Teammanager met affiniteit voor financiën

Werkzaak Rivierenland

Poppenbouwing 18, 4191 NZ Geldermalsen, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
€ 150,00 32 tot 36 uur Gelderland

Begindatum:

16 dec 2024

Einddatum:

14 mrt 2025

Uren per week:

32 tot 36 uur

Publicatiedatum:

22 nov 2024

Omschrijving van de opdracht

Werkzaak Rivierenland is dé organisatie voor werk en inkomen in de regio Rivierenland. Wij begeleiden werkzoekenden op weg naar werk. Als dat niet gelijk lukt, bieden we tijdelijk inkomen.

Werkzaak is georganiseerd in een divisie Werk en een divisie Inkomen en bedrijfsvoering. De divisie Inkomen en Bedrijfsvoering telt 2 inkomensteams, een team facilitaire diensten, een team administraties en het team BIK. 

Voor de teams administratie en BIK zijn we op zoek naar tijdelijke vervanging.

Het team administraties bestaat uit de clusters personeels-, salaris- en financiële administratie. 

Het team BIK bestaat uit de clusters Beleid, bezwaar en beroep, informatievoorziening en Planning en control.

In verband met ziektevervanging is Werkzaak op zoek naar een gedreven peoplemanager die integraal leiding geeft en verantwoordelijk is voor de realisatie van de doelen van de teams. 

Verantwoordelijkheden
Je voornaamste taken zijn: 

  • Je vertaalt samen met je team de organisatiedoelen naar teamdoelen en legt verbinding met andere teams van de organisatie;

  • Je monitort de voortgang van de (team)doelen en motiveert medewerkers tot het nemen van eigenaarschap voor het (tijdig) realiseren van de doelen en ambities;

  • Je voert teammanagerstaken uit als regelen vervanging bij ziekteverzuim, functioneringsgesprekken, teamleden aansturen, coachen en motiveren, etc.;

  • Je levert een actieve bijdrage aan het optimaliseren van de bedrijfsprocessen;

  • Je bent lid van het OMT (Operationeel Managementteam) en sparringpartner voor het MT en je collega teammanagers;

  • Je legt verantwoording af aan de manager Inkomen en bedrijfsvoering. 

Beschikbaarheid
De kandidaat is inzetbaar vanaf 15 december 2024 tot en met 14 maart 2025 voor 32 tot 36 uur per week.De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.

Eisen

  • U voegt een cv van maximaal 5 pagina's A4 toe.

  • Kandidaat heeft minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring als (team)manager.

  • Kandidaat heeft aantoonbare ervaring als leidinggevende binnen een financieel domein.

  • Kandidaat is bereid op locatie te werken voor minimaal 3 dagen per week.

  • Kandidaat heeft als leidinggevende ervaring binnen een gemeente of een Gemeenschappelijke Regeling.

  • Kandidaat heeft minimaal een afgeronde HBO opleiding.

Wensen

Kandidaat heeft ervaring binnen het sociaal domein - 30 %

Kandidaat heeft aantoonbare kennis van de BBV - 30%

Kandidaat heeft een reisafstand van maximaal 60 minuten enkele reis - 10%

Kandidaat heeft kennis van gemeentelijke financiën en personeels- en salarisadministratie - 30%

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Susan Peschier via 06 43 36 34 42 / susan.peschier@kbenp.nl of met Britt Emmen via 06 25 34 02 02 / britt.emmen@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Susan Peschier
Susan Peschier
Opdracht Adviseur
Opdrachtadviseur Britt Emmen
Britt Emmen
Opdrachtadviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.