thumbnail
thumbnail

Projectleider Huisvesting

Veiligheidsregio Gelderland Zuid

Professor Bellefroidstraat 11, 6525 AG Nijmegen, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
€ 90,00
8-16 Gelderland

Begindatum:

1 mei 2023

Einddatum:

15 dec 2023

Uren per week:

8-16

Publicatiedatum:

17 mrt 2023

Organisatie
De Afdeling Vastgoed- en Facility Management (V-&FM) is een onderdeel van de Sector Bedrijfsvoering en werkt voor de Veiligheidsregio Gelderland-Zuid en de GGD. Deze afdeling organiseert onder andere alle activiteiten die nodig zijn voor het ontwikkelen, ontwerpen, uitvoeren en beheren van het vastgoed voor zowel de VRGZ als de GGD.

Omschrijving van de opdracht
De betreffende opdracht heeft betrekking op het het vervullen van de functie van projectleider voor het tijdelijk verplaatsen en inrichten van twee consultatiebureaus van Jeugdgezondszorg (JGZ) van de GGD. Een consultatiebureau is een instituut binnen de JGZ dat medische basiszorg voor alle kinderen van 0 tot 4 jaar verzorgt. Het consultatiebureau heeft alle kinderen van 0 tot 4 jaar in zorg en de GGD (vroeger schoolartsendienst) alle kinderen van 4 tot 19 jaar.

De belangrijkste taken en verantwoordelijkheden zijn:

  • Treedt op als projectleider voor de (implementatie van) facilitaire project (realisatie van de verhuizing, inrichting en ingebruikname van de nieuwe huisvesting);

  • Zorgt voor de inrichting van de projectorganisatie;

  • Is verantwoordelijke voor het opleveren van het project volgens vooraf (gedefinieerde) kwaliteitseisen binnen de gestelde beperkingen (GOTIK);

  • Inzichtelijk maken van benodigde investeringen en exploitatiekosten

  • Informeert de organisatie over het project (consequenties, voortgang en beslismomenten);

  • Behoefte van de klant zorgvuldig te formuleren, af te wegen en op haalbaarheid te toetsen 

  • Verantwoordelijk voor de overdracht naar de beheersorganisatie;

Beschikbaarheid
De kandidaat is inzetbaar vanaf medio april tot en met december voor minimaal 8 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.

Eisen

  • Een relevante afgeronde HBO/WO opleiding (op verzoek van opdrachtgever aan te tonen met diploma's);

  • Je hebt minimaal 5 jaar ervaring in een vergelijkbare functie en context.

  • Je bent flexibel, stressbestendig en besluitvaardig.

  • Je kunt goed in teamverband werken en kunt relaties opbouwen en onderhouden.

  • Je beschikt over goede mondelinge en schriftelijke communicatievaardigheden.

  • Je handelt vanuit onze drie kernwaarden: ‘vertrouwen, probleemoplossend en eigenaarschap‘.

  • Voeg een referentie (maximaal 1 A4) in PDF formaat toe. Uit de referentie (niet ouder dan 5 jaar) blijkt dat de kandidaat beschikt over: Het naar tevredenheid van opdrachtgever uitvoeren van een vergelijkbare opdracht van vergelijkbaar niveau en omvang.

  • Kandidaat kan voor aanvang van de werkzaamheden een geldige Verklaring Omtrent Gedrag (VOG) (van maximaal een half jaar oud) ten aanzien van de volgende functie/taakvelden overleggen:

    • Informatie

    • Geld

    • Diensten

    • Zakelijke transacties

Gunningscriteria

  • Het beoordelingsteam beoordeelt het CV van de kandidaat op de mate waarin de kennis en ervaring aansluit bij de omschrijving van de opdracht/het functieprofiel.

  • Voeg een motivatie toe (maximaal 2 A4 in PDF). Kandidaat beschikt over een heldere motivatie om deze opdracht uit te voeren. Wij vinden het belangrijk om te horen waarom deze opdracht JOU aanspreekt en wat JIJ hieraan kan bijdragen. Wat zijn jouw belangrijke eigenschappen die deze opdracht tot een succes kunnen maken.

Competenties
Zie bijgeleverd document.

Meer informatie
Voor vragen omtrent de inschrijfprocedure en verdere afhandeling, bekijk de footer van deze pagina of ga naar onze Hoe Werkt Het-pagina. Toch nog vragen? Neem direct contact op met Britt Emmen via 06 39 84 53 67 of per mail via britt.emmen@kbenp.nl.

Tot uiterlijk 1 werkdag voor de sluitingsdatum is het mogelijk om te reageren op deze inhuuropdracht.

Documenten:

Vind jouw volgende opdracht

Kies een interessante opdracht uit en klik op inschrijven. Daarna zal een van onze adviseurs binnen 48 uur contact met je opnemen. Na telefonisch contact, beoordeelt onze adviseur jouw CV en geeft terugkoppeling of deze goed aansluit bij de inhuuropdracht (eisen en wensen) en ambitie van de opdrachtgever.

Kies een opdracht
Twijfel je of deze inhuuropdracht bij jou past?
Neem contact op met een van onze opdracht adviseurs.
Opdracht Adviseur
Jan de Vries
opdracht adviseur
ma - vr tussen 9.00 & 17.00 uur

Ben jij de Projectleider Huisvesting die deze organisatie zoekt?

Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.