(senior)Adviseur Wonen en Zorg

Het Rond 1, 3701 HS Zeist, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
€100 36 Utrecht

Begindatum:

Z.S.M.

Einddatum:

1 jun 2024

Uren per week:

36

Publicatiedatum:

13 nov 2023

Organisatie
De gemeente Zeist is een moderne werkgever met medewerkers die betrokken en vooral zichzelf zijn. We werken op basis van onze kernwaarden ‘vertrouwen, kracht en nabijheid’. De werksfeer is open en prettig. Met zo’n 400 collega’s werken we voor en met ongeveer 60.000 inwoners. Daardoor is het niet te massaal, zijn de lijnen kort en de mogelijkheden groot. Onze cultuur is informeel, onze werkwijze integraal en interactief. Ontwikkeling is voortdurend vereist en belangrijk: als organisatie weten wat er in de samenleving speelt en daar flexibel op inspelen.

Als medewerker van de gemeente Zeist voel je je echt betrokken bij Zeist en haar inwoners. Er is veel te doen om onze gemeente nu en in de toekomst voor iedereen aantrekkelijk te houden. Samen met je collega’s werk je er continu aan om dat voor elkaar te krijgen. We staan met onze organisatie voor de uitdaging om de dienstverlening aan de inwoners, bedrijven en instanties van Zeist te blijven verbeteren. Dat doen we samen en daarbij richten we ons op onze klant. Sterker nog, we vertrekken vanuit de klant. In onze organisatie vormen we op een eigentijdse manier de schakel tussen politiek en burger.

Opdracht
Wij zijn voor ons team Samen Leven op zoek naar een ervaren adviseur Wonen en Zorg , die onze inzet op een aantal belangrijke thema’s komt versterken. Samen met de collega’s van het subteam Wonen en Zorg en breder, met het hele beleidsteam Samen Leven, willen we uitgroeien naar een toekomstbestendig team. In die context ga jij jezelf de komende periode inzetten voor onderwerpen die raken aan de thema’s wonen, maatschappelijke ondersteuning, zorg en het versterken van de sociale basis. Meer specifiek hebben we jou nodig voor activiteiten op met name  de volgende deelgebieden

  • GGZ in de wijk / WvGGZ

  • Woonzorgvisie en zorglocaties voor aandachtsgroepen.

  • Contract,- relatiebeheer subsidieaccount welzijnsorganisatie.

  • Inclusieve samenleving

Je bent daarbij ook verantwoordelijk voor de beantwoording van raadsvragen op jouw onderwerpen. In overleg met je collega’s pak je de vragen over deze onderwerpen op die bij het beleidsteam binnenkomen. Je kijkt mee met casuïstiek, wanneer beleidsmatige inzet en advisering nodig is.

Vereisten / knock-outcriteria
1. Een afgeronde opleiding op minimaal hbo niveau;
2. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als beleidsadviseur Sociaal Domein bij een gemeentelijke instelling;

Gunningscriteria (weging)
3. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als beleidsadviseur Sociaal Domein bij een gemeentelijke instelling (35 punten) ;
4. Aantoonbare werkervaring met het managen van subsidieaccounts (25 punten);
5. Aantoonbare werkervaring op het deelterrein GGZ/ WvGGZ (15 punten);
6. Aantoonbare werkervaring met het werken op het snijvlak van wonen en zorg (10 punten);
7. Maximaal uurtarief van €100,- exclusief btw en inclusief Fee Flextender en reiskosten woon- en werkverkeer (10 punten);
8. Kandidaat is beschikbaar per 1 december 2023 voor 36 uur per week (5 punten).

Competenties

  • Communicatief;

  • Politiek sensitief;

  • Samenwerking;

  • Oplossingsgericht;

  • Klantgericht;

  • Resultaatgericht;

  • Analytisch.

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 10. Deze functieschaal is (eventueel) verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

Fee Flextender
Flextender brengt voor deze opdracht € 2,25 per gewerkt uur in rekening bij de winnende leverancier. 

CV-eisen
Maximaal 3 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: ma – di – wo – do – vr.
Is hybride werken mogelijk:  ja

Planning
De gesprekken bij de gemeente zijn gepland op maandag 27 november 2023 van 09:00 uur tot 13:00 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op vrijdag 24 november 2023 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze aanvraag.

Voor de zzp'er

  • De gemeente stelt een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) verplicht. De VOG moet binnen 4 weken na de start worden aangeleverd bij Flextender.

  • Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).

Meer informatie
Voor meer informatie omtrent de inschrijfprocedure en verdere afhandeling, bekijk de Hoe werkt het pagina. Heb je een vraag? Neem direct contact op met Leya Schoonderwoerd via leya.schoonderwoerd@kbenp.nl of via 06 436 079 99.

Tot uiterlijk 1 werkdag voor de sluitingsdatum is het mogelijk om te reageren op deze inhuuropdracht.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Susan Peschier via 06 43 36 34 42 / susan.peschier@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Susan Peschier
Susan Peschier
Opdracht Adviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.