thumbnail
thumbnail

Klantmanager Oekraïne

Waterland

Pierebaan 3, 1141 GV Monnickendam, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
70
24 Noord-Holland

Begindatum:

Z.S.M.

Einddatum:

31 dec 2023

Uren per week:

24

Publicatiedatum:

27 mei 2023

Organisatie
De gemeente Waterland is een (relatief) kleine gemeente. Typerend voor onze organisatie is het ‘ons kent ons’ gevoel en de korte, informele lijnen. Het enige constante is verandering en dat is voor de gemeente Waterland niet anders.

Opdracht
De gemeente Waterland is verantwoordelijk voor de uitvoering van de Participatiewet. In de Participatiewet zijn de Wet sociale werkvoorziening (Wsw), een deel van de Wet werk en arbeidsondersteuning jonggehandicapten (Wajong) en de Wet werk en bijstand (WWB) samengevoegd. De primaire doelstelling van de Participatiewet is een zo groot mogelijk deel van de bevolking laten participeren in de samenleving. Deze opdracht richt zich specifiek op de vluchtelingen uit Oekraïne. Per 1 februari jl. is de wet veranderd: zodra er binnen een gezin inkomen is, vervalt het leefgeld voor het hele gezin. Daardoor neemt het aantal klanten voor hulp bij participatie in de samenleving snel toe.

In de functie van Klantmanager Oekraïne ben je verantwoordelijk voor een eigen caseload. Je zorgt er voor dat je goed bemiddelbare vluchtelingen uit Oekraïne laat instromen naar werk of werkervaringsplaatsen. Je laat je niet leiden door belemmeringen, maar je ziet mogelijkheden. Je benut de ontwikkelingsmogelijkheden van een kandidaat en daagt ze uit. Dat doe je door activerings- en begeleidingstrajecten op te zetten, kandidaten te motiveren en op diverse manieren de zelfredzaamheid van kandidaten te vergroten. Je bent de spil in de contacten met het lokale bedrijfsleven, de buurthuizen, vrijwilligersorganisaties en stichtingen.

Taken

  • Het voeren van intakegesprekken, waarbij de insteek van dat gesprek gericht is op werk.

  • Als werken nog niet mogelijk is, dan proberen de afstand tot de arbeidsmarkt zo veel mogelijk te verkleinen.

  • Het beoordelen van acties die de klant moet uitvoeren om uit te stromen naar werk.

  • Het opstellen van Plannen van Aanpak.

  • Het voeren van regie en het monitoren van trajecten.

  • Het opleggen van maatregelen, indien nodig.

Vereisten / knock-out criteria
1. Afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau;|
2. Aantoonbare werkervaring als Klantmanager Werk of Re-integratiecoach binnen een gemeente;
3. Uurtarief maximaal € 70,- excl. BTW, incl. reiskosten en fee Flextender;
4. BYOD (bring your own device): voor deze opdracht moet de kandidaat gebruik maken van eigen laptop en mobiele telefoon;

Gunningscriteria (wensen) (weging, totaal 100 punten) 
5. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als Klantmanager Werk of Re-integratiecoach binnen een gemeente (50 punten);
6. Aantoonbare affiniteit met de specifieke doelgroep vluchtelingen Oekraïne (duidelijk beschrijven in het cv, 25 punten);
7. Aantoonbare kennis van de Participatiewet (25 punten).

Competentie
In Waterland zijn onze kernwaarden lef, verbinding, vertrouwen, nieuwsgierigheid.
Voor deze functie komt daar de competenties resultaatgerichtheid, pro-activiteit, pragmatisme en flexibiliteit bij.

Functieschaal
Functieschaal 9. Deze functieschaal is (eventueel) verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenerbeloning.

Fee Flextender
Flextender brengt voor deze opdracht €2,50 per gewerkt uur in rekening bij de winnende leverancier. 

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: In overleg, maar in ieder geval maandag op locatie ivm casuïstiekoverleg.  

Planning
De gesprekken bij de gemeente zijn gepland op dinsdag 6 juni eind van de ochtend/begin van de middag. Wij vragen hiermee rekening te houden in de agenda. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op maandag 5 juni bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.

Voor de zzp'er

  • Voor de uitvoering van de opdracht is een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) verplicht.

  • Het facturatieproces van deze opdracht verloopt middels de facturatiemodule van Flextender. Indien u de opdracht gegund krijgt, ontvangt u een handleiding.

  • Bring your own device’ is van toepassing. Dit houdt in dat de kandidaat die de opdracht gegund krijgt zelf een mobiele telefoon inclusief abonnement moet meenemen voor alle zakelijke contacten. Ditzelfde geldt voor een laptop c.q. iPad.

Meer informatie
Voor vragen omtrent de inschrijfprocedure en verdere afhandeling, bekijk de footer van deze pagina of ga naar onze Hoe Werkt Het-pagina. Toch nog vragen? Neem direct contact op met Britt Emmen via 06 39 84 53 67 of per mail via britt.emmen@kbenp.nl.

Tot uiterlijk 1 werkdag voor de sluitingsdatum is het mogelijk om te reageren op deze inhuuropdracht.

Documenten:

Vind jouw volgende opdracht

Kies een interessante opdracht uit en klik op inschrijven. Daarna zal een van onze adviseurs binnen 48 uur contact met je opnemen. Na telefonisch contact, beoordeelt onze adviseur jouw CV en geeft terugkoppeling of deze goed aansluit bij de inhuuropdracht (eisen en wensen) en ambitie van de opdrachtgever.

Kies een opdracht
Twijfel je of deze inhuuropdracht bij jou past?
Neem contact op met een van onze opdracht adviseurs.
Opdracht Adviseur
Jan de Vries
opdracht adviseur
ma - vr tussen 9.00 & 17.00 uur

Ben jij de Klantmanager Oekraïne die deze organisatie zoekt?

Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.