Consulent Inkomen Beheer

Grote Kerkplein 15, 8011 PK Zwolle, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
Geen maximum 32-36 Overijssel

Begindatum:

Z.S.M.

Einddatum:

1 dec 2025

Uren per week:

32-36

Publicatiedatum:

11 nov 2024

Let op: Omdat de inhoud van deze opdracht een verhoogd risico met zich meebrengt voor de arbeidsrelatie/verhouding van de Opdrachtgever naar een zzp’er toe (indicatie: schijnzelfstandigheid/arbeidsovereenkomst), is het niet mogelijk om deze opdracht als zzp’er uit te voeren. Zzp’ers hebben wel de mogelijkheid te kunnen reageren op de opdracht, maar wanneer de opdracht aan een zzp’er gegund wordt, dient hij/zij in dienst (Payroll/Detachering/Uitzendbureau) te gaan om de opdracht uit te kunnen voeren. De inschrijver dient hier bij de gehele inschrijving rekening mee te houden.

Organisatie
In Zwolle geloven we dat het leven beter wordt als we samenwerken met inwoners, ondernemers en partners in de stad. En dat blijkt te werken, want Zwolle scoort hoog op ‘kwaliteit van leven’. Inwoners hebben een groot hart voor de stad, houden van het groen, werken, ondernemen met plezier en voelen zich veilig. We kijken uit naar een toekomst met meer dan 160.000 inwoners. Het is onze missie om onze brede welvaart te behouden en te versterken. Dit doen we door unieke talenten samen te brengen en onze passie voor de stad en haar inwoners te delen.

In Zwolle kun je jezelf ontwikkelen, je interesses en vaardigheden verkennen en de vrijheid ervaren om te doen wat je leuk vindt en waar je goed in bent. We zijn een organisatie, waar we elkaar waarderen, accepteren en respecteren om wie we zijn. Diversiteit verrijkt onze organisatie en zorgt voor een kleurrijk Zwolle, waar iedereen zich thuis voelt.

Opdracht
Je beheert een eigen klantenbestand met mensen die een uitkering krijgen op basis van de IOAW en Participatiewet. Voor je gehele klantenbestand verwerk je onder meer mutaties. Ook signaleer je fraude, rapporteer je over terugvorderingen en leg je zo nodig maatregelen op. Het werk verloopt vooral ‘digitaal’, maar als er wat speelt, heb je ook telefonisch contact met klanten. Het kan zijn dat je in piekperiodes wordt gevraagd bij te springen bij het Leerlingenvervoer.

Mensen met een inkomen op minimum niveau die te maken krijgen met bijzondere kosten kunnen in aanmerking komen voor bijzondere bijstand. Jij bepaalt of je klant hier recht op heeft. Daarbij kijk je niet alleen naar de regelgeving, maar ook naar creatieve oplossingen die je met je klant bespreekt.

Je neemt je besluiten zorgvuldig en hebt daarom vaak contact met bijvoorbeeld de sociale raadslieden of het Sociaal Wijkteam die gezinssituaties goed kennen.

Vereisten / knock-outcriteria
1. Een aantoonbare afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau in de richting van SPH, Social Work of MD;
2. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 10 jaar als Consulent Inkomen Intake binnen een gemeentelijke instelling;
3. Aantoonbare kennis en werkervaring met de Participatiewet en de IOAW.
4. Uiterlijk beschikbaar per maandag  2 december 2024 voor minimaal 32 uur per week gedurende de duur van de opdracht inclusief eventuele verleningen. 

Selectiecriteria (weging, totaal 100 punten) 
5. Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 10 jaar als Consulent Inkomen Intake binnen een gemeentelijke instelling (40 punten);
6. Aantoonbare werkervaring met / kennis van SvhSD, DIS4all, E- suite/Medewerkersportaal, Grip op Pw, Civision Makelaar Suite en Suwinet (60 punten).
a. Aantoonbare werkervaring met alle systemen (60 punten);
b. Aantoonbare werkervaring met 5 systemen (50 punten);
d. Aantoonbare werkervaring met 4 systemen (40 punten);
e. Aantoonbare werkervaring met 3 systemen (30punten);
f. Aantoonbare werkervaring met 2 systemen (20 punten);
g. Aantoonbare werkervaring met 1 systeem (10 punten);
h. Geen werkervaring / kennis van een systeem (0 punten).

Competenties
- Sociale vaardigheden;
- Communicatieve vaardigheden;
- Verbinden;
- Stress bestendig.

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 9. Deze functieschaal is verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

Benodigd aantal professionals
1-3

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr
Is hybride werken mogelijk:  ja

Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op donderdag 21 november 2024.  De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk z.s.m. bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.

Voor de zzp'er

  • De Opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen.

  • De Opdrachtgever zal om een Integriteitsverklaring vragen.

  • De Opdrachtgever zal om een Uittreksel Handelsregister (KvK) vragen.

  • De Opdrachtgever zal om een Uniform Europees Aanbestedingsdocument (UEA) vragen.

  • Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Britt Emmen via 06 25 34 02 02 / britt.emmen@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdrachtadviseur Britt Emmen
Britt Emmen
Opdrachtadviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.