Deze opdracht is recent binnengekomen en wordt zo snel mogelijk bijgewerkt. Neem alvast contact op met onze adviseur voor meer informatie over de opdracht.

Adviseur mobiliteit

Gemeente Zeist

Het Rond 1, 3701 HS Zeist, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
Geen maximum 32 Utrecht

Begindatum:

Z.S.M.

Einddatum:

1 mei 2025

Uren per week:

32

Publicatiedatum:

29 okt 2024

Organisatie
De gemeente Zeist is een moderne werkgever met medewerkers die betrokken en vooral zichzelf zijn. We werken op basis van onze kernwaarden ‘vertrouwen, kracht en nabijheid’. De werksfeer is open en prettig. Met zo’n 400 collega’s werken we voor en met ongeveer 66.000 inwoners. Daardoor is het niet te massaal, zijn de lijnen kort en de mogelijkheden groot. Onze cultuur is informeel, onze werkwijze integraal en interactief. Ontwikkeling is voortdurend vereist en belangrijk: als organisatie weten wat er in de samenleving speelt en daar flexibel op inspelen.

Als medewerker van de gemeente Zeist voel je je echt betrokken bij Zeist en haar inwoners. Er is veel te doen om onze gemeente nu en in de toekomst voor iedereen aantrekkelijk te houden. Samen met je collega’s werk je er continu aan om dat voor elkaar te krijgen. We staan met onze organisatie voor de uitdaging om de dienstverlening aan de inwoners, bedrijven en instanties van Zeist te blijven verbeteren. Dat doen we samen en daarbij richten we ons op onze klant. Sterker nog, we vertrekken vanuit de klant. In onze organisatie vormen we op een eigentijdse manier de schakel tussen politiek en burger.

Team
Je werkt binnen het team Beheer openbare ruimte (40fte)  samen met de collega's werk je aan de realisatie van onderhoud- en herinrichtingsprojecten in de gemeente Zeist. Samen met nog 4 verkeerskundige geef je invulling aan het mobiliteitsplan van de gemeente Zeist.

Opdracht
In de functie van adviseur mobiliteit bij de gemeente Zeist hou je je bezig met alle facetten van de verkeerskunde: Je werkt aan het verbeteren van de verkeersveiligheid, het oplossen van verkeerskundige knelpunten, het oplossen van parkeerproblematiek, het nadenken voer de toekomstie bereikbaarheid van Zeist en aan het verbeteren van de fietsinfrastructuur. Ons mobiliteitsplan is ambitieus: Zeist wordt verkeersveiliger, de fiets en de voetganger gaan een belangrijke vervullen in onze duurzaamheidsambities en Zeist wordt steeds meer een fietsgemeente.

Als advsieur mobiliteit houd jij je bezig met het;

  • Beantwoorden van verkeerskundige vragen vanuit de gemeente, zoals het wijkteam, toezicht, politie en brandweer:

  • Behandelen van vragen, verzoeen en meldingen van bewoners, bedrijven en scholen over verkeerskundige situaties, zoals aanpassing van de bebording, de wegmarkering en het nemen van verkeersbesluiten;

  • Toetsen van bouwplannen op basis van verkeers- en parkeerkundige uitgagnspunten;

  • Je wordt ook betrokken bij onderwerpen als bewegwijzering, verkeersredcutie, samenspel en communicatie.

Vereisten / knock-outcriteria
1. Een afgeronde opleiding minimaal hbo bachelor niveau in de richting van verkeerskunde;
2. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring als verkeerskundige;

Gunningscriteria (weging, totaal 100 punten)
3. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring als verkeerskundige binnen een gemeente; (30 punten)
4. Aantoonbare werkervaring met het adviseren en uitvoeren van beleid op het gebied van mobiliteit (licht dit duidelijk toe in het cv); (35 punten)
5. Aantoonbare werkervaring met het afhandelen van meldingen; (20 punten)
6. Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring met verkeersveiligheidsvraagstukken (omschrijf minimaal één duidelijk voorbeeld in het cv). (15 punten)

Competenties

  • Je bent sociaal vaardig;

  • Je kunt zelfstandig werken;

  • Je bent een teamplayer;

  • Je bent communicatief sterk in woord en schrift;

  • Je hebt geen 9 tot 5 mentaliteitt.

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 9. Deze functieschaal is (eventueel) verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

Fee externe partij
De externe partij brengt voor deze opdracht € 2,25 per gewerkt uur in rekening bij de winnende leverancier. 

CV-eisen
Maximaal 3 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr
Is hybride werken mogelijk:  ja 

Planning
De gesprekken bij de gemeente zijn gepland op vrijdag 8 november 2024, 09.00 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op donderdag 7 november 2024 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze aanvraag.

Voor de zzp'er

  • De gemeente stelt een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) verplicht. De VOG moet binnen 4 weken na de start worden aangeleverd bij Flextender.

  • Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Nina de Jong via 06 39 84 53 67 / nina.dejong@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Nina de Jong
Nina de Jong
Opdracht Adviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.