Raadhuisplein 1, 3762 AV Soest, Nederland
Begindatum:
Z.S.M.Einddatum:
-Publicatiedatum:
26 nov 2025Als Teamleider Administratie ben je een inspirerende manager met een strategische visie. Je geeft leiding aan het team Administratie (18 fte) en draagt bij aan een positieve werkcultuur. Het team Administratie is verantwoordelijk voor zorg- en uitkeringsadministratie, terugvordering en verhaal, en administratieve werkzaamheden voor de overige vakgebieden zoals jeugd, Wmo, leerplicht en leerlingenvervoer. Dit betreft een nieuwe functie, omdat deze afdeling wordt opgezet per 1 januari 2026 wegens de transformatie naar Uitvoeringsorganisatie Eemkracht. De bestaande teams worden opnieuw ingericht en bestaat uit bestaande medewerkers. Voor deze functie betekent dat alle (zorg) administratie functies worden samengevoegd tot 1 team. Een van jouw uitdaging wordt dit team op te bouwen en vorm te geven, zodat er een solide basis wordt gecreeerd. De werklocatie zal zijn in Soest. Je stuurt beschikbare budgetten en op het behalen van resultaten. Je werkt continue aan procesoptimalisatie van de administratie, toont eigenaarschap in de bedrijfsprocessen en zorgt voor effectief informatiemanagement. Daarbij zorg je voor een optimale personele inzet om producten en diensten te realiseren. Je hebt oog voor de ontwikkeling van de medewerkers en bevordert de samenwerking binnen het team en tussen de integrale teams van Eemkracht. Je bent in staat draagvlak te creeren in het team. Je werkt samen met andere MT-leden om organisatie brede doelstellingen te realiseren en draagvlak te creeren voor besluiten binnen de uitvoeringsorganisatie. Ook onderhoud je een breed netwerk binnen en buiten de gemeente om relevante informatie en inzichten te verzamelen, en initieert en bevordert samenwerking.
Jouw taken en verantwoordelijkheden:
Uitvoeringsorganisatie Eemkracht (opvolger van het huidige Uitvoeringsorganisatie Baarn, Bunschoten, Soest) verzorgt alle taken die gericht zijn op de zelfredzaamheid, participatie en het welzijn van de inwoners van de gemeente Baarn, Bunschoten en Soest. Hieronder vallen o.a. de Jeugdwet, participatiewet, Wmo, Leerplichtwet en leerlingenvervoer. We werken nauw samen met de betrokken gemeenten en lokale welzijnspartijen, waarbij de hulpvraag van de inwoners centraal staat. Hierbij staan onze kernwaarden centraal: Betrokken, Samen en Professioneel. Als uitvoeringsorganisatie werken we voor een diverse samenleving. Daarom vinden we het belangrijk dat onze organisatie net zo divers is.
Beoordeling Stap 1: Beoordeling CVs op minimumeisen
Flextender beoordeelt de CVs op de minimumeisen in het bovengenoemd profiel. Kandidaten die voldoen aan de minimumeisen in het bovengenoemde profiel worden geselecteerd voor stap 2 in de beoordeling. De kandidaten die niet voldoen worden niet verder beoordeeld.
Stap 2: Selectie tien (10) CVs die aan de organisatie worden voorgelegd
Flextender beoordeelt de CVs van de kandidaten die voldoen aan de minimumeisen in het bovengenoemde profiel in onderlinge vergelijking op de bovengenoemde gunningscriteria te beoordelen door Flextender. De tien (10) kandidaten die het beste scoren op bovengenoemde criteria worden geselecteerd voor stap 3 in de beoordeling. Bij een gelijke score is het uurtarief doorslaggevend. De overige kandidaten worden niet voorgelegd aan de opdrachtgever voor verdere beoordeling.
Stap 3: Uitnodiging voor een selectiegesprek
De opdrachtgever beoordeelt de CVs van de kandidaten die door Flextender zijn geselecteerd in onderlinge vergelijking op de volgende criteria: Relevante werkervaring op soortgelijke opdrachten; Relevante werkervaring bij soortgelijke organisaties. De kandidaten die na deze beoordeling het beste scoren op de beoordeelde gunningscriteria worden uitgenodigd voor een selectiegesprek (stap 4 in de beoordeling). De beste drie kandidaten worden uitgenodigd voor een gesprek. De overige kandidaten worden niet uitgenodigd voor een gesprek.
Stap 4: Selectiegesprek
In het selectiegesprek wordt door de opdrachtgever nader getoetst in hoeverre de betreffende kandidaten voldoen aan het bovengenoemde profiel (met name wordt getoetst op de competenties). Het selectiegesprek wordt gevoerd met minimaal twee vertegenwoordigers van de organisatie. De kandidaten dienen op elke competentie minimaal een voldoende te scoren. Indien geen van de geselecteerde kandidaten op alle competenties minimaal een voldoende scoort zal stap drie van de beoordeling worden herhaald. De opdracht wordt gegund aan de kandidaat die naar het oordeel van de organisatie het beste voldoet aan het bovengenoemde profiel. Alle overige kandidaten worden geinformeerd dat de opdracht niet aan hen wordt gegund. De opdrachtgever behoudt zich het recht voor om de opdracht niet te gunnen. Er wordt een opschortende termijn gehanteerd ter behandeling van eventuele bezwaren.
Planning:
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op dinsdag 9 december 2025. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen zo spoedig mogelijk bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.
Optie tot verlenging: 2 x 3 maanden
Functieschaal:
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 11. Deze functieschaal is (eventueel) verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.
Fee Flextender:
Flextender brengt voor deze opdracht 2,25 per gewerkt uur in rekening bij de winnende leverancier.
CV-eisen:
Maximaal 5 paginas, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen:
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma Di Wo Do Vr
Overige informatie:
De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen. Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).