Begindatum:
Z.S.M.Einddatum:
1 jun 2025Uren per week:
24 tot 32Publicatiedatum:
21 nov 2024Let op! Omdat de inhoud van deze opdracht een verhoogd risico met zich meebrengt voor de arbeidsrelatie/verhouding van de Opdrachtgever naar een zzp’er toe (indicatie: schijnzelfstandigheid/arbeidsovereenkomst), is het niet mogelijk om deze opdracht als zzp’er uit te voeren. Zzp’ers hebben wel de mogelijkheid te kunnen reageren op de opdracht, maar wanneer de opdracht aan een zzp’er gegund wordt, dient hij/zij in dienst (Payroll/Detachering/Uitzendbureau) te gaan om de opdracht uit te kunnen voeren. De inschrijver dient hier bij de gehele inschrijving rekening mee te houden. Dat betekent dat de inschrijver bij zijn/haar reactie in het ‘opmerkingen’ veld expliciet moet benoemen via welke partij hij/zij de opdracht gaat vervullen. Of dat de inschrijving al direct via deze partij gedaan wordt.
Organisatie en afdeling
Iedereen die bij de gemeente werkt, bouwt direct of indirect en uit volle overtuiging mee aan Zoetermeer. Door heldere keuzes te maken, verbindingen te leggen en uit te gaan van ieders eigen kracht zien we de stad mooier en beter worden. We zijn trots op het resultaat van vandaag en bouwen aan de resultaten van morgen.
Samen, open, flexibel en lerend creëren we oplossingen voor maatschappelijke vraagstukken. Groot en klein, voor de stad en de mensen, voor nu en de toekomst. We zien mogelijkheden, benutten kansen en maken ruimte voor ideeën en initiatief. Met hart voor de stad samen bouwen aan het Zoetermeer van vandaag én morgen. Dat is de missie waar wij voor gaan!
In deze functie draag jij bij aan het succes van de afdeling Stadsbeheer én aan het ‘buitengeluk’ van de inwoners en bezoekers van Zoetermeer. Jouw thuisbasis binnen de afdeling is het team Civiele Techniek, maar het werk loopt vaak ook door alle teams heen. De komende jaren kijken we aan tegen een aantal grote opgaven: bouwen van extra woningen, vernieuwen van de buitenruimte, voorbereiden van de stad op veranderingen in het klimaat en in de energievoorziening. Dat lukt alleen als we er samen (met elkaar, de markt én met onze burgers) de schouders onder zetten. Daarbij kunnen we jou als specialist goed gebruiken!
Opdracht
Om de civiele kunstwerken optimaal te beheren ben jij de technisch professional die samen met een collega verantwoordelijk is voor het beheer van de civiel technische kunstwerken en medeverantwoordelijk is voor het integraal beheer van de openbare ruimte van de gemeente. Om dit de bewerkstelligen hebben de volgende taken:
Uitvoering geven aan, input geven voor en adresseren van hiaten in het beleid;
Je zorgt voor een actueel beheerplan en dat vertaal je op basis van monitoring/inspecties naar een meer jaren planning en een uitvoeringsplan voor het komende jaar. Hierin zijn de uitgangspunten het de (prestaties, risico’s en de kosten). Dit gaat samen met een goede financiële planning;
Voor het beheer van de kunstwerken ben je de opdrachtgever voor zowel het dagelijks onderhoud, groot onderhoud en de vervangingen;
Met de assetspecialisten van andere assets vindt een integrale afstemming plaats over zowel de integrale als sectorale programmering;
Het beheren van de kunstwerken en het maken van een programmering gaat samen met goed databeheer;
De technische eisen aan materialen en uitvoering beschrijven in het Handboek Openbare Ruimte (HOR);
Het toetsen van initiatieven aan de uitvoerbaarheid en de technische eisen zoals beschreven in de HOR. Hiermee wordt bewerkstelligd dat opgeleverde projecten ook optimaal te beheren zijn.
De opdracht is ook in te vullen door iemand met weinig ervaring als er een goede ambitie is om te leren en samen stappen te maken.
Vereisten / knock-out criteria
1. De aangeboden kandidaat heeft in de afgelopen 6 maanden geen 3 overeenkomsten met een totale duur van 24 maanden gehad bij de opdrachtgever. (Dit criterium is niet van toepassing op kandidaten die een vast dienstverband hebben bij de uitlenende instantie.);
2. Minimaal een afgeronde mbo4 opleiding op het gebied van civiele techniek of constructieve techniek;
3. Aantoonbare werkervaring met civiele kunstwerken;
Gunningscriteria
4. Minimaal een afgeronde hbo-bachelor opleiding op het gebied van civiele techniek of constructieve techniek (10 punten);
5. Een uurtarief van maximaal € 90,- inclusief reiskosten en fee Flextender, exclusief btw (15 punten);
6. Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring met het opstellen van een beheer- en uitvoeringsplan van kunstwerken binnen een overheidsorganisatie (35 punten);
7. Minimaal 1 jaar werkervaring met het beheren van civiele kunstwerken binnen een gemeentelijke organisatie (40 punten).
Competenties
- Zorgvuldig;
- Goed kunnen samenwerken en verbindend;
- Communicatief vaardig en omgevingsbewust;
- Resultaatgericht.
Schaal
Deze opdracht is ingedeeld in Schaal 09 (nieuwe structuur)
Fee externe partij
De externe partij brengt voor deze opdracht € 2,25 per gewerkt uur in rekening bij de winnende leverancier.
Werkdagen
De opdracht wordt uitgevoerd op de volgende werkdagen: maandag t/m donderdag.
Planning
De gesprekken bij de gemeente zijn gepland op woensdag 11 december 2024 van 13:00 uur tot 16:00 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op donderdag 5 december 2024 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze aanvraag.
Voor de zzp'er
Een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) is een vereiste;
Het facturatieproces van deze opdracht verloopt middels de facturatiemodule van de externe partij. Indien u de opdracht gegund krijgt, ontvangt u een handleiding.