\n\u003C/ul>\n\u003Cp>De weging van de afzonderlijke vragen is weergegeven in de vragenlijst.\u003C/p>","Gezocht: Juridisch adviseur voor de warmtetransitie bij Gemeente Rotterdam. Help mee de nieuwe regierol vorm te geven binnen het Programma Warmtesysteem. Reageer nu!",{"single":7,"limit":222,"offset":12,"disjunction":12,"user_coordinates":769,"filters":770,"order_by":784},{},{"and_filters":771,"or_filters":783,"or_disjunction":12},[772],{"filters":773},[774,779],{"field_name":775,"value":776,"operator":778},"publish",[777],"0","neq",{"field_name":780,"value":781,"operator":782},"tender_id",[626],"==",[],[785],{"field":786,"direction":787},"tender_first_seen","desc",[789,793,796,801,803],{"field_name":790,"value":791,"operator":778},"tender_source",[792],"negometrix",{"field_name":790,"value":794,"operator":778},[795],"negometrix_login",{"field_name":797,"value":798,"operator":800},"tender_date",[799],"2025-10-30 10:00:00",">=",{"field_name":775,"value":802,"operator":778},[777],{"field_name":804,"value":805,"operator":778},"oim_vacancy",[806],"true",{"active_vacancies":808,"vacancies_by_province":809,"vacancies_by_category":810},{"totalVacanciesCount":12,"selectedVacanciesCount":12},[],[],[812,813,815,817,819,821,822,824,825,827,829,831,833,835,837,838],{"name":714,"code":469},{"name":814,"code":93},"Civiele Techniek",{"name":816,"code":67},"Communicatie",{"name":818,"code":521},"Financieel",{"name":820,"code":78},"ICT",{"name":707,"code":80},{"name":823,"code":82},"Inkoop",{"name":663,"code":84},{"name":826,"code":507},"Mobiliteit en Verkeer",{"name":828,"code":86},"Organisatie en Personeel",{"name":830,"code":88},"Project- en Programmamanagement",{"name":832,"code":503},"Ruimtelijke Ordening",{"name":834,"code":499},"Sociaal Domein",{"name":836,"code":441},"Vastgoed en Grondzaken",{"name":659,"code":222},{"name":839,"code":90},"Overig"]