Deze opdracht is recent binnengekomen en wordt zo snel mogelijk bijgewerkt. Neem alvast contact op met onze adviseur voor meer informatie over de opdracht.
Logo van Wijk bij Duurstede
Logo van Wijk bij Duurstede

Beleidsadviseur Recreatie, Toerisme en Stadspromotie

Wijk bij Duurstede

Karel de Grotestraat 30, 3962 CL Wijk bij Duurstede, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen

Begindatum:

14 okt 2024

Einddatum:

14 feb 2025

Uren per week:

16 - 20

Publicatiedatum:

27 sept 2024
Opdracht tarief Geen maximumOpdracht uren 16 - 20

Dit is de gemeente Wijk bij Duurstede: Groot genoeg om klein te blijven 
Samen met Cothen en Langbroek vormt Wijk bij Duurstede met ongeveer 24.000 inwoners en 150 medewerkers een relatief kleine gemeente, waar het fijn is om te wonen en te werken. We zijn klein en dat zien we als voordeel. Want werken voor onze gemeente wil zeggen dat je niet alleen je hoofd gebruikt, maar ook je handen uit de mouwen steekt en met je voeten in de klei staat. Je weet mét en voor wie je werkt en je ziet het resultaat van je werk in de praktijk tot stand komen. Korte lijnen met inwoners, ondernemers en het bestuur maken je werk interessant. Daarbij zetten we een gezonde dosis pragmatiek in. Naast je vakkennis is er volop ruimte om je talenten in te zetten. Het is denken én doen geblazen hier in Wijk. Daarbij vinden we het belangrijk dat we elkaar goed kennen en het leuk hebben met elkaar.
Bij de gemeente Wijk bij Duurstede verwelkomen wij graag mensen met verschillende leeftijden, achtergronden, overtuigingen en voorkeuren. We vinden het belangrijk dat jouw talenten en kwaliteiten worden benut en dat je met vertrouwen en plezier je werk kan doen. Verhalen van collega’s over hoe het is om bij ons te werken vind je op www.werkenbijgemeentewijkbijduurstede.nl.

Opdracht
De belangrijkste taken tijdens deze opdracht zullen waarschijnlijk zijn:

  • Realiseren van een nieuwe subsidie- en samenwerkingsovereenkomst Kinderboerderij voor 2025 (i.s.m. Samenleving) (15%);

  • Aanzet economisch strategisch Evenementenbeleid (in relatie tot bestaand uitvoeringsbeleid, wensen stakeholders en economische agenda) (40%);

  • Praktische uitrol vernieuwd City Marketing logo (i.s.m. Communicatie en voor de lokale stakeholders) (25%);

  • Meehelpen met ad hoc invliegers die (de uitvoering van) de Economische Agenda dienen (20%).

Vereisten / knock-outcriteria
1. Afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau;
2. Uiterlijk beschikbaar per 14 oktober 2024 voor minimaal 16 uur per week;
3. Minimaal 16 uur per week beschikbaar op locatie;
4. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring als beleidsadviseur bij een gemeente;
5. Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar binnen het werkveld recreatie, toerisme en stadpromotie (licht dit duidelijk toe in het cv);

Gunningscriteria (weging, totaal 100 punten)
6. Aantoonbare werkervaring met subsidieaanvragen; [20 punten]
7. Minimaal 4 jaar aantoonbare werkervaring als beleidsadviseur bij een gemeentelijke overheid; (30 punten)
8. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 8 jaar binnen het werkveld recreatie, toerisme en stadpromotie (ligt dit duidelijk toe in het cv); (35 punten)
9. Aantoonbare werkervaring met projectmatig werken (omschrijf duidelijk in het cv). (15 punten)

Competenties

  • Communicatief zeer vaardig;

  • Zelfstandig;

  • Politiek sensitief;

  • Gestructureerd;

  • Creatief;

  • Goed kunnen samenwerken.

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 10. Deze functieschaal is (eventueel) verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

Fee externe partij
De externe partij brengt voor deze opdracht € 2,25 per gewerkt uur in rekening bij de winnende leverancier. 

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr
Is hybride werken mogelijk:  nee

Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op maandag 7 oktober 2024. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op vrijdag 4 oktober 2024 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.

Voor de zzp'er

  • De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen.

  • Het facturatieproces van deze opdracht verloopt middels de facturatiemodule van Flextender. Indien u de opdracht gegund krijgt, ontvangt u een handleiding.

  • Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Sybren Hindriks via sybren.hindriks@kbenp.nl.
Contact
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Onze adviseurs staan je graag persoonlijk te woord op maandag t/m vrijdag tussen 09:00 en 17:00 uur. Je kunt jouw vraag alvast stellen via de contactpagina of kom terug op een ander tijdstip!
Opdracht Adviseur
Sluiten
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.