Bekijk de opdracht ook op opdrachtinformatiemanagement.nl voor aanvullende ondersteuning binnen het vakgebied Informatiemanagement.

Vakondersteuner

Raadhuisplein 1, 3901 GA Veenendaal, Nederland

Sluit over 4 dagen
47,50 28 Utrecht

Begindatum:

6 mei 2025

Einddatum:

5 jan 2026

Uren per week:

28

Publicatiedatum:

15 apr 2025
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst
Kijkende naar de inhoud van deze opdracht en de wet DBA, kan je deze opdracht alleen uitvoeren als je in loondienst bent. Je kunt ervoor kiezen om bij ons in loondienst te gaan om deze opdracht uit te voeren of via een extern advies- of detacheringsbureau (met akkoord van jouw huidige werkgever). Wij maken voor de betaling van facturen van advies- en detacheringsbureaus gebruik van een G-rekening.
Wil jij ook deze opdracht direct via ons uitvoeren?
Dit is mogelijk! Wij bieden je een projectovereenkomst aan, waardoor je de opdracht in loondienst bij Opdracht Overheid kunt uitvoeren. Bereken hieronder jouw bruto maandsalaris.
Wat zijn de voordelen?
Rekentool
Voor welk uurtarief mogen wij jou aanbieden?
Hoeveel uur per week wil je werken?
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst

Organisatie
Veenendaal is een mooie, actieve gemeente, centraal gelegen aan de A12, met uitstekende voorzieningen in een groene omgeving. De gemeente heeft een bruisende binnenstad met een groot en gevarieerd winkelcentrum, een innovatief ICT-centrum voor de regio en volop plannen voor de toekomst. Met de ontwikkeling van het centrumplan Brouwerspoort en diverse andere nieuwbouwlocaties zoals Veenendaal-oost, zal Veenendaal naar zo'n 70.000 inwoners groeien. Eigen initiatief en verantwoordelijkheid staan bij ons hoog in het vaandel.  

Deze opdracht wordt uitgevoerd in Team Werk en Inkomen, waar samengewerkt wordt aan de uitkerings- re-integratie, inburgerings- en schulddienstverlening aan de burgers van Veenendaal, Rhenen en Renswoude. Deze opdracht richt zich specifiek op de ondersteuning van het uitvoeringsonderdeel dat zich richt op de re-integratie en de uitvoering van de banenafspraak (BA). Je werkt nauw samen met de klantmanagers re-integratie, casusregisseur BA, accountmanager BA, medewerker BA en de financieel administratief medewerker. Je werkzaamheden zijn er op gericht om de uitvoering van deze vakgebieden te ondersteunen en zijn veel al administratief van aard.

Omschrijving van de opdracht

  • Aanvragen loonwaardemetingen;

  • Binnenkomende (digitale) post verwerken, verdelen en vervolgacties in workflows zetten;

  • Aanmaken (klant) dossiers;

  • Verwerken van aanmeldingen en verplichtingen formulieren;

  • Verwerken van opdrachtbevestigingen;

  • Beheren clustermailbox;

  • Verwerken van afgehandelde processen (printen, verzenden, archiveren) en verwerking componenten in systemen;

  • Klantondersteuning bij digitale processen;

  • Registratie en facilitaire ondersteuning re-integratie trainingen;

  • Overige vakondersteunende en administratieve werkzaamheden.

Vereisten / knock-outcriteria

  1. Inschrijver voldoet aan de gestelde uitvoeringsvoorwaarde zoals bovenaan benoemd in de uitvraag; 

  2. Beschikbaar om tijdens reguliere kantooruren de gevraagde uren te werken;

  3. Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring als administratief ondersteuner/medewerker werk en inkomen binnen een gemeente of gemeentelijke uitkeringsinstantie;

  4. Aanwezigheid in het gemeentehuis van Veenendaal tijdens werkdagen tussen 8:30 uur en 17:00 uur;

  5. Een maximum uurtarief van € 47,50,- exclusief btw, inclusief reiskosten woon-werk verkeer, werk-werkverkeer én parkeerkosten;

Gunningscriteria (weging, totaal 100 punten)

  1. Aantoonbaar afgeronde opleiding op minimaal mbo niveau 3 in de richting van administratie (20 punten);

  2. Minimaal 6 maanden aantoonbare werkervaring in de afgelopen 2 jaar als administratief ondersteuner/medewerker re-integratie (15 punten);

