Interim teammanager Ontwerp en Realisatie/Ingenieursdienst

Stadhuisplein 1, 2711 EC Zoetermeer, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
Geen maximum 28-32 Zuid-Holland

Begindatum:

Z.S.M.

Einddatum:

1 dec 2025

Uren per week:

28-32

Publicatiedatum:

22 nov 2024

Let op! Omdat de inhoud van deze opdracht een verhoogd risico met zich meebrengt voor de arbeidsrelatie/verhouding van de Opdrachtgever naar een zzp’er toe (indicatie: schijnzelfstandigheid/arbeidsovereenkomst), is het niet mogelijk om deze opdracht als zzp’er uit te voeren. Zzp’ers hebben wel de mogelijkheid te kunnen reageren op de opdracht, maar wanneer de opdracht aan een zzp’er gegund wordt, dient hij/zij in dienst (Payroll/Detachering/Uitzendbureau) te gaan om de opdracht uit te kunnen voeren. De inschrijver dient hier bij de gehele inschrijving rekening mee te houden. Dat betekent dat de inschrijver bij zijn/haar reactie in het ‘opmerkingen’ veld expliciet moet benoemen via welke partij hij/zij de opdracht gaat vervullen. Of dat de inschrijving al direct via deze partij gedaan wordt.

Organisatie en afdeling
Iedereen die bij de gemeente werkt, bouwt direct of indirect en uit volle overtuiging mee aan Zoetermeer. Door heldere keuzes te maken, verbindingen te leggen en uit te gaan van ieders eigen kracht zien we de stad mooier en beter worden. We zijn trots op het resultaat van vandaag en bouwen aan de resultaten van morgen.

Samen, open, flexibel en lerend creëren we oplossingen voor maatschappelijke vraagstukken. Groot en klein, voor de stad en de mensen, voor nu en de toekomst. We zien mogelijkheden, benutten kansen en maken ruimte voor ideeën en initiatief. Met hart voor de stad samen bouwen aan het Zoetermeer van vandaag én morgen. Dat is de missie waar wij voor gaan!

Dit team van ca 40 mensen voert de ingenieurstaken uit voor projecten van de afdeling en van het Projectenbureau. Team O&R is betrouwbaar in het nakomen van afspraken en is “gewoon” goed in het leveren van ingenieursdiensten voor onze interne opdrachtgevers. Wij staan voor het maatschappelijk belang om samen met betrokken partijen een hoogwaardige en toekomstbestendige leefomgeving te creëren in Zoetermeer.

Opdracht
Het team O&R bestaat nu ca 2 jaar en heeft een goede positie in de organisatie. Het is nu tijd voor een doorontwikkeling. Van de teammanager wordt verwacht:

  • Coaching en sturing van twee coördinatoren en een klein stafteam;

  • Verbeteren werkprocessen;

  • Opstellen ontwikkelplan voor het team;

  • Oppakken brede vraagstukken (veiligheid, rolduidelijkheid, etc.);

  • Afstemming en positionering richting gebiedsprogramma's en interne afdelingen/teams;

Vereisten / knock-out criteria
1. De aangeboden kandidaat heeft in de afgelopen 6 maanden geen 3 overeenkomsten met een totale duur van 24 maanden gehad bij de opdrachtgever. (Dit criterium is niet van toepassing op kandidaten die een vast dienstverband hebben bij de uitlenende instantie.)
2. Uiterlijk per 6 januari 2025 voor tenminste 28 uur per week;
3. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 10 jaar als teammanager binnen het fysieke domein van een overheidsorganisatie;
4. Minimaal een afgeronde hbo-bachelor opleiding;

Gunningscriteria
5. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in het fysieke domein bij een gemeentelijke organisatie in de afgelopen 10 jaar (25 punten);
6. Minimaal 5 jaar aantoonbare managementervaring met een team van vergelijkbare omvang (ca. 40 mensen) in de afgelopen 10 jaar (35 punten);
7. Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring met het verbeteren van werkprocessen in een politiek bestuurlijke werkomgeving, licht dit toe middels een concreet voorbeeld (25 punten);
8. Minimaal een afgeronde hbo-bachelor opleiding civiele techniek, cultuurtechniek, ruimtelijk ontwikkeling en/of bedrijfskunde (15 punten).

Competenties
- Strategisch vermogen;
- Resultaatgerichtheid;
- Mensgericht;
- Communicatief vaardig.

Schaal
Deze opdracht is ingedeeld in  Schaal 13 (nieuwe structuur)

Fee externe partij
De externe partij brengt voor deze opdracht € 2,25 per gewerkt uur in rekening bij de winnende leverancier.

Werkdagen
De opdracht wordt uitgevoerd op de volgende werkdagen: maandag t/m vrijdag.

Planning
De gesprekken bij de gemeente zijn gepland op dinsdag 3 december 2024 tussen 10:00 uur en 12:00 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen maandagmiddag 2 december 2024 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze aanvraag.

Voor de zzp'er

  • Een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) is een vereiste;

  • Het facturatieproces van deze opdracht verloopt middels de facturatiemodule van de externe partij. Indien u de opdracht gegund krijgt, ontvangt u een handleiding.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Susan Peschier via 06 43 36 34 42 / susan.peschier@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Susan Peschier
Susan Peschier
Opdracht Adviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.