thumbnail
thumbnail
Administratief medewerker WMO

Stadhuisplein 1, 2711 EC Zoetermeer, Nederland

Financieel-administratief
Deze inhuuropdracht is verlopen
€62,50
36 Zuid-Holland

Publicatiedatum:

18-01-2023

Sluitingsdatum:

26-01-2023

Begindatum:

Z.S.M.

Einddatum:

-

Uren per week:

36

Organisatie
Iedereen die bij de gemeente werkt, bouwt direct of indirect en uit volle overtuiging mee aan Zoetermeer. Door heldere keuzes te maken, verbindingen te leggen en uit te gaan van ieders eigen kracht zien we de stad mooier en beter worden. We zijn trots op het resultaat van vandaag en bouwen aan de resultaten van morgen.

Samen, open, flexibel en lerend creëren we oplossingen voor maatschappelijke vraagstukken. Groot en klein, voor de stad en de mensen, voor nu en de toekomst We zien mogelijkheden, benutten kansen en maken ruimte voor ideeën en initiatief. Met hart voor de stad samen bouwen aan het Zoetermeer van vandaag én morgen. Dat is de misse waar wij voor gaan!

Afdeling
Team Zorg is een van de uitvoerende teams binnen de afdeling Sociaal Domein. Binnen één van de 3 units die onder het team Zorg vallen worden de werkzaamheden van administratief medewerker WMO uitgevoerd.

Opdracht
Jij bent een belangrijke schakel in de administratie van de Wmo van gemeente Zoetermeer, door jou worden we mede in staat gesteld de beste zorg en ondersteuning te leveren aan onze inwoners.

Als administratief medewerker van de Wmo heb je een afwisselende baan met maatschappelijk karakter, waarbij je ondersteunende taken afwisselt met uitvoerende taken. Je bent oa verantwoordelijk voor:

-   Beheren mailbox;
-   Verwerken van meldingen Wmo;
-   Wijzigingen van klanten die willen wisselen van zorgaanbieder;
-   Administratief verwerken afgegeven indicaties HH/BG/WAP/hulpmiddelen/vervoer in ons registratie Systeem Suite4Zorg ZIN en PGB;
-   Beëindigingen van alle soorten Wmo voorzieningen ZIN en PGB; 
-   iWmo 307 berichten aanmaken en verwerken;
-   iWmo 315 berichten verwerken;
-   iEB berichten versturen
-   Telefonisch contact met de klant/ aanbieders ivm verlopen HH/ BG indicaties.

Functie-eisen
Als administratief (financieel) medewerker Wmo bouw je mee aan het verder professionaliseren van de Wmo administratie. Jij streeft naar het beste resultaat, omdat je hiermee niet alleen je collega’s goed ondersteunt, maar vooral de inwoners verder helpt. Jij bent iemand die gemakkelijk contact legt en met verschillende betrokkenen – zoals inwoners, collega’s en externe aanbieders – kan schakelen. Voor jou is het logisch om te denken in mogelijkheden en bij vragen die je zelf niet kunt beantwoorden, de juiste personen te betrekken. Een goede samenwerking vind jij heel belangrijk en hier heb jij dan ook een actieve rol in. Wanneer jij ruimte voor verbetering ziet, laat jij jouw ervaring gelden. Samen werken we aan de beste ondersteuning!

Vereisten / knock-out criteria
1. De aangeboden kandidaat heeft in de afgelopen 6 maanden niet 3 overeenkomsten met een totale duur van 24 maanden gehad bij de opdrachtgever. (Dit criterium is niet van toepassing op kandidaten die een vast dienstverband hebben bij de uitlenende partij.;
2. Minimaal een afgeronde mbo niveau 4 opleiding.
3. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 7 jaar op het gebied van de Wmo;

Gunningscriteria (weging, totaal 100 punten)
4. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar met Suite4Zorg (30 punten).
5. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als administratief medewerker WMO (40 punten).
6.  Uurtarief maximaal € 62,50 exclusief BTW / inclusief reiskosten woon-werk en fee Flextender (30 punten)

Competenties

  1. Verantwoordelijkheidsgevoel;

  2. Accuraat

  3. Klantgericht werken;

  4. Goede contactuele eigenschappen;

  5. Goede mondelinge en schriftelijke vaardigheden;

  6. Resultaat gericht denken en handelen;

  7. Het vermogen tot samenwerking en overleg;

Schaal
Deze opdracht is ingedeeld in Schaal 7 (nieuwe structuur).

Fee Flextender
Flextender brengt voor deze opdracht € 2,25 per gewerkt uur in rekening bij de winnende leverancier.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt uitgevoerd op de volgende werkdagen:  maandag t/m vrijdag

Planning
De gesprekken bij de gemeente zijn gepland op woensdag 1 februari 2023 van 09:00 uur tot 15:00 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op maandag 30 januari 2023 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze aanvraag.

Meer informatie
Voor vragen omtrent de inschrijfprocedure en verdere afhandeling, bekijk de footer van deze pagina of ga naar onze Hoe Werkt Het-pagina. Toch nog vragen? Neem direct contact op met Jan de Vries via 06 - 365 104 90 of per mail via jan.devries@kbenp.nl. 

Tot uiterlijk 1 werkdag voor de sluitingsdatum is het mogelijk om te reageren op deze inhuuropdracht.

Documenten:

Vind jouw droomopdracht

Zoek jouw droomopdracht in ons portaal en klik op inschrijven. Daarna zal een van onze adviseurs nog dezelfde dag contact met je opnemen. Na telefonisch contact, beoordeelt onze adviseur jouw CV en geeft terugkoppeling of deze goed aansluit bij de inhuuropdracht (eisen en wensen) en ambitie van de opdrachtgever.

Kies een opdracht

Ben jij de Administratief medewerker WMO die deze organisatie zoekt?

Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.