Werkregisseur Intensieve Begeleiding

Einsteinlaan 10, 2719 EP Zoetermeer, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
65 32 Zuid-Holland

Begindatum:

Z.S.M.

Einddatum:

1 sept 2025

Uren per week:

32

Publicatiedatum:

5 dec 2024

Let op! Omdat de inhoud van deze opdracht een verhoogd risico met zich meebrengt voor de arbeidsrelatie/verhouding van de Opdrachtgever naar een zzp’er toe (indicatie: schijnzelfstandigheid/arbeidsovereenkomst), is het niet mogelijk om deze opdracht als zzp’er uit te voeren. Zzp’ers hebben wel de mogelijkheid te kunnen reageren op de opdracht, maar wanneer de opdracht aan een zzp’er gegund wordt, dient hij/zij in dienst (Payroll/Detachering/Uitzendbureau) te gaan om de opdracht uit te kunnen voeren. De inschrijver dient hier bij de gehele inschrijving rekening mee te houden. Dat betekent dat de inschrijver bij zijn/haar reactie in het ‘opmerkingen’ veld expliciet moet benoemen via welke partij hij/zij de opdracht gaat vervullen. Of dat de inschrijving al direct via deze partij gedaan wordt. 

Organisatie
Bij De Binnenbaan geloven we in de waarde van werk. Wij geven onze kandidaten daarom het zelfvertrouwen en de vaardigheden voor een kansrijke (door)start. Daarbij is passie het sleutelwoord voor een duurzaam resultaat. Met de juiste ontwikkeling en matching streeft De Binnenbaan bij uitstek naar een duurzame plaatsing. Hierbij speelt de zogeheten ‘dubbele klantbenadering’ een belangrijke rol: het gaat om een ideale afstemming tussen het talent van de kandidaat en de behoefte van de werkgever. Aan de werkregisseur de taak om proactief en met frisse blik beide met elkaar te verbinden.

Bij de Binnenbaan krijgt het takenpakket van de voormalig klantmanager een nieuwe invulling. Wij kennen geen doelgroepen maar alleen kandidaten. De werkregisseur van de toekomst begeleidt kandidaten met korte of een iets langere afstand tot de arbeidsmarkt. Waarbij de nadruk ligt op contact met kandidaten en werkgevers. Bij De Binnenbaan werken we van ‘binnen naar buiten’. Dat wil zeggen dat wij onze kandidaten de waarde van werk zoveel mogelijk op werkvloer bij werkgevers laten ervaren.

Afdeling ontwikkeling
Binnen de afdeling ontwikkeling bieden wij begeleiding aan iedereen die werk zoekt of (beschut) werk heeft. Wij geloven in de waarde van werk voor iedereen. Om voor onze kandidaten een goede match te vinden kijken we naar hun passie, talenten en mogelijkheden. Onze werkregisseurs maken hierin echt verschil. Op de werkvloer bieden wij zowel individueel maatwerk als groepsgewijze begeleiding afhankelijk wat passend is. Onze droom? Een inclusieve arbeidsmarkt.

Opdracht
Als werkregisseur ben je het visitekaartje van de Binnenbaan. Jij gelooft dat er voor iedereen een passende (werk)plek is. Je zet je daar maximaal voor in omdat je gelooft dat iedereen de waarde van werk moet kunnen ervaren. Jij helpt mensen groeien, ziet onontdekte talenten en weet waar creatief maatwerk nodig is. Het is daarom handig dat je snel kunt inschatten wat iemand nodig heeft en doet dat liefst op de plek waar het om gaat: de werkvloer.

Je kent daarnaast ook goed de weg door het landschap van wet- en regelgeving om werkgevers te faciliteren.

De Binnenbaan staat voor maximale ontwikkeling. Van kandidaten, maar natuurlijk ook van onze eigen medewerkers. Als werkregisseur help je anderen zich te ontwikkelen maar blijf je zelf ook in beweging. Samen met teamgenoten probeer je nieuwe methodes te ontwikkelen om onze dienstverlening verder te verbeteren. Het vraagt dus om denken en doen.

