Beleidsmedewerker Economische Zaken

Middelweg 28, 1911 EG Uitgeest, Nederland

Sluit over 9 dagen
125

Begindatum:

1 nov 2025

Einddatum:

31 dec 2025

Uren per week:

8

Publicatiedatum:

15 sept 2025

Omschrijving

Hierbij werk je nauw samen met jouw directe collega’s binnen Team Beleid. En vooral collega’s van het cluster Economische Zaken en Recreatie en Toerisme. De functie is erop gericht om te onderzoeken of er draagvlak is voor een ondernemersfonds in Uitgeest. Dit in samenspraak met de lokale ondernemers en de wethouder Economische zaken in Uitgeest. Ook dient bij voldoende draagvlak college- en raadsvoorstellen vervaardigd te worden om het fonds van een juridische status te voorzien.

Eisen

  • Vakinhoudelijke specialist ONF;

  • Recentelijk BIZ opgericht in vergelijkbaar marktgebied;

  • Resultaatgericht en doelgericht.

Wensen en competenties

Wensen

  • Kan goed omgaan met verschillende typen ondernemers;

  • Is sensitief en kan goed schakelen met lokale bestuurders;

  • Ziet kansen en mogelijkheden voor lokale economie.

Competenties

  • Je hebt een goed gevoel voor verhoudingen met de lokale ondernemers en belangen in lokale politiek en werkt op een praktische en pragmatische wijze.

  • Je gaat deskundig te werk, neemt initiatieven, bent resultaatgericht en planmatig.

  • Daarnaast ben je een netwerker die volop zijn contacten en netwerken benut en onderhoudt.

  • Je bouwt en onderhoudt goede relaties met andere afdelingen, externe partners en het college van Uitgeest.

  • Jij bent communicatief vaardig en kan goed strategisch denken en handelen.

  • Je hebt een creatieve, enthousiaste, oplossingsgerichte en flexibele instelling en staat stevig in je schoenen en weet mensen op een positieve manier te enthousiasmeren en in beweging te krijgen.

Organisatie en team

Beleidsmedewerker Economische Zaken.

Team Beleid, domein Ruimtelijke Ontwikkeling.

Gespreksinformatie

Interview
Het interview zal plaatsvinden op het gemeentehuis van Castricum, Raadhuisplein 1, op 01 oktober 2025 tussen 9.00 uur en 12.00 uur.

Overige informatie

Benodigd aantal professionals: 1

Looptijd
De onderstaande termijnen en uren zijn indicatief, exacte uitvoering in overleg:
Startdatum : 1 november 2025
Einddatum : 31 december 2026
Optie verlenging t/m : 31 december 2027
Aantal uur per week : 8 met de mogelijkheid tot uitbreiding van de uren

Inschaling bij werkorganisatie BUCH
De functie is ingeschaald in schaal 10
Zie voor meer informatie over onze CAO: https://www.caogemeenten.nl

Plafondtarief / all-in uurtarief: € 125 ,-
Inschrijvingen boven het uurtarief worden uitgesloten van verdere deelname aan de aanbesteding en kunnen niet meer in aanmerking voor gunning van de opdracht.

VOG Screeningsprofiel
Bij toekennen van de opdracht, ontvangen wij graag een geldige VOG, niet ouder dan 6 maanden, met screeningsprofiel 11-12-13-22-41-53.

Gebruik van eigen devices
De opdrachtgever stelt geen devices (laptops en mobiele telefoons) ter beschikking aan ingehuurd personeel. De kandidaat en uitlener dienen hiermee rekening te houden.

Reden inhuur
Piekbelasting / projecten

Invulling ZZP’er
Deze opdracht is wel geschikt voor invulling door een ZZP’er

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Nina de Jong via 06 39 84 53 67 / nina.dejong@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Nina de Jong
Nina de Jong
Opdracht Adviseur