thumbnail
thumbnail

Allround functioneel beheerder zaakgericht werken en Roxit zaaksysteem

Stadhuisplein 1, 2711 EC Zoetermeer, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
€80
28 Zuid-Holland

Begindatum:

Z.S.M.

Einddatum:

-

Uren per week:

28

Publicatiedatum:

19 sept 2022

Omschrijving van de opdracht

Organisatie
Bij Informatie & Automatisering zijn we continu bezig de burger zo goed mogelijk te bedienen. Met dat ultieme doel voor ogen, werken we samen met de vakafdelingen aan de beste informatievoorziening en automatisering. De ontwikkelingen in ons vakgebied gaan razendsnel en informatie is steeds meer digitaal beschikbaar. De focus ligt op innovatie en de ambities zijn groot. Het is bij ons geen kwestie van ‘systemen in de lucht houden’ maar we gaan voor de beste informatievoorziening voor de burger. We werken hierbij nauw samen met de verschillende teams binnen de afdeling. Dit betekent veel contact met collega’s en een prettige, informele werksfeer. Een buitenwereld die continu in beweging is, maakt het werk op onze afdeling dagelijks dynamisch. Samen ondersteunen en verbeteren we de hele organisatie.

Opdracht
Voor deze opdracht zoeken we naar een functioneel beheerder die onderdeel wordt van het projectteam Proces- en Zaakgericht werken en veel relatie heeft met het Roxit Enterprise/ Inprocess Zaaksysteem RX en of ervaring heeft met zaaksystemen in het algemeen. Het zaaksysteem is ontworpen om de digitale dienstverlening aan burgers en bedrijven en het zaakgericht werken te ondersteunen. We zoeken iemand die projectmatig kan werken, kennis heeft van zaakgericht werken, snel kan schakelen, gestructureerd kan werken, de handen uit de mouwen wil steken, goed kan communiceren, de inrichting van koppelingen begrijpt en zich inhoudelijk kan aanpassen indien nodig.

De werkzaamheden zijn vooral gericht op:
- Het inrichten van zaaktypen binnen het zaaksysteem;
- Het bouwen en/of aanpassen van formulieren;
- Beheer op bestaande en inrichten van nieuwe koppelingen;
- Het zorgen een correct gebruik van het zaaksysteem, o.a. door middel van instructie en begeleiding;
- Het beantwoorden van gebruikersvragen middels Topdesk;
- Het testen van nieuwe releases, koppelingen en nieuwe functionaliteiten;
- Het uitvoeren / inrichten van reguliere controles.

Vereisten / knock-outcriteria
1. De aangeboden kandidaat heeft in de afgelopen 6 maanden geen 3 overeenkomsten met een totale duur van 24 maanden gehad bij de opdrachtgever. (Dit criterium is niet van toepassing op kandidaten die een vast dienstverband hebben bij de uitlenende instantie);
2. Uurtarief maximaal € 80,- inclusief reiskosten en fee Flextender / exclusief BTW;

Gunningscriteria (weging, totaal 100 punten)
3. Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als functioneel beheerder van een zaaksysteem (25 punten);
4. Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar binnen een gemeentelijke organisatie (25 punten);
5. Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar met zaakgericht werken (15 punten);
6. Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als functioneel beheerder met het zaaksysteem Roxit Enterprise / InProces (15 punten);
7. Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar met XML berichtenuitwisseling ( 10 punten);
8. Aantoonbare kennis in de afgelopen 5 jaar van de StUF berichtenstandaard, StUF-ZKN en Zaak- en Documentservices (ZDS) (duidelijk weergegeven in het cv) (10 punten).

Competenties
- Analytisch;
- Samenwerken;
- Oplossingsgericht
- Een doener;
- Communicatief vaardig;
- Open persoonlijkheid.

Functieschaal
Deze opdracht is ingedeeld in schaal 9. Deze functieschaal is (eventueel) verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

Fee Flextender
Flextender brengt voor deze opdracht € 2,25 per gewerkt uur in rekening bij de winnende leverancier.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: in onderling overleg, liefst 3 dagen in de week.  

Planning
De gesprekken bij de gemeente zijn gepland op maandag 3 oktober 2022 vanaf 13.00 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op donderdag 29 september 2022 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze aanvraag.

Meer informatie
Voor vragen omtrent de inschrijfprocedure en verdere afhandeling, bekijk de footer van deze pagina of ga naar onze Hoe Werkt Het-pagina. Toch nog vragen? Neem direct contact op met Jan de Vries via 06 - 365 104 90 of per mail via jan.devries@kbenp.nl. 

Tot uiterlijk 1 werkdag voor de sluitingsdatum is het mogelijk om te reageren op deze inhuuropdracht.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Hibo Abdi via 06 43 36 34 42 / hibo.abdi@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Hibo Abdi
Hibo Abdi
Opdracht Adviseur

Ben jij de Allround functioneel beheerder zaakgericht werken en Roxit zaaksysteem die deze organisatie zoekt?

Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.