Dus, ben je een ‘denkende doener’ die graag zijn steentje wil bijdragen aan een jonge organisatie? Wil jij het gezicht zijn van De Binnenbaan voor kandidaten, scholen, werkgevers en andere betrokken partijen? Ben je een flexibele duizendpoot en een verbinder die de handen op elkaar weet te krijgen om samen de juiste werkplek voor de juiste kandidaat te vinden? Dan gaan we graag met jou in gesprek.

Jouw taken

  • Voor het team zoeken wij een werkregisseur die kandidaten helpt om het maximale eruit te halen door te plaatsen of te activeren naar het hoogst haalbare. Je hebt een caseload van 50 kandidaten die een bijstand uitkering hebben. Het gaat om kandidaten met een lange en korte afstand tot de arbeidsmarkt. Maar de nadruk zal liggen op klanten met een lange afstand tot de arbeidsmarkt. Daarnaast krijg je taken om de teammanager te ontlasten. Dit kunnen kleine projecten zijn tot administratieve taken;

  • Je onderhoudt je netwerk en breidt dit verder uit;

  • Jij signaleert leads en stemt dit af met de accountmanager;

  • Jij helpt nieuwe producten en werkmethodieken te ontwikkelen om onze dienstverlening te verbeteren;

  • Je maakt een duidelijk plan van aanpak met je kandidaten.

 Functieprofiel

  • Je hebt kennis van de arbeidsmarkt, Participatiewet en/of van het sociaal domein;

  • Je hebt goede sociale vaardigheden en bent een echte netwerker;

  • Je bent bekend met de zelfredzaamheidsmatrix of vergelijkbare instrumenten;

  • Je ziet kansen en denkt vanuit mogelijkheden;

  • Je hebt aantoonbare ervaring binnen een soortgelijke functie;

  • Je hebt ervaring in de begeleiding van een kwetsbare doelgroep.

Vereisten / knock-outcriteria
1. Uurtarief maximaal € 65,00 inclusief reiskosten en fee Flextender, exclusief BTW;
2. Minimaal een afgeronde hbo-bachelor opleiding op het gebied van SJD, Rechten, Socialwork of MWD;
3. Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als klantmanager werk of werk en inkomen (integraal);

Gunningscriteria (weging)
4. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als Klantmanager Werk bij een gemeente en/of werkbedrijf (50 punten);
5. Aantoonbare werkervaring met de zelfredzaamheidsmatrix, benoem waar dit is opgedaan (30 punten);
6. Uiterlijk beschikbaar per 15 januari voor 32 tot 36 uur per week (20 punten).

Competenties
- Communiceren;
- Samenwerken;
- Flexibiliteit;
- Stressbestendigheid;
- Digitaal vaardig (ervaring met Compas is een pré);
- Resultaatgericht.

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 9.

Fee externe partij
Flextender brengt voor deze opdracht € 2,25 per gewerkt uur in rekening bij de winnende leverancier.

CV-eisen
Maximaal 3 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr.
Let op: dit betreft een functie met klantcontact, 75 % van de werkuren wordt je op kantoor/locatie verwacht. 1 dag thuiswerken kan in overleg na je inwerkperiode.

Planning
De gesprekken zijn gepland op maandag 16 december 2024 vanaf 14:00 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op vrijdag 13 december 2024 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze aanvraag.

Voor de zzp'er

  • Een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) is een vereiste;

  • Het facturatieproces van deze opdracht verloopt middels de facturatiemodule van de externe partij. Indien u de opdracht gegund krijgt, ontvangt u een handleiding.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Susan Peschier via 06 43 36 34 42 / susan.peschier@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Susan Peschier
Susan Peschier
Opdracht Adviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.