Logo van Werkorganisatie BUCH
Logo van Werkorganisatie BUCH

Projectleider Civiel

Middelweg 28, 1911 EG Uitgeest, Nederland

Sluit over 7 dagen

Begindatum:

1 jan 2026

Einddatum:

31 dec 2026

Uren per week:

Publicatiedatum:

21 nov 2025
Opdracht tarief 120Opdracht uren
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst
Kijkende naar de inhoud van deze opdracht en de wet DBA, kan je deze opdracht alleen uitvoeren als je in loondienst bent. Je kunt ervoor kiezen om bij ons in loondienst te gaan om deze opdracht uit te voeren of via een extern advies- of detacheringsbureau (met akkoord van jouw huidige werkgever). Wij maken voor de betaling van facturen van advies- en detacheringsbureaus gebruik van een G-rekening.
Wil jij ook deze opdracht direct via ons uitvoeren?
Dit is mogelijk! Wij bieden je een projectovereenkomst aan, waardoor je de opdracht in loondienst bij Opdracht Overheid kunt uitvoeren. Bereken hieronder jouw bruto maandsalaris.
Wat zijn de voordelen?
Rekentool
Voor welk uurtarief mogen wij jou aanbieden?
Hoeveel uur per week wil je werken?
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst

Omschrijving

Algemene context

De werkorganisatie BUCH werkt voor de gemeenten Bergen, Uitgeest, Castricum en Heiloo. Binnen het domein Beheer Openbare Ruimte (BOR) zijn we verantwoordelijk voor het beheer, onderhoud en de inrichting van de openbare ruimte.

Voor de uitvoering van het project ontwikkellocatie Parck de Beeck in de gemeente Bergen zoekt de BUCH werkorganisatie een Projectleider Civiel. De projectleider is verantwoordelijk voor de integrale civieltechnische coördinatie op de realisatie van de aanleg van de openbare ruimte binnen het nieuwbouwplan.

Doel van de opdracht

De projectleider fungeert als intermediair tussen het domein Ruimtelijke Ontwikkeling en Beheer Openbare Ruimte. De projectleider vertegenwoordigt BOR in de projectgroep overleggen van RO. De projectleider stuurt het projectteam BOR aan en verzorgt de directievoering tijdens de uitvoering.

Werkzaamheden:

  • Coördineren van civieltechnische werkzaamheden;

  • Afstemmen van ontwerp en voorbereiding, zowel intern als extern;

  • Overleg voeren met projectontwikkelaars en aannemers;

  • Directievoering over de uitvoering;

  • Bewaken van financiën en bijdragen aan de Planning & Control-cyclus;

  • Overleg voeren met nutsbedrijven en andere stakeholders;

  • Begeleiden van de uitvoering en verzorgen van klachtenafhandeling;

Eisen

  • Minimaal een HBO-diploma civiele techniek of vergelijkbaar werk- en denkniveau;
  • Minimaal 10 jaar aantoonbare ervaring in coördinatie en advisering bij de (her)inrichting van de openbare ruimte;
  • Ruime ervaring met samenwerking met projectontwikkelaars;
  • Aantoonbare ervaring met het leiden van projectgroepen binnen een gemeentelijke organisatie.

Wensen en competenties

Wensen

  • Uitstekende mondelinge en schriftelijke communicatieve vaardigheden;
  • Proactieve, zelfstandige en oplossingsgerichte werkhouding;
  • Bekendheid met gemeentelijke organisatie en besluitvormingsprocessen;
  • Ervaring met de Planning & Control-cyclus binnen gemeenten;
  • Gebiedskennis van de BUCH-gemeenten of vergelijkbare regio's;
  • Brede kennis en ervaring op civieltechnisch gebied;
  • Politieke en organisatorische sensitiviteit.

Competenties

  • politiek sensitief, communicatief sterk, verantwoordelijkheidsgevoel, overtuigingskracht, goed in plannen

Organisatie en team

De werkorganisatie BUCH werkt voor de gemeenten Bergen, Uitgeest, Castricum en Heiloo. Binnen het domein Beheer Openbare Ruimte (BOR) zijn we verantwoordelijk voor het beheer, onderhoud en de inrichting van de openbare ruimte.

Gespreksinformatie

Interview

Het interview zal plaatsvinden op het gemeentehuis van Castricum, op woensdag 10 december binnen tijdsblok 9-12 uur. Communiceer de data aangaande het interview ook met de aan te bieden kandidaten.

Overige informatie

Benodigd aantal professionals: 1

Optie verlenging

Optie verlenging t/m: 1 keer 12 maanden

Looptijd

De onderstaande termijnen en uren zijn indicatief, exacte uitvoering in overleg:

  • Startdatum : 1 januari 2026

  • Einddatum : 31 december 2026

  • Optie verlenging t/m : 1 keer 12 maanden

  • Aantal uur per week : gemiddeld 0-10 uur

VOG Screeningsprofiel

Bij toekennen van de opdracht, ontvangen wij graag een geldige VOG, niet ouder dan 6 maanden, met screeningsprofiel 11-12-13-22-53

Gebruik van eigen devices

De opdrachtgever stelt geen devices (laptops en mobiele telefoons) ter beschikking aan ingehuurd personeel. De kandidaat en uitlener dienen hiermee rekening te houden.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Susan Peschier via susan.peschier@kbenp.nl.
Contact
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Onze adviseurs staan je graag persoonlijk te woord op maandag t/m vrijdag tussen 09:00 en 17:00 uur. Je kunt jouw vraag alvast stellen via de contactpagina of kom terug op een ander tijdstip!
Opdracht Adviseur