Kasteellaan 27, 6602 BS Wijchen, Nederland
Begindatum:
1 sept 2025Einddatum:
1 mrt 2026Uren per week:
32Publicatiedatum:
18 jul 2025Een belangrijke opdracht van de interim-domeinmanager Publiekszaken is om samen met de domeinmanager Sociale leefomgeving als opdrachtgevers de robuuste doorontwikkeling van de Sociale teams van beide gemeenten vorm te geven op basis van het bestaande projectplan. Ervaring met en visie op het sociaaldomein zijn dan ook een pre.
Taken en verantwoordelijkheden:
Wensen
Competenties
In het selectiegesprek wordt geverifieerd of de voorselectie van de kandidaat juist blijkt (werkervaring en specifieke kennis).De kandidaten worden beoordeeld op de in het functieprofiel gestelde competenties, zoals te lezen in de omschrijving van de werkzaamheden.
De Werkorganisatie Druten Wijchen werkt voor twee gemeenten, met ieder hun eigen bestuur, gemeenteraden en ambities. Om dit in goede banen te leiden werken we met zelforganiserende teams met veel eigen verantwoordelijkheid. In onze organisatie telt iedereen mee, ongeacht achtergrond, leeftijd, opleiding en werkervaring. De cultuur is open, informeel en positief. Voor meer informatie, kijk op www.werkorganisatiedrutenwijchen.nl
De WDW bestaat uit vijf domeinen: Fysieke Leefomgeving, Bestuur, Strategie en Projecten, Bedrijfsvoering, Publiekszakenen Sociale leefomgeving.Het domein Publiekszaken is een van de vijf domeinen binnen de organisatie. Het domein bestaat uit 7 teams: team KCC,Sociaal Wijkteam Wijchen, Sociaal Team Druten, Team Inkomen en Ondersteuning, Team Klantadviseurs Burgerzaken,Team Specialisten Burgerzaken en Team Onderwijs. Er zijn 3 teamleiders voor de teams burgerzaken/KCC en de socialeteams.
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op dinsdag 12 augustus 2025. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op maandag 11 augustus 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.
De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen. Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi). BYOD (bring your own device): voor deze opdracht moet de kandidaat gebruik maken van eigen Nee Het facturatieproces van deze opdracht verloopt middels de facturatiemodule van Flextender. Indien u de opdracht gegund krijgt, ontvangt u een handleiding.
Vragen kunnen ingediend worden tot maandag 4 augustus 2025, 09.00 uur. De vragen en bijbehorende antwoorden worden op woensdag 6 augustus 2025 gepubliceerd op onze website. Inhoudelijke vragen kunt u indienen bij Flextender, via de onderstaande button. Vragen omtrent de procedure kunt u telefonisch stellen. Flextender is bereikbaar op telefoonnummer 035-7510777. De reactietermijn van deze inhuuropdracht duurt tot vrijdag 8 augustus 2025, 09.00 uur. Tot die tijd kunt u reageren.