Logo van Uitvoeringsorganisatie BBS
Logo van Uitvoeringsorganisatie BBS

Frontoffice medewerker/medewerker publieksbalie/medewerker burgerzaken

Uitvoeringsorganisatie BBS

Raadhuisplein 1, 3762 AV Soest, Nederland

Sluit over 5 dagen

Begindatum:

Z.S.M.

Einddatum:

-

Uren per week:

32 - 36

Publicatiedatum:

3 dec 2025
Opdracht tarief 40Opdracht uren 32 - 36
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst
Kijkende naar de inhoud van deze opdracht en de wet DBA, kan je deze opdracht alleen uitvoeren als je in loondienst bent. Je kunt ervoor kiezen om bij ons in loondienst te gaan om deze opdracht uit te voeren of via een extern advies- of detacheringsbureau (met akkoord van jouw huidige werkgever). Wij maken voor de betaling van facturen van advies- en detacheringsbureaus gebruik van een G-rekening.
Wil jij ook deze opdracht direct via ons uitvoeren?
Dit is mogelijk! Wij bieden je een projectovereenkomst aan, waardoor je de opdracht in loondienst bij Opdracht Overheid kunt uitvoeren. Bereken hieronder jouw bruto maandsalaris.
Wat zijn de voordelen?
Rekentool
Voor welk uurtarief mogen wij jou aanbieden?
Hoeveel uur per week wil je werken?
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst

Omschrijving

Opdrachtomschrijving

De opdracht omvat het uitvoeren van diverse frontoffice- en administratieve taken ter ondersteuning van de dagelijkse werkzaamheden. Je bent het eerste aanspreekpunt voor bezoekers en zorgt voor een efficiënte afhandeling van diverse processen.

Werkzaamheden en verantwoordelijkheden:

  • Bezoekers ontvangen, te woord staan, helpen met bijvoorbeeld kopieën maken, paspoort controleren en formulieren meegeven.
  • Reserveren van vergaderruimtes en trainingsruimtes.
  • Inscannen van fysieke documenten die worden afgegeven bij de balie.
  • Verdeling van nieuwe meldingen van aanvragen bijstand en aanvragen van niet-uitkeringsgerechtigden.
  • Beantwoorden of doorzetten van mails die binnenkomen.
  • Inboeken van werkprocessen in de Suite.
  • Beheer van formulieren en informatiemappen.
  • Postverwerking.
  • Openen en sluiten van de toegangsdeur.

Eisen

  • Inschrijver voldoet aan de gestelde uitvoeringsvoorwaarde zoals bovenaan benoemd in de uitvraag.
  • Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring als Frontoffice medewerker/medewerker publieksbalie/medewerker burgerzaken bij een gemeente.
  • Aantoonbare werkervaring met Microsoft Outlook.
  • Aantoonbare kennis van Suite Centric.
  • Beschikbaar voor minimaal 32 uur per week.

Wensen en competenties

Wensen

  • Maximum uurtarief van €40,00 exclusief BTW / inclusief fee Flextender en reiskosten woon-werk.
  • Aantoonbare werkervaring met de applicatie Zaken van xxllnc (Zaaksysteem).
  • Kandidaat is bereid om 5 dagen per werkweek op kantoor aanwezig te zijn.

Competenties

  • Communicatief vaardig, vooral in persoonlijk contact.
  • Klantgericht.
  • Nauwkeurigheid.
  • Samenwerken en doorverwijzen.
  • Zelfstandig kunnen werken.
  • Culturele sensitiviteit.

Organisatie en team

De Uitvoeringsorganisatie BBS (de gemeenschappelijke regeling Samenwerking Sociaal Domein Baarn, Bunschoten en Soest) verzorgt de taken rondom Werk en Inkomen (Participatiewet), Uitkeringsadministratie en Zorgadministratie (Wmo en Jeugdwet) van de drie deelnemende gemeenten, Baarn, Bunschoten en Soest.

Daarnaast is BBS werkgever van de collega's die werken in de lokale en sociale teams, die ondersteuning leveren dicht bij de inwoners van de drie gemeenten.

Onze kernwaarden zijn: Denken in mogelijkheden, Klantgerichtheid: de klant staat centraal, Professionaliteit, Efficiënt werken en Gericht op Samenwerking.

Gespreksinformatie

Selectieproces

Het selectieproces bestaat uit de volgende stappen:

  • Stap 1: Beoordeling CV's op minimumeisen. De externe broker beoordeelt de CV's op de minimumeisen. Kandidaten die voldoen, worden geselecteerd voor stap 2.

  • Stap 2: Selectie tien (10) CV's die aan de organisatie worden voorgelegd. De externe broker beoordeelt de CV's van de kandidaten die voldoen aan de minimumeisen, in onderlinge vergelijking op de gunningscriteria. De tien (10) beste kandidaten worden geselecteerd voor stap 3. Bij een gelijke score is het uurtarief doorslaggevend.

  • Stap 3: Uitnodiging voor een selectiegesprek. De opdrachtgever beoordeelt de CV's van de door de externe broker geselecteerde kandidaten op relevante werkervaring op soortgelijke opdrachten en bij soortgelijke organisaties. De beste drie kandidaten worden uitgenodigd voor een selectiegesprek.

  • Stap 4: Selectiegesprek. In het selectiegesprek wordt door de opdrachtgever nader getoetst in hoeverre de betreffende kandidaten voldoen aan het bovengenoemde profiel, met name op de competenties. Het gesprek wordt gevoerd met minimaal twee vertegenwoordigers van de organisatie. Kandidaten dienen op elke competentie minimaal een voldoende te scoren.

Planning gesprekken

  • De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op maandag 15 december 2025 tussen 13.00 uur en 16.00 uur.

  • De kandidaten die worden uitgenodigd voor de gesprekken ontvangen zo snel mogelijk bericht.

  • Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.

Overige informatie

Benodigd aantal professionals: 1
Optie tot verlenging: 1x 3 maanden

Functieschaal

Deze functie is ingedeeld in functieschaal 6. Deze functieschaal is (eventueel) verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

CV-eisen

  • Maximaal 5 pagina's.
  • Opgesteld in het Nederlands.
  • Minimaal 2 referenties.

Overige condities

  • De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen.
  • Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).
Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Susan Peschier via susan.peschier@kbenp.nl.
Contact
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contactpagina.
Opdracht Adviseur Susan Peschier
Susan Peschier
Opdracht Adviseur
Bereikbaar van 9:00 tot 17:00
Werkdagen: ma, di, wo, do, vr