Bekijk de opdracht ook op opdrachtinformatiemanagement.nl voor aanvullende ondersteuning binnen het vakgebied Informatiemanagement.

Functioneel Beheerder

Telvorenstraat, 8061 CB Hasselt, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
Geen maximum 24 Overijssel

Begindatum:

2 jan 2025

Einddatum:

2 jan 2026

Uren per week:

24

Publicatiedatum:

5 dec 2024
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst
Kijkende naar de inhoud van deze opdracht en de wet DBA, kan je deze opdracht alleen uitvoeren als je in loondienst bent. Je kunt ervoor kiezen om bij ons in loondienst te gaan om deze opdracht uit te voeren of via een extern advies- of detacheringsbureau (met akkoord van jouw huidige werkgever). Wij maken voor de betaling van facturen van advies- en detacheringsbureaus gebruik van een G-rekening.
Wil jij ook deze opdracht direct via ons uitvoeren?
Dit is mogelijk! Wij bieden je een projectovereenkomst aan, waardoor je de opdracht in loondienst bij Opdracht Overheid kunt uitvoeren. Bereken hieronder jouw bruto maandsalaris.
Wat zijn de voordelen?
Rekentool
Voor welk uurtarief mogen wij jou aanbieden?
Hoeveel uur per week wil je werken?
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst

Let op! Omdat de inhoud van deze opdracht een verhoogd risico met zich meebrengt voor de arbeidsrelatie/verhouding van de Opdrachtgever naar een zzp’er toe (indicatie: schijnzelfstandigheid/arbeidsovereenkomst), is het niet mogelijk om deze opdracht als zzp’er uit te voeren. Zzp’ers hebben wel de mogelijkheid te kunnen reageren op de opdracht, maar wanneer de opdracht aan een zzp’er gegund wordt, dient hij/zij in dienst (Payroll/Detachering/Uitzendbureau) te gaan om de opdracht uit te kunnen voeren. De inschrijver dient hier bij de gehele inschrijving rekening mee te houden. Dat betekent dat de inschrijver bij zijn/haar reactie in het ‘opmerkingen’ veld expliciet moet benoemen via welke partij hij/zij de opdracht gaat vervullen. Of dat de inschrijving al direct via deze partij gedaan wordt.

Organisatie
Beleef de Gemeente Zwartewaterland
De gemeente Zwartewaterland bestaat uit 3 kernen en een mooi buitengebied. Genemuiden staat bekend om zijn grootschalige tapijtindustrie van internationale allure. Hanzestad Hasselt kent een rijke en eeuwenoude historie. Zwartsluis heeft veel watersport en scheepsbouw en fungeert als toegangspoort naar Nationaal Park Weerribben-Wieden. Zwartewaterland is dus een bedrijvige én een groene gemeente, prachtig gelegen aan het Zwartewater. Belangrijk daarbij is het behoud van evenwicht tussen economie en ecologie. Kenmerkend is verder het respect van de mensen naar elkaar en de betrokkenheid van de gemeenschappen bij onze samenleving.

Bij de gemeente Zwartewaterland werken we met ongeveer 200 mensen. Het is overzichtelijk, persoonlijk en collegiaal. Samen creëren we de beste ondersteuning voor onze inwoners, door breed te denken op een kleinschalige manier en altijd met een passende oplossing. Daarvoor maken wij ons hard. De kernwaarden zijn: kwaliteit, dienstbaarheid, sterke samenwerking, menselijke maat en oog en oor voor iedere stem. 

Onze organisatie kent weinig hiërarchie en veel korte lijnen. Als medewerker van Zwartewaterland draag je grote verantwoordelijkheden. Je wordt uitgedaagd om buiten vakspecialistische kaders te denken. Daarbij hanteren we vanzelfsprekend moderne arbeidsvoorwaarden.

Vanuit ons kantoor in Hasselt, aan de rand van de binnenstad, ben je binnen 10 minuten op de A28. Prima bereikbaar vanaf bijvoorbeeld Zwolle, Meppel en Kampen.

