Deze opdracht is recent binnengekomen en wordt zo snel mogelijk bijgewerkt. Neem alvast contact op met onze adviseur voor meer informatie over de opdracht.

Adviseur Crisisbeheersing (interim)

Eusebiusbuitensingel 43, 6828 HZ Arnhem, Nederland

Sluit over 22 dagen
95 24 tot 36 Gelderland

Begindatum:

Z.S.M.

Einddatum:

-

Uren per week:

32 - 36

Publicatiedatum:

16 jul 2025
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst
Kijkende naar de inhoud van deze opdracht en de wet DBA, kan je deze opdracht alleen uitvoeren als je in loondienst bent. Je kunt ervoor kiezen om bij ons in loondienst te gaan om deze opdracht uit te voeren of via een extern advies- of detacheringsbureau (met akkoord van jouw huidige werkgever). Wij maken voor de betaling van facturen van advies- en detacheringsbureaus gebruik van een G-rekening.
Wil jij ook deze opdracht direct via ons uitvoeren?
Dit is mogelijk! Wij bieden je een projectovereenkomst aan, waardoor je de opdracht in loondienst bij Opdracht Overheid kunt uitvoeren. Bereken hieronder jouw bruto maandsalaris.
Wat zijn de voordelen?
Rekentool
Voor welk uurtarief mogen wij jou aanbieden?
Hoeveel uur per week wil je werken?
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst

Omschrijving

Vanwege werkdruk binnen de afdeling Crisisbeheersing is VGGM op zoek naar een interim beleidsadviseur crisisbeheersing, 32-36 uur per week voor de periode 1 augustus 2025 tot 1 januari 2026 met de optie tot verlenging.

Wat ga je doen?

Op verschillende plekken binnen de afdeling is verlichting gewenst, onder andere doordat door verloop binnen de afdeling een aantal medewerkers langere tijd taken waarneemt. Hoewel de reguliere vacatures binnenkort weer ingevuld zullen zijn, zijn er achterstanden ontstaan. Het gaat dus niet om vervanging van een reguliere functie, maar we zoeken een beleidsmedewerker die in overleg met de leidinggevende bereid is op verschillende plekken bij te springen en verschillende werkzaamheden op zich te nemen. Uiteraard worden hier concrete en passende afspraken over gemaakt.

Werkzaamheden kunnen bijvoorbeeld liggen op het gebied van:

  • Het (mede) organiseren van een netwerkdag
  • Weerbaarheid
  • Continuiteitsplan voor de afdeling
  • OTOTEL (Opleiden, Trainen, Oefenen, Toetsen, Evalueren en Leren)
  • GHOR (Geneeskundige Hulpverleningsorganisatie in de Regio)

Eisen

  • BYOD (bring your own device): voor deze opdracht moet de kandidaat gebruik maken van eigen mobiel.
  • Beschikbaar per 1 september 2025 voor 32 tot 36 uur, gedurende de gehele opdracht, inclusief verlengingen;
  • Aantoonbare afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau;
  • Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als adviseur crisisbeheersing binnen een overheidsinstelling en/of zorginstelling;
  • Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar met het samenwerken en netwerken met partnerorganisaties (Licht dit duidelijk toe in het cv);
  • Een maximum uurtarief van 95,- exclusief btw, inclusief reiskosten woon-werk verkeer, werk-werkverkeer, parkeerkosten en fee Flextender.
  • Inschrijver voldoet aan de gestelde uitvoeringsvoorwaarde zoals bovenaan benoemd in de uitvraag.

Wensen en competenties

Wensen

  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als adviseur crisisbeheersingbinnen een overheidsinstelling en/of zorginstelling (30 punten);
  • Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar met samenwerken en netwerken met partnerorganisaties(Licht dit duidelijk toe in het cv) (25 punten);
  • Aantoonbare werkervaring met organiseren van bijeenkomsten en oefeningen(20 punten);
  • Aantoonbare werkervaring met weerbaarheid(15 punten);
  • De kandidaat stelt zich voor in een korte (persoonlijke) motivatie en waarom deze geschikt is voor deze opdracht. De motivatie dient geschreven te zijn door de kandidaat zelf (10 punten).

Competenties

  • Uitdrukkingsvaardigheid (mondeling)
  • Uitdrukkingsvaardigheid (schriftelijk)
  • Klantgericht
  • Luisteren
  • Doorzettingsvermogen
  • Samenwerken
  • Overtuigen
  • Assertiviteit
  • Analyserend vermogen
  • Plannen en organiseren

Organisatie en team

Veiligheids- en Gezondheidsregio Gelderland-Midden (VGGM) werkt 24 uur per dag, 7 dagen per week aan publieke veiligheid en gezondheid. Wij zijn de Brandweer, GGD, Ambulancezorg, GHOR en Veilig Thuis in Gelderland-Midden en staan klaar voor de ruim 700.000 inwoners uit 15 gemeenten.

Gespreksinformatie

De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op dinsdag 19 augustus 2025. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op maandag 18 augustus 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.

Overige informatie

Benodigd aantal professionals:

VGGM zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen. Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi). BYOD (bring your own device): voor deze opdracht niet van toepassing. Indien bij de eisen en/of de gunningcriteria kwaliteit gevraagd wordt naar afgeronde opleidingen, dan dient de kandidaat, indien VGGM hierom vraagt, een kopie diploma en/of certificaat aan te leveren. Kan Inschrijver dit niet aanleveren, dan is definitieve afwijzing het gevolg. VGGM behoudt zich het recht voor om tot het moment van definitieve gunning de offerteprocedure tijdelijk op te schorten en geheel of gedeeltelijk in te trekken. Het geheel of gedeeltelijk intrekken van de offerteprocedure leidt niet tot enige aansprakelijkheid van VGGM jegens deelnemers. VGGM zal de door kandidaten (reeds) gemaakte kosten c.q. geleden schade dan ook niet vergoeden. VGGM heeft de mogelijkheid om met kandidaten een dienstverband aan te gaan na afronding van de eerste termijn van de opdracht, zonder dat VGGM daarbij verplichtingen heeft naar de externe leverancier.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Nina de Jong via 06 39 84 53 67 / nina.dejong@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Nina de Jong
Nina de Jong
Opdracht Adviseur