5612 AZ Eindhoven, Nederland
Begindatum:
Z.S.M.Einddatum:
1 apr 2026Uren per week:
12-16Publicatiedatum:
8 apr 2025Omschrijving van de werkzaamheden
De projectleider leidt het project Future Proof Scheduling. Het doel van dit project is: 'het leveren van een toekomstbestendig model voor het onderwijsroosteren van de TU/e.
Uitgangspunt is de kwaliteit van onze vakken en bachelor- en masteropleidingen. Passende collegezalen moeten worden ingeroosterd voor het onderwijs, zodat studenten hun opleiding op de campus kunnen volgen. Dit in lijn met onze onderwijsvisie en -strategie.
Het doel van het project is het optimaliseren van de academische kalenderindeling (in samenwerking met het Smarter Academic Year SAY-project dat al aan de TU/e loopt) en de tijdsindeling/timeslots, om de onderwijsvisie en -strategie van de TU/e nu en in de toekomst te faciliteren. Het model moet toekomstbestendig zijn voor wat betreft de groei van het aantal studenten en de onderwijsfaciliteiten op de campus.
Functieprofiel en kernvaardigheden
De medewerker voldoet aan het volgende functieprofiel en vaardigheden:
Universitair profiel, senior projectleider.
Ervaring met soortgelijke projecten in het hoger onderwijs.
Goede mondelinge en schriftelijke vaardigheden in de Engelse en Nederlandse taal
Inzet
Het betreft een uitvraag voor gemiddeld 1,5 – 2 dagen per week. In mei, juni, juli 2025 is 1,5 dag beoogd. September 2025 – april 2026 beoogd 2 dagen per week. Deze inzet is indicatief, aan deze inzet kunnen geen rechten worden ontleend. De beoogde startdatum is z.s.m. (mei) en de beoogde einddatum is april 2026.
Na deze initiële looptijd is er de mogelijkheid de opdracht onder gelijkblijvende voorwaarden te verlengen totdat het project volledig is afgerond.
Het is Inschrijver niet toegestaan om meerdere kandidaten aan te bieden voor deze inzet.
Kandidaten zijn geen student of medewerker bij de TU/e.
Gunningscriteria
Inschrijver wordt verzocht 2 documenten te uploaden:???????
CV en referenties
Inschrijver wordt verzocht het C.V. van de in te zetten kandidaat te uploaden en de competenties van de kandidaat specifiek aan te geven met betrekking tot de opdracht zoals beschreven in deze offerteaanvraag.
Relevante ervaring met betrekking tot deze opdracht dient uitgebreid uitgeschreven te worden in referentieopdrachten met contactgegevens van de referent.
Persoonlijke motivatie en visie
???????De kandidaat dient een persoonlijke motivatie te schrijven, specifiek voor deze opdracht.
Kernvraag: Waarom is hij juist zo geschikt voor deze opdracht.
???????PS. Gelieve de naam van de organisatie en de naam van de kandidaat in de bestandsnaam te verwerken. ???
70 punten
Het maximale uurtarief is € 125,- per uur.
De Inschrijver met het laagst aangeboden uurtarief ontvangt de maximaal te behalen puntenscore. Een Inschrijver scoort op dit criterium conform de volgende formule: (Laagst aangeboden uurtarief/door Inschrijver aangeboden uurtarief) * 30
30 punten
Aanvullende informatie
Alle informatie-uitwisseling met betrekking tot deze Offerteprocedure geschiedt in de Nederlandse taal. Door Inschrijvers in te dienen documenten dienen in de Nederlandse taal te zijn gesteld.
Indien bepaalde in te dienen documenten niet in de Nederlandse taal beschikbaar zijn, bepaalt Opdrachtgever of volstaan kan worden met het indienen van het document in een andere taal (al dan niet voorzien van een vertaling naar het Nederlands)
Let op!: Gezien de aard van onderhavige opdracht is het niet mogelijk om hiervoor als zzp’er zelfstandig in te schrijven. Alle verplichtingen, ook die krachtens de belasting-, zorgverzekerings- en sociale verzekeringswetgeving met betrekking tot Personeel van Opdrachtnemer, komen ten laste van Opdrachtnemer. Opdrachtnemer vrijwaart Opdrachtgever tegen elke aansprakelijkheid die daarmee verband houdt waaronder mede begrepen aanspraken van het Personeel van Opdrachtnemer gebaseerd op het beweerdelijk bestaan van een arbeidsovereenkomst met Opdrachtgever, alsmede aanspraken van derden (zoals de Belastingdienst) in dit verband.