Allround netwerkregisseur

Stadhuisplein 1, 2711 EC Zoetermeer, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
Geen maximum 36 Zuid-Holland

Begindatum:

Z.S.M.

Einddatum:

1 jun 2025

Uren per week:

36

Publicatiedatum:

23 nov 2024

Let op! Omdat de inhoud van deze opdracht een verhoogd risico met zich meebrengt voor de arbeidsrelatie/verhouding van de Opdrachtgever naar een zzp’er toe (indicatie: schijnzelfstandigheid/arbeidsovereenkomst), is het niet mogelijk om deze opdracht als zzp’er uit te voeren. Zzp’ers hebben wel de mogelijkheid te kunnen reageren op de opdracht, maar wanneer de opdracht aan een zzp’er gegund wordt, dient hij/zij in dienst (Payroll/Detachering/Uitzendbureau) te gaan om de opdracht uit te kunnen voeren. De inschrijver dient hier bij de gehele inschrijving rekening mee te houden. Dat betekent dat de inschrijver bij zijn/haar reactie in het ‘opmerkingen’ veld expliciet moet benoemen via welke partij hij/zij de opdracht gaat vervullen. Of dat de inschrijving al direct via deze partij gedaan wordt.

Organisatie en afdeling
Iedereen die bij de gemeente werkt, bouwt direct of indirect en uit volle overtuiging mee aan Zoetermeer. Door heldere keuzes te maken, verbindingen te leggen en uit te gaan van ieders eigen kracht zien we de stad mooier en beter worden. We zijn trots op het resultaat van vandaag en bouwen aan de resultaten van morgen.

Samen, open, flexibel en lerend creëren we oplossingen voor maatschappelijke vraagstukken. Groot en klein, voor de stad en de mensen, voor nu en de toekomst. We zien mogelijkheden, benutten kansen en maken ruimte voor ideeën en initiatief. Met hart voor de stad samen bouwen aan het Zoetermeer van vandaag én morgen. Dat is de missie waar wij voor gaan!

Dit team van ca 40 mensen voert de ingenieurstaken uit voor projecten van de afdeling en van het Projectenbureau. Team O&R is betrouwbaar in het nakomen van afspraken en is “gewoon” goed in het leveren van ingenieursdiensten voor onze interne opdrachtgevers. Wij staan voor het maatschappelijk belang om samen met betrokken partijen een hoogwaardige en toekomstbestendige leefomgeving te creëren in Zoetermeer.

Opdracht
Vanwege de hoge werkdruk en het feit dat een deel van onze vaste collega’s ingezet wordt in projecten zijn we op zoek naar een collega die ons team komt versterken. De opdracht betreft de functie van allround netwerkregisseur Jeugd binnen het cluster beleid. We zoeken een collega die actuele kennis heeft op het gebied van jeugdhulp en ervaring heeft met regionale samenwerking op het gebied van Jeugdhulp. Daarnaast is het belangrijk om ervaring te hebben met bestuurlijke advisering en moet je snel en flexibel kunnen inspringen.

Dit cluster bestaat, inclusief jijzelf, uit 4 medewerkers. De collega’s uit dit cluster zorgen voor kwalitatief hoogstaande bestuurlijke ondersteuning en advisering aan het management, de wethouder en de raad op het gebied van Jeugdhulp. Ook zijn ze aanspreekpunt voor de bestuurlijke besluitvorming rondom Jeugd, zowel in de stad als in de regio Haaglanden.

Een deel van de werkzaamheden betreft het samenspel met de regio. De gemeente Zoetermeer is onderdeel van de Jeugdhulpregio Haaglanden. De inkoop van Jeugdhulp is georganiseerd via de GR Servicebureau Jeugdhulp Haaglanden. Daarnaast werken de gemeenten beleidsmatig samen aan de uitvoering van de Regiovisie Jeugdzorg Haaglanden.

Intern fungeer je als schakel tussen contractmanagement en beleid én tussen beleid en onze eigen uitvoeringsafdeling Jeugd- en Gezinshulp (JGH). Je pakt beleidsmatige vragen en signalen vanuit contractmanagement en vanuit JGH op en zorgt hiermee voor een goede aansluiting/wisselwerking tussen beleid en uitvoering. Je draagt daarmee bij aan het optimaliseren van het huidige zorgaanbod en de processen.

Taken die tot je opdracht behoren zijn:

  • Deelname aan regionale werkgroepen en overleggen;

  • Deelname aan regionale ontwikkeltafels;

  • Brugfunctie met het lokale team;

  • Bijdragen leveren aan schrijven van (delen van) annotaties voor bestuurlijke overleggen, onder meer t.a.v. het onderwerp Veilig Thuis;

  • Bijdragen aan het Regionaal Uitvoeringsplan, op basis van de Regiovisie Jeugdzorg Haaglanden;

  • Bijdragen aan beleidsontwikkelingen die voortvloeien uit de Hervormingsagenda Jeugd;

  • Afdoen van moties, toezeggingen, beantwoording schriftelijke en/of technische vragen;

  • Ad hoc-taken rondom bestuurlijke stukken en/of advisering. Niet alles is planbaar, maar je springt bij waar het op dat moment nodig is.

Vereisten / knock-out criteria
1. De aangeboden kandidaat heeft in de afgelopen 6 maanden geen 3 overeenkomsten met een totale duur van 24 maanden gehad bij de opdrachtgever. (Dit criterium is niet van toepassing op kandidaten die een vast dienstverband hebben bij de uitlenende instantie.);
2. Minimaal een afgeronde hbo-bachelor opleiding;
3. Minimaal 3 jaar beleidsmatige ervaring in de afgelopen 5 jaar in het jeugddomein;
4.  Aantoonbare werkervaring met het opstellen van beleidsdocumenten, bestuurlijke stukken en het geven van bestuurlijke advisering, benoem dit in het cv; 

Competenties
- Uitstekende communicatieve vaardigheden in woord en geschrift;
- Uitstekende politiek-bestuurlijke sensitiviteit;
- Toegankelijk;
- Proactief;
- Flexibel;
- Zelfstandig kunnen werken;
- Teamspeler;

Schaal
Deze opdracht is ingedeeld in  Schaal 11 (nieuwe structuur)

Fee externe partij
De externe partij brengt voor deze opdracht € 2,25 per gewerkt uur in rekening bij de winnende leverancier.

Werkdagen
De opdracht wordt uitgevoerd op de volgende werkdagen: maandag t/m vrijdag.

Planning
De gesprekken bij de gemeente zijn gepland op donderdag 12 december van 14:00 uur tot 17:00 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op donderdag 5 december 2024 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze aanvraag.

Voor de zzp'er

  • Een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) is een vereiste.

  • Het facturatieproces van deze opdracht verloopt middels de facturatiemodule van de externe partij. Indien u de opdracht gegund krijgt, ontvangt u een handleiding.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Sybren Hindriks via 06 43 53 65 77 / sybren.hindriks@kbenp.nl of met Britt Emmen via 06 25 34 02 02 / britt.emmen@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Sybren Hindriks
Sybren Hindriks
Opdracht Adviseur
Opdrachtadviseur Britt Emmen
Britt Emmen
Opdrachtadviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.