thumbnail
thumbnail

Contractbeheerder (Juridisch medewerker Inkoop)

Vervoerregio Amsterdam

Jodenbreestraat 25, 1011 NH Amsterdam, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
€70
32 tot 40 Noord-Holland

Begindatum:

Z.S.M.

Einddatum:

-

Uren per week:

32 tot 40

Publicatiedatum:

24 nov 2022

Organisatie
Wij zijn een samenwerkingsverband van 14 gemeenten. Het verbinden van verschillende partijen en belangen is onze kracht. We werken aan de meest innovatieve en uitdagende projecten op het gebied van mobiliteit. Werken bij de Vervoerregio betekent hét verschil kunnen maken in de OV-keten in de Amsterdamse regio. Bij alles dat we doen, leveren wij een essentiële bijdrage en geven we richting aan het verbeteren van mobiliteit, de bereikbaarheid en leefbaarheid in de regio Amsterdam. Wil jij dat ook? Dan zijn wij op zoek naar jou! 

Opdracht
Binnen de Vervoerregio Amsterdam hebben we te maken met complexe inkoop- en aanbestingsprocessen. Jij weet hoe je juridische termen kunt vertalen en weet deze processen dusdanig te vereenvoudigen waarmee je de beleidsafdelingen een groot plezier doet. Je denkt mee over inkoopstrategieën en aanbestedingen en je ondersteunt bij de opmaak van de bijbehorende documenten. Binnen de raamovereenkomsten, die wij als Vervoerregio Amsterdam hebben ben jij verantwoordelijk voor de inkoop. Dit alle doe je in nauwe samenwerking met de inkoopadviseur en de juridisch adviseur. 

Even samenvattend: 

  • Je stelt zelfstandig contracten op en beheert deze;
  • Je bent het eerste aanspreekpunt voor zowel medewerkers als managers over alle contracten;
  • Je bent het eerste aanspreekpunt van de Inkoopdesk;
  • Je behartigt de (juridische) belangen van de organisatie in contractonderhandelingen;
  • Je levert rapportages aan en adviseert over inkoop aan het management;
  • Je beschrijft het inkoop- en aanbestedingsproces, inclusief bijbehorende standaarddocumenten en je werkt deze uit.

Vereisten / knock-outcriteria
1. Een afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau; 
2. Aantoonbare werkervaring als contractbeheerder;
3. Een afgeronde opleiding op het gebied van inkoop;

Gunningscriteria (weging, totaal 100 punten)
3. Aantoonbare werkervaring met inkoop- en aanbestedingen binnen een publiekrechtelijke organisatie (35 punten);
4. Aantoonbare werkervaring met juridische vraagstukken en contractenrecht (30 punten);
5. Aantoonbare werkervaring hebt met het opstellen van contracten (30 punten).
6. Uurtarief maximaal €70,- exclusief BTW/ inclusief reiskosten won-werkverkeer (5 punten).

Functieschaal
Deze opdracht is ingedeeld in functieschaal 9. 

Fee Flextender
Flextender brengt voor deze opdracht geen fee in rekening bij de winnende leverancier. 

Benodigd aantal professionals
1.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr.

Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland in overleg met de kandidaat. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen zo spoedig mogelijk bericht bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.

Overige informatie

  • De opdrachtgever heeft er voor gekozen om Flextender als broker in te zetten. Na gunning verzorgt Flextender derhalve de contractafhandeling, urenregistratie en facturatie. Dit betekent dat u een overeenkomst afsluit met Flextender. De overeenkomsten zijn als model bijgevoegd in het reactieformulier (Model 4 in geval u een ZZP’er bent, Model 5 in geval u een Toeleverancier bent die een zzp’er aanbiedt en Model 6 in het geval u een Toeleverancier bent de Tijdelijke medewerker detacheert). U zal in casu factureren aan Flextender middels de facturatiemodule van Flextender. Indien u de opdracht gegund krijgt, ontvangt u een handleiding. Door in te schrijven gaat u ermee akkoord middels deze constructie de opdracht uit te voeren.
  • Voor het uitvoeren van de opdracht is afgifte van een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) een vereiste.
  • Uitzend-/ en uitleenbedrijven moeten voldoen aan de voorwaarden voor disculpatie als gesteld in de wijziging leidraad invordering nr. BLKB2012/1062M.

Meer informatie
Inhoudelijke vragen kunt u indienen bij Flextender, via de onderstaande button. Vragen omtrent de procedure kunt u telefonisch stellen. Flextender is bereikbaar op telefoonnummer 035-7510777.

De reactietermijn van deze inhuuropdracht duurt tot dinsdag 29 november 2022, 09:00 uur. Tot die tijd kunt u reageren.

Documenten:

Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Help
Contact

Vind jouw volgende opdracht

Kies een interessante opdracht uit en klik op inschrijven. Daarna zal een van onze adviseurs binnen 48 uur contact met je opnemen. Na telefonisch contact, beoordeelt onze adviseur jouw CV en geeft terugkoppeling of deze goed aansluit bij de inhuuropdracht (eisen en wensen) en ambitie van de opdrachtgever.

Kies een opdracht

Ben jij de Contractbeheerder (Juridisch medewerker Inkoop) die deze organisatie zoekt?

Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.