  3. Minimaal 6 maanden aantoonbare werkervaring in de afgelopen 2 jaar als administratief ondersteuner/medewerker van de uitvoering Wet Banenafspraak (15 punten);

  4. Aantoonbare werkervaring met zaaksysteem Mozard. Benoem dit duidelijk in het CV (5 punten);

  5. Aantoonbare werkervaring uitkeringssysteem Suite. Benoem dit duidelijk in het CV (10 punten);

  6. Aantoonbare werkervaring met betalingssysteem Key2 finance. Benoem dit duidelijk in het CV (10 punten);

  7. Aantoonbare werkervaring met Microsoft Office 365 (Outlook, Teams, Word, Excel, planner, to do). Benoem dit duidelijk in het CV (10 punten);

  8. Maximale reistijd woon-werkverkeer naar gemeentehuis Veenendaal is 40 minuten (15 punten).

Competenties

  • Dienstverlenend;

  • Nauwkeurig;

  • Cijfermatig inzicht;

  • Samenwerken;

  • Handig met automatiseringssystemen;

  • Mondelinge en schriftelijke vaardigheden;

  • Flexibel.

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 6/7. Deze functieschaal is (eventueel) verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

Fee
De externe partij brengt voor deze opdracht geen fee in rekening bij de winnende leverancier.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
Werkdagen en -tijden gaan in overleg en in afstemming met zijn/haar naaste collega. Hybride werken is zeer beperkt mogelijk.

Planning
De gesprekken bij de gemeente zijn gepland op woensdag 23 april 2025, vanaf 13:00 uur via MS Teams. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk dinsdag 22 april 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze aanvraag.

Overige informatie

  • Gemeente Veenendaal heeft er voor gekozen om de externe partij als broker in te zetten. Na gunning verzorgt de externe partij derhalve de contractafhandeling, urenregistratie en facturatie. Dit betekent dat u een overeenkomst afsluit met de externe partij. De overeenkomsten zijn als model bijgevoegd in het reactieformulier (Model 4 in geval u een ZZP’er bent, Model 5 in geval u een Toeleverancier bent die een zzp’er aanbiedt en Model 6 in het geval u een Toeleverancier bent de Tijdelijke medewerker detacheert). U zal in casu factureren aan de externe partij middels de facturatiemodule van de externe partij. Indien u de opdracht gegund krijgt, ontvangt u een handleiding. Door in te schrijven gaat u ermee akkoord middels deze constructie de opdracht uit te voeren.

  • Voor het uitvoeren van de opdracht is afgifte van een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) een vereiste.

  • Uitzend-/ en uitleenbedrijven moeten voldoen aan de voorwaarden voor disculpatie als gesteld in de wijziging leidraad invordering nr. BLKB2012/1062M.

  • Indien de opdrachtnemer een uitzend-/uitleenbedrijf betreft die is opgenomen in het register van de Stichting Normering Arbeid (SNA) zal opdrachtgever 25% van de factuur (inclusief omzetbelasting) storten op de G-rekening van de opdrachtnemer.

  • Indien de opdrachtnemer een uitzend-/uitleenbedrijf betreft die niet is opgenomen in het register van de Stichting Normering Arbeid (SNA) zal opdrachtgever 55% van de factuur (inclusief omzetbelasting) storten op de G-rekening van de opdrachtnemer.

  • Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).

Uitvoeringsvoorwaarde: Met het verstrekken van de opdracht (aan de ondernemer die inschrijft op de onderhavige opdracht en voor gunning in aanmerking komt) en de gemeente Veenendaal mag géén arbeidsrelatie/dienstbetrekking tot stand komen. De inschrijver dient dit te waarborgen. Bij het inschrijven op de onderhavige opdracht moet in dit kader rekening worden gehouden dat de uitvoering van de werkzaamheden plaatsvindt onder direct leiding en toezicht van de gemeente Veenendaal Dit betekent dat niet wordt voldaan aan de criteria voor zelfstandigheid zoals vereist onder de Wet Deregulering Beoordeling Arbeidsrelaties (Wet DBA). De gemeente merkt hierbij op dat aan de voornoemde uitvoeringsvoorwaarde niet wordt voldaan als de inschrijver een ZZP-er is (ongeacht of dit een eenmanszaak of een BV is).

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Ernst Schoneveld via 06 29 30 84 22 / ernst.schoneveld@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Senior Adviseur Ernst Schoneveld
Ernst Schoneveld
Senior Adviseur