Logo van Werkzaak Rivierenland
Logo van Werkzaak Rivierenland

Teammanager Mens & Organisatie

Werkzaak Rivierenland

Poppenbouwing 18, 4191 NZ Geldermalsen, Nederland

Sluit over 16 dagen

Begindatum:

1 feb 2026

Einddatum:

1 aug 2026

Uren per week:

32 - 36

Publicatiedatum:

24 dec 2025
Opdracht tarief 125Opdracht uren 32 - 36
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst
Kijkende naar de inhoud van deze opdracht en de wet DBA, kan je deze opdracht alleen uitvoeren als je in loondienst bent. Je kunt ervoor kiezen om bij ons in loondienst te gaan om deze opdracht uit te voeren of via een extern advies- of detacheringsbureau (met akkoord van jouw huidige werkgever). Wij maken voor de betaling van facturen van advies- en detacheringsbureaus gebruik van een G-rekening.
Wil jij ook deze opdracht direct via ons uitvoeren?
Dit is mogelijk! Wij bieden je een projectovereenkomst aan, waardoor je de opdracht in loondienst bij Opdracht Overheid kunt uitvoeren. Bereken hieronder jouw bruto maandsalaris.
Wat zijn de voordelen?
Rekentool
Voor welk uurtarief mogen wij jou aanbieden?
Hoeveel uur per week wil je werken?
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst

Omschrijving

Opdracht

Als teammanager Mens & Organisatie geef je direct leiding aan zo’n 40 medewerkers die je richting, ruimte en ruggensteun geeft in de ontwikkeling van hun persoonlijk leiderschap en het realiseren van de team- en organisatiedoelen. Je werkt vanuit vertrouwen en toont dienend leiderschap. Je bent een fijne sparringpartner voor de medewerkers in dit team. Je adviseert en ondersteunt het MT op het werkterrein van het team. Je hebt een voorbeeldfunctie en bent de verbindende factor in het continu verbeteren en vernieuwen van onze dienstverlening en continu leren van en met elkaar. Opbouwende, onwikkelgerichte, stevige en confronterende feedback ga je niet uit de weg want we willen samen iedere dag nog beter worden in wat we doen.

In deze functie is de organisatieadviseur vanuit het MT jouw direct leidinggevende.

Het team is ingedeeld in 5 subteams met de volgende resultaatgebieden:

  • HR:

    • Werving en selectie en arbeidsmarktcommunicatie;

    • Ontwikkelen, implementeren en uitvoeren van (strategisch) HR beleid;

    • businesspartner voor de verschillende onderdelen van de organisatie;

    • Advies over arbeidsrechtelijke thema’s op individueel niveau en op niveau van groepen medewerkers. We onderhouden 6 verschillende cao’s.

  • Leren en ontwikkelen:

    • Versterken leer- en verbetercultuur, innovatie, professioneel handelen, methodisch werken professionals en lean binnen de organisatie;

    • Versterken leiderschap;

    • Ontwikkelen en uitvoeren instrumentarium voor versterken mensen met een ondersteuningsbehoefte bij het vinden en behouden van werk en deels uitvoeren van het instrumentarium in het leerlab;

    • Werkgevers versterken in het begeleiden van mensen met een ondersteuningsbehoefte.

  • Communicatie:

    • Ontwikkelen en uitvoeren van de communicatie richting interne en externe stakeholders/klanten.

  • Onderzoek:

    • Ontwikkelen en uitvoeren van instrumentarium gericht op diagnostiek, inzetbaarheid, preventie en herstel van klachten en bieden van passend werk. Denk hierbij aan het medisch team, psychologen, arbeidsdeskundigen en loonwaardemeters.

Eisen

  • Inschrijver voldoet aan de gestelde uitvoeringsvoorwaarde zoals bovenaan benoemd in de uitvraag;
  • Aantoonbare afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau;
  • Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring als leidinggevende binnen HR en Leren en Ontwikkelen;
  • Aantoonbaar bereid om minimaal 3 dagen per week op locatie in Geldermalsen en Tiel te werken;
  • Aantoonbaar beschikbaar voor minimaal 32 uur per week;
  • Een maximum uurtarief van € 125,- exclusief btw, inclusief reiskosten woon-werk verkeer, werk-werkverkeer, parkeerkosten én fee administratieve partner.

Wensen en competenties

Wensen

  • Aantoonbare afgeronde opleiding op het gebied van HR of organisatiekunde op minimaal hbo bachelor niveau;
  • Aantoonbaar woonachtig in de Regio Rivierenland en/of bekend met de sociale kaart van Regio Rivierenland (Benoem dit duidelijk in het cv);
  • Aantoonbaar Lean Green Belt gecertificeerd.

Competenties

  • Verantwoordelijkheid;
  • Visie;
  • Coachen;
  • Creativiteit;
  • Leidinggeven.

Organisatie en team

Werkzaak Rivierenland 
Werkzaak begeleidt mensen bij het vinden en behouden van werk. Wij versterken werkzoekenden, medewerkers en werkgevers bij het ontdekken, benutten en vergroten van talenten. Kom je bij Werkzaak Rivierenland werken dan bouw je mee aan de organisatie! De werksfeer bepaal je met elkaar. Je talenten worden ingezet en ontwikkeld én je krijgt de ruimte om bij te dragen aan continu verbeteren en innoveren van onze dienstverlening.

Gespreksinformatie

Beoordeling

Uitnodiging voor een selectiegesprek
De opdrachtgever beoordeelt de cv’s van de kandidaten die door administratieve partner zijn geselecteerd in onderlinge vergelijking op de volgende criteria.

Relevante werkervaring op soortgelijke opdrachten.
Relevante werkervaring bij soortgelijke organisaties.

De kandidaten die na deze beoordeling het beste scoren op de beoordeelde gunningscriteria worden uitgenodigd voor een selectiegesprek (stap 4 in de beoordeling). De beste kandidaten worden uitgenodigd voor een gesprek. De overige kandidaten worden niet uitgenodigd voor een gesprek.

Selectiegesprek
In het selectiegesprek wordt door de opdrachtgever nader getoetst in hoeverre de betreffende kandidaten voldoen aan het bovengenoemde profiel (met name wordt getoetst op de competenties). Het selectiegesprek wordt gevoerd met minimaal twee vertegenwoordigers van de organisatie. De kandidaten dienen op elke competentie minimaal een voldoende te scoren. Indien geen van de geselecteerde kandidaten op alle competenties minimaal een voldoende scoort zal stap drie van de beoordeling worden herhaald.

De opdracht wordt gegund aan de kandidaat die naar het oordeel van de organisatie het beste voldoet aan het bovengenoemde profiel. Alle overige kandidaten worden geïnformeerd dat de opdracht niet aan hen wordt gegund. Er wordt een opschortende termijn gehanteerd ter behandeling van eventuele bezwaren.

Planning

De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op dinsdag 13 januari 2026. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op maandag 12 januari 2026 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.

Overige informatie

Benodigd aantal professionals: 1

Optie tot verlenging: 4x 3 maanden

Hybride: Aantoonbaar bereid om minimaal 3 dagen per week op locatie in Geldermalsen en Tiel te werken.

Aantal professionals of FTE: 1

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal . Deze functieschaal is verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Overige informatie
Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Nina de Jong via nina.dejong@kbenp.nl.
Contact
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contactpagina.
Opdracht Adviseur Nina de Jong
Nina de Jong
Opdracht Adviseur
Afwezig
Werkdagen: ma, di, wo, do, vr