Raadhuisplein 1, 3762 AV Soest, Nederland
Begindatum:
Z.S.M.Einddatum:
-Publicatiedatum:
3 dec 2025De opdracht omvat het uitvoeren van diverse frontoffice- en administratieve taken ter ondersteuning van de dagelijkse werkzaamheden. Je bent het eerste aanspreekpunt voor bezoekers en zorgt voor een efficiënte afhandeling van diverse processen.
De Uitvoeringsorganisatie BBS (de gemeenschappelijke regeling Samenwerking Sociaal Domein Baarn, Bunschoten en Soest) verzorgt de taken rondom Werk en Inkomen (Participatiewet), Uitkeringsadministratie en Zorgadministratie (Wmo en Jeugdwet) van de drie deelnemende gemeenten, Baarn, Bunschoten en Soest.
Daarnaast is BBS werkgever van de collega's die werken in de lokale en sociale teams, die ondersteuning leveren dicht bij de inwoners van de drie gemeenten.
Onze kernwaarden zijn: Denken in mogelijkheden, Klantgerichtheid: de klant staat centraal, Professionaliteit, Efficiënt werken en Gericht op Samenwerking.
Het selectieproces bestaat uit de volgende stappen:
Stap 1: Beoordeling CV's op minimumeisen. De externe broker beoordeelt de CV's op de minimumeisen. Kandidaten die voldoen, worden geselecteerd voor stap 2.
Stap 2: Selectie tien (10) CV's die aan de organisatie worden voorgelegd. De externe broker beoordeelt de CV's van de kandidaten die voldoen aan de minimumeisen, in onderlinge vergelijking op de gunningscriteria. De tien (10) beste kandidaten worden geselecteerd voor stap 3. Bij een gelijke score is het uurtarief doorslaggevend.
Stap 3: Uitnodiging voor een selectiegesprek. De opdrachtgever beoordeelt de CV's van de door de externe broker geselecteerde kandidaten op relevante werkervaring op soortgelijke opdrachten en bij soortgelijke organisaties. De beste drie kandidaten worden uitgenodigd voor een selectiegesprek.
Stap 4: Selectiegesprek. In het selectiegesprek wordt door de opdrachtgever nader getoetst in hoeverre de betreffende kandidaten voldoen aan het bovengenoemde profiel, met name op de competenties. Het gesprek wordt gevoerd met minimaal twee vertegenwoordigers van de organisatie. Kandidaten dienen op elke competentie minimaal een voldoende te scoren.
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op maandag 15 december 2025 tussen 13.00 uur en 16.00 uur.
De kandidaten die worden uitgenodigd voor de gesprekken ontvangen zo snel mogelijk bericht.
Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 6. Deze functieschaal is (eventueel) verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.