Opdracht
In de rol van functioneel beheerder werk je bij de gemeente Zwartewaterland in het team van informatievoorziening en werk je nauw samen met de collega functioneel beheerders, gebruikers en stakeholders binnen het werkgebied Burger- en publiekszaken. Je bent verantwoordelijk voor het beheer van de bijbehorende applicaties en bewaakt de functionaliteiten

Wij zijn op zoek naar een functioneel beheerder voor ons domein Externe dienstverlening, specifiek voor de applicaties die binnen dit domein worden gebruikt. Denk aan applicaties als Pink iBurgerzaken, Centric Key2begraven, Genetics Powerbrowser, JCC klantgeleiding. We zoeken een enthousiaste collega die het werkveld en deze applicaties (deels) al kent en die het leuk vindt om te schakelen tussen deze en andere applicaties, gebruikers en de werkzaamheden die dit met zich meebrengt.

Jouw focus zal liggen op:
- De functionele inrichting van deze applicaties. Je adviseert de proceseigenaren met het vertalen van de processen naar de applicaties;
-  Je onderhoudt de inrichting en gebruikersfuncties van de applicaties. Zijn er wijzigingen in de infrastructuur binnen de organisatie? Dan voer je deze aanpassingen door in de applicaties. Daarnaast begeleid je implementaties, test nieuwe functionaliteiten en let je erop dat de applicaties goed blijven functioneren na aanpassingen in de infrastructuur. Deze wijzigingen stem je van tevoren af met alle betrokken partijen;
- Je ondersteunt gebruikers bij het werken met de applicaties. Je geeft bijvoorbeeld trainingen aan nieuwe medewerkers en levert handleidingen en werkplekbegeleiding. Ook zorg je dat de communicatie naar gebruikers soepel verloopt als er wijzigingen in de applicaties plaatsvinden;
- In deze functie ontwikkel en beheer je gebruikersdocumentatie, en je helpt bij procesdocumentatie. Denk aan inrichtingsdocumentatie, gebruikershandleidingen, werkinstructies en opleidingsdocumentatie;
- Je collega’s ondersteunen je uiteraard graag en helpen je verder in het applicatielandschap van gemeente Zwartewaterland. Met collega functioneel beheerders pak je samen de uitdagingen op die op jullie afkomen en dat zijn er genoeg! We zoeken iemand die zin heeft om samen met de collega's deze uitdagingen aan te gaan.

Vereisten / knock-outcriteria
1. Een afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau;
2. Beschikbaar voor minimaal 24 uur per week;
3. Aantoonbare werkervaring met applicaties die binnen gemeenten worden toegepast voor werkprocessen in burger- en/of publiekszaken;
4. Beschikbaar per maandag 2 januari 2025.

Gunningscriteria (weging, totaal 100 punten)
5. Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 3 jaar met het uitvoeren van functioneel beheer (benoem dit duidelijk in het cv) (30 punten);
6. Aantoonbare werkervaring met het opstellen van functionele instructies (benoem dit duidelijk in het cv) (25 punten);
7. Aantoonbare werkervaring met het geven van gebruikerstrainingen (benoem dit duidelijk in het cv) (25 punten).
8. Detavast constructie: kandidaat is bereid om bij wederzijds goedvinden na 1 jaar kosteloos bij opdrachtgever in dienst te treden (20 punten).

Competenties

- Goede communicatieve vaardigheden, je kunt goed schakelen in gesprekken met de leverancier (intern en extern) en de klant;
- Stressbestendigheid bij het oplossen van problemen onder druk;
- Je redeneert vanuit het proces en vertaalt dit naar mogelijke oplossingen;
- Resultaatgericht en signaleert tijdig knelpunten.

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 9 of 10, afhankelijk van kennis en ervaring. De functieschalen zijn verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: In overleg
Is hybride werken mogelijk:  In overleg

Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op maandag 16 december 2024 tussen 09:00  en 13:00 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op vrijdag 13 december 2024 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.

Voor de zzp'er

  • De Opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen.

  • De Opdrachtgever zal om een Uittreksel Handelsregister (KvK) vragen.

  • De Opdrachtgever zal om een Integriteitsverklaring / geheimhoudingsverklaring vragen.

  • De Opdrachtgever zal om een Uniform Europees Aanbestedingsdocument (UEA) vragen.

  • Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).

  • De gemeente vraagt om een maandelijkse facturatie met prestatieverklaring.

  • Bruikleenconstructie voor laptop en telefoon van gemeente Zwartewaterland.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Sybren Hindriks via 06 43 53 65 77 / sybren.hindriks@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Sybren Hindriks
Sybren Hindriks
Opdracht Adviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.