thumbnail
thumbnail

Projectleider E-handtekening

Stadhuisplein 1, 2711 EC Zoetermeer, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
€100
16 tot 32 Zuid-Holland

Begindatum:

Z.S.M.

Einddatum:

-

Uren per week:

16 tot 32

Publicatiedatum:

20 mei 2023

Organisatie
Iedereen die bij de gemeente werkt, bouwt direct of indirect en uit volle overtuiging mee aan Zoetermeer. Door heldere keuzes te maken, verbindingen te leggen en uit te gaan van ieders eigen kracht zien we de stad mooier en beter worden. We zijn trots op het resultaat van vandaag en bouwen aan de resultaten van morgen.

Samen, open, flexibel en lerend creëren we oplossingen voor maatschappelijke vraagstukken. Groot en klein, voor de stad en de mensen, voor nu en de toekomst We zien mogelijkheden, benutten kansen en maken ruimte voor ideeën en initiatief. Met hart voor de stad samen bouwen aan het Zoetermeer van vandaag én morgen. Dat is de misse waar wij voor gaan!

Afdeling
Binnen de Gemeente Zoetermeer is de afdeling Informatie en Automatisering naast verantwoordelijk voor de technische ondersteuning ook adviserend op alle IT/IV vraagstukken van de rest van de organisatie . Binnen het team Advies & Projecten heerst een collegiale sfeer. Iedereen is bereid om elkaar te helpen. Maar we zijn vooral gedreven om onze projecten goed uit te voeren, voor de collega’s, het bestuur en de burgers. De manager stuurt niet op inhoud maar vooral op voortgang en proces. Het moderne stadhuis stimuleert ontmoetingen en onderlinge samenwerking en je bent flexibel in het zoeken van je werkplek.

Je wordt ingehuurd door afdeling I&A en wordt gepositioneerd in het team A&P.

Opdracht
We maken gebruik van software om digitaal veilig en persoonlijk stukken te kunnen ondertekenen. Deze software is inmiddels voor de laatste keer verlengd volgens de aanbestedingsregels. 

Er moet nu een nieuwe robuuste oplossing komen voor elektronische ondertekening t.b.v. de continuïteit van de dagelijkse dienstverlening. Belangrijkste is het handhaven  van de huidige mogelijkheden van eHandtekening. Deze functionaliteit dient per 1 januari 2024 verder voortgezet te worden en daartoe aanbesteed te worden. Verder is het waardevol om in deze aanbesteding, waar mogelijk, meteen te gaan kijken naar een nóg verdere uitbreiding.

Voor deze klus van aanbesteden tot en met implementatie en alles wat daarbij hoort zoeken we een ervaren projectleider die communicatief vaardig en resultaat gericht is en samen met de verschillende expertises binnen de afdeling I&A en de vakafdelingen an de slag gaat om deze klus te klaren.

Vereisten / knock-out criteria

  1. De aangeboden kandidaat heeft in de afgelopen 6 maanden geen 3 overeenkomsten met een totale duur van 24 maanden gehad bij de opdrachtgever. (Dit criterium is niet van toepassing op kandidaten die een vast dienstverband hebben bij de uitlenende instantie.;

  2. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar, als projectleider binnen een ICT afdeling;

  3. Afgeronde opleiding op minimaal hbo-bachelor niveau.

Gunningscriteria (weging, totaal 100 punten)

  1. Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 8 jaar, als projectleider in de richting van ICT/IT/IV (35 punten);

  2. Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 4 jaar als projectleider bij een gemeente of een overheidsinstantie (25 punten);

  3. Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 2 jaar met e-handtekening (15 punten);

  4. Uurtarief maximaal € 100,00 exclusief BTW / inclusief reiskosten woon-werk (en fee Flextender) (15 punten);

  5. Een afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau in de richting van ICT/IT (10 punten).

Competenties

  1. communicatiefvaardig

  2. resultaatgericht

  3. organisatiesensitief

  4. daadkrachtig

  5. verbinder

Schaal
Deze opdracht is ingedeeld in Schaal 11 (nieuwe structuur).

Fee Flextender
Flextender brengt voor deze opdracht € 2,25 per gewerkt uur in rekening bij de winnende leverancier.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt uitgevoerd op de volgende werkdagen:  in overleg, ma - di - wo - do - vr. 

Planning
De gesprekken bij de gemeente zijn gepland op dinsdag 6 juni 2023 van 13:00 uur tot 15:30 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op donderdag 1 juni 2023 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze aanvraag.

Voor de zzp'er

  • Een Verklaring omtrent het Gedrag (VOG) is een vereiste.

  • Het facturatieproces van deze opdracht verloopt middels de facturatiemodule van Flextender. Indien u de opdracht gegund krijgt, ontvangt u een handleiding.

Meer informatie
Voor vragen omtrent de inschrijfprocedure en verdere afhandeling, bekijk de footer van deze pagina of ga naar onze Hoe Werkt Het-pagina. Toch nog vragen? Neem direct contact op met Britt Emmen via 06 39 84 53 67 of per mail via britt.emmen@kbenp.nl.

Tot uiterlijk 1 werkdag voor de sluitingsdatum is het mogelijk om te reageren op deze inhuuropdracht.

Documenten:

Vind jouw volgende opdracht

Kies een interessante opdracht uit en klik op inschrijven. Daarna zal een van onze adviseurs binnen 48 uur contact met je opnemen. Na telefonisch contact, beoordeelt onze adviseur jouw CV en geeft terugkoppeling of deze goed aansluit bij de inhuuropdracht (eisen en wensen) en ambitie van de opdrachtgever.

Kies een opdracht
Twijfel je of deze inhuuropdracht bij jou past?
Neem contact op met een van onze opdracht adviseurs.
Opdracht Adviseur
Jan de Vries
opdracht adviseur
ma - vr tussen 9.00 & 17.00 uur

Ben jij de Projectleider E-handtekening die deze organisatie zoekt?

Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.