thumbnail
thumbnail

Wijkondersteuner

Zeist

Het Rond 1, 3701 HS Zeist, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
Geen maximum
32 tot 36 Utrecht

Begindatum:

Z.S.M.

Einddatum:

-

Uren per week:

32 tot 36

Publicatiedatum:

15 mrt 2023

Organisatie
De gemeente Zeist is een moderne werkgever met medewerkers die betrokken en vooral zichzelf zijn. We werken op basis van onze kernwaarden ‘vertrouwen, kracht en nabijheid’. De werksfeer is open en prettig. Met zo’n 400 collega’s werken we voor en met ongeveer 60.000 inwoners. Daardoor is het niet te massaal, zijn de lijnen kort en de mogelijkheden groot. Onze cultuur is informeel, onze werkwijze integraal en interactief. Ontwikkeling is voortdurend vereist en belangrijk: als organisatie weten we wat er in de samenleving speelt en we willen daar flexibel op inspelen.

Als medewerker van de gemeente Zeist voel je je echt betrokken bij Zeist en haar inwoners. Er is veel te doen om onze gemeente nu en in de toekomst voor iedereen aantrekkelijk te houden. Samen met je collega’s werk je er continu aan om dat voor elkaar te krijgen. We staan met onze organisatie voor de uitdaging om de dienstverlening aan de inwoners, bedrijven en instanties van Zeist te blijven verbeteren. Dat doen we samen en daarbij richten we ons op onze klant. Sterker nog, we vertrekken vanuit de klant. In onze organisatie vormen we op een eigentijdse manier de schakel tussen politiek en burger.

Team
In Zeist werken we wijkgericht. We hebben gemeente Zeist ingedeeld in 5 wijken elk met een eigen wijkmanager en een eigen wijkteam. De 5  wijkteams werken aan een goed leefklimaat voor de inwoners en ondernemers in Zeist. De wijkteams zijn een samenwerking tussen gemeente, woningbouwcorporaties, welzijnsorganisatie en politie. Het sociaal team en Centrum voor Jeugd en Gezin (CJG) nemen ook deel aan het wijkteam.

Opdracht
Als wijkondersteuner ondersteun je de wijkmanagers en bouw en onderhoud je samen met hen een netwerk. Je verbindt de inwoners, ondernemers,  gemeentelijke en maatschappelijke organisaties. Daarbij gaat het om veiligheid en leefbaarheid. Je bent in staat om minder complexe vragen zelfstandig op te pakken. Wat verwacht we verder van jou:

Je werkt als ondersteuner van de wijkmanagers;
Je pakt de secretariële en administratieve taken op zoals organiseren van overleggen;
Je pakt vragen en signalen op en belegt deze binnen de organisatie;
Je werkt mee aan het afhandelen van een deel van de vragen en bewaakt en coördineert het proces;
Je signaleert knelpunten in werkprocessen en werkt mee aan kwaliteitsverbetering;
Je bent voor onze collega’s het eerste aanspreekpunt binnen ons team als het gaat over algemene teamzaken.

Vereisten / knock-outcriteria
1. Een afgeronde opleiding op minimaal mbo niveau;
2. Kandidaat is beschikbaar voor minimaal 32 uur per week gedurende de gehele opdrachtduur inclusief mogelijke verlengingsopties;
3. Aantoonbare werkervaring met het uitvoeren van secretariële én administratieve werkzaamheden.

Gunningscriteria (weging, totaal 100 punten)
4. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar in het onderhouden van maatschappelijk/sociaal netwerk (30 punten);
5. Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 3 jaar binnen een gemeentelijke organisatie (20 punten);
6. Kandidaat is bereid om indien nodig buiten kantoortijden te werken i.v.m. bewonersbijeenkomsten (20 punten);
7. Kandidaat is in staat om zelfstandig te kunnen werken (geef hiervan minimaal 1 voorbeeld van aan in het cv) (15 punten);
8. Goede beheersing van de Nederlandse taal, aangetoond door een foutloos cv en bondige motivatiebrief toegeschreven op de opdracht, geschreven door de kandidaat zelf (15 punten).

Competentie
Als wijkondersteuner ben je sterk in communiceren. Je bent een verbinder en hebt een klant- en servicegerichte houding. Daarbij ben je een kei in het organiseren van het (eigen)werk. Netwerken gaat je makkelijk af en vind je leuk. Je ziet samenhang en zorgt voor afstemming met betrokken partijen. Je bent gericht op in- en externe samenwerking en vindt het prettig om zelfstandig te werken. Je bent leergierig, flexibel, creatief, stressbestendig en neemt graag initiatief.

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 8. Deze functieschaal is (eventueel) verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

Fee Flextender
Flextender brengt voor deze opdracht € 2,25 per gewerkt uur in rekening bij de winnende leverancier.

CV-eisen
Maximaal 3 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: in overleg.

Planning
De gesprekken bij de gemeente zijn gepland op maandag 27 maart 2023 van 14:30 uur tot 17:00 uur en op dinsdag 28 maart 2023 van 09:00 uur tot 11:00 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op vrijdag 24 maart 2023 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze aanvraag.

Voor de zzp'er

  • De gemeente stelt een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) verplicht. De VOG moet binnen 4 weken na de start worden aangeleverd bij Flextender.

  • Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).

Meer informatie
Voor vragen omtrent de inschrijfprocedure en verdere afhandeling, bekijk de footer van deze pagina of ga naar onze Hoe Werkt Het-pagina. Toch nog vragen? Neem direct contact op met Britt Emmen via 06 39 84 53 67 of per mail via britt.emmen@kbenp.nl.

Tot uiterlijk 1 werkdag voor de sluitingsdatum is het mogelijk om te reageren op deze inhuuropdracht.

Documenten:

Vind jouw volgende opdracht

Kies een interessante opdracht uit en klik op inschrijven. Daarna zal een van onze adviseurs binnen 48 uur contact met je opnemen. Na telefonisch contact, beoordeelt onze adviseur jouw CV en geeft terugkoppeling of deze goed aansluit bij de inhuuropdracht (eisen en wensen) en ambitie van de opdrachtgever.

Kies een opdracht
Twijfel je of deze inhuuropdracht bij jou past?
Neem contact op met onze opdracht adviseur.
Opdracht Adviseur Jan de Vries
Jan de Vries
opdracht adviseur
ma - vr tussen 9.00 & 17.00 uur

Ben jij de Wijkondersteuner die deze organisatie zoekt?

